abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:13:47 #1
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28977159
...zitten er geen maden in de prullenbak

Laatste post van mij:
'Ach ik belast mijn diepvries er ook nog even mee Jessie dus ik ben al helemaal niet milieubewust de avond voor Otto aan de straat gaat gooi ik het er pas in.'
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 15:14:40 #2
43556 miss_dynastie
pi_28977196
Yuk, yuk, yuk....
pi_28977231
Geer is de dakgoot aan t maken.....ben benieuwd of t ook gemaakt gaat worden
Ik wilde vandaag naar de kapper maar dat word nu dus morgen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28977405
Lang leve Groningen hier wordt groenafval door de gemeente van de rest van het afval gescheiden.
Ze halen het niet gescheiden op ook dus ik mik alles in de vuilnisbak in de keuken.
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 15:26:52 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_28977587
Lekkage Jessie?

ff nog een voor ET, 't valt ook allemaal niet mee

Ik zat vanmorgen weer bij de HA overal jeuk en uitslag, nu een smeersel en een pilletje verder valt het wel mee
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_28977735
Die dakgoot lekt al een tijdje, druppelgewijs. Maar inmiddels is een tegel wel heel erg aan t verzakken dat hij er toch maar eens iets aan moest doen.

Jeuk uitslag ergens allergisch voor?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28978096
Mous! Ik ook! Mn hele benen onder de jeuk en bulten, geen idee waarvan

Hier inderdaad niks niet gescheiden afval In de prullenbak/vuilniszak en ondergronds dumpen maar
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_28978232
Ja dat ondergronds dumpen is ook ideaal

Raar, jeuk en bulten.. sterkte met (niet) krabben
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 15:46:09 #9
43556 miss_dynastie
pi_28978293
Ik benijd jullie... laatst is mn bruine kliko niet meegenomen omdat er wat milkshakebekers en plastic tasjes inzaten (bedankt lieve mensen die dat in de voortuin gooien). Gewoon met de mededeling dat het niet allemaal tuinafval is. Ik heb twee weken later de kliko weer aan de weg gezet en op hetzelfde papiertje geschreven dat het wel degelijk tuinafval is, omdat een stel onverlaten dat telkens in mn tuin flikkert. Hij is gewoon geleegd die keer
pi_28978303
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef poemojn het volgende:
Echt wel, niet hoeven wachten tot de troep wordt opgehaald maar gewoon wanneer het vol is/uit komt
quote:
Ja heel raar. Heb jiiijjjjj weer zei Noca
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 17:02:50 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_28980596
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:46 schreef clauwheee het volgende:

Ja heel raar. Heb jiiijjjjj weer zei Noca
Peet ook

Ik zie er uit alsof ik in de brandnetels heb liggen rollen Volgens mn huisarts is het idd een allergische reactie... maar waarvan...
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 17:04:07 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_28980640
Ow en Jessie, als het Geer nou niet lukt, ga jij morgen naar de bouwmarkt en haal je een tube bituumkit, daar lukt het mee als er een gaatje-scheurtje in de dakgoot zit
pi_28980644
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:02 schreef moussy het volgende:

[..]

Peet ook

Ik zie er uit alsof ik in de brandnetels heb liggen rollen Volgens mn huisarts is het idd een allergische reactie... maar waarvan...
Ja ik heb geen idee Misschien iets in de lucht waarvoor alleen wij twee allergisch zijn
pi_28982332
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef poemojn het volgende:

hier hebben wij tegenwoordig (een maand of wat al) ook van die idiote containers mmaar o wat zou ik graag weer gewoon wekelijks losse vuilniszakken willen hebben die opgehaald worden. Ja het is je behelpen met je afval gedurende week, maar de hoeveelheid vliegen, maden, zwerfafval en grofvuil is nog nooit zo groot geweest daarnaast zijn het gore vieze uitpuilende stinkbakken in de bakkende zon (die kleven aan je handen als je hem opentrekt en waarvan je niet wil weten wat het is) en zo kan ik nog wel een reeks dingen opnoemen waaruit blijkt dat het echt niet overal ideaal is *yuk*

(dan nog liever maden op mijn balkonnetje bij extreem heet weer)
pi_28983349
He? Klinkt heel anders dan ons schitterende systeem Knorretje..

&

Dit werkt met pasjes, die je links van de opening erop moet leggen, dan kun je pas de klep openen en je vuilniszak erin gooien. De container zit dus ondergronds. Wij hebben echt nooit last van die dingen die jij beschrijft.
pi_28983598
Blegh, beestjes!

Er is vanmiddag ingebroken in mijn auto! Hij stond op een carpoolplaats. Ze hebben het slot opengebroken en de autoradio er helemaal uitgehaald. Ik had het frontje er wel afgehaald maar die lag in het dashboardkastje en die hebben ze ook gevonden....
pi_28983735
heh, bah Zabb (ik heb 1 keer een nieuwe autoradio gekocht en die hadden ze een week later ook gestolen) erg balen!

Die kliko's vind ik ook smerige dingen. Gelukkig is onze tuin 35 meter diep en staan die dingen erg ver van het huis af, maar mij viel laatst ook een bergje maden tegemoet toen ik het deksel opende.
pi_28984068
Zabb jemig het zit je niet echt mee op auto-vlak!
  woensdag 20 juli 2005 @ 19:46:21 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28985152
Wij hebben gewoon van die grote containers staan aan het begin van de straat (en gelukkig woon ik aan het einde van de straat )
2 hele grote voor gewoon vuil, een container voor groen (waar dus van ons alleen maar snoeiafval ingaat enzo) en een container voor oud papier. Heerlijk, als je zakkie vol is gooi je 't erin. Nooit stank bij je huis enzo..

Balen Zabb

Moussy, clauwhee kan het niet van rupsen oid komen? (of rupsenpoep) Wel akelig, jeuk en uitslag..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:09:06 #20
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28985881
zo'n systeem heb ik ook poemojn, lekker makkelijk en geen directe viezigheid (of je vuilniszak moet scheuren zodat er kattenbak afval incl. drolletjes en klonten voor de bak terecht komt, zoals mij een keer is gebeurd toen ie te vol zat)
patat ftw :)
pi_28985951
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef clauwheee het volgende:
Zabb jemig het zit je niet echt mee op auto-vlak!
Nee zeg dat wel ja! Eerst een ruit erdoor, nu dit! Gelukkig is hij wel verzekerd, maar het is elke keer weer zo'n gedoe!
pi_28986136
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef poemojn het volgende:
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Dit werkt met pasjes, die je links van de opening erop moet leggen, dan kun je pas de klep openen en je vuilniszak erin gooien. De container zit dus ondergronds. Wij hebben echt nooit last van die dingen die jij beschrijft.
Mijn ouders hebben ook zo een systeem bij hun flat. Een nadeel, die van hun is iets te vaak defect. Sta je dan met je vuilnis.

Wij hebben hier 2 containers, één voor het groen en één voor de rest. Alleen worden ze elk maar 1 keer in de twee weken geleegd. Vind ik niet handig. Liever iedere week, is minder bah.
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:22:32 #23
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_28986338
Duo-bakken zijn handige dingen: links gewoon, rechts groen. Wordt dus standaard elke week geleegd. (Ik moet er niet aan denken, bij schoonfamilie wordt de groenbak eens per 4 weken geleegd, getverdegetver, alleen maar fuitvliegen enzo).
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  FOK!fossiel woensdag 20 juli 2005 @ 20:38:12 #24
2628 Karin
pi_28986804
Zow, hehe ik heb een vakantie geboekt, pfffffff.
Nu kan ik weer leuke dingen gaan doen achter mijn computer. Ik heb de afgelopen dagen alleen maar op die vakantiesites gezeten.
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 20:38:41 #25
43556 miss_dynastie
pi_28986816
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef Karin het volgende:
Zow, hehe ik heb een vakantie geboekt, pfffffff.
Nu kan ik weer leuke dingen gaan doen achter mijn computer. Ik heb de afgelopen dagen alleen maar op die vakantiesites gezeten.
En en en??? Waar gaan jullie heen?
  FOK!fossiel woensdag 20 juli 2005 @ 20:43:52 #26
2628 Karin
pi_28986980
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En en en??? Waar gaan jullie heen?
]

We gaan een weekje naar Frankrijk, de Bourgogne. Helaas was het niet mogelijk om ergens 10 dagen te boeken en 14 dagen lijkt mij wat teveel.
Ik heb er zin in
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:45:45 #27
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_28987042
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja ik heb geen idee Misschien iets in de lucht waarvoor alleen wij twee allergisch zijn
of ehhh lieve huisdiertjes met vlooien?? Hier ben ik de eerste die merkt de dat kattenvlooien weer de kop op steken. Ik zit in no-time onder de vlooienbeten op mijn benen. Bij slechte bestrijding gaat het verder tot de liezen en ook mijn onderarmen.
Krabt nog eens over haar onderbeen en bedenkt vast waar de bestrijdingsmiddelen zijn gebleven
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_28987069
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef poemojn het volgende:
[afbeelding]
&
[afbeelding]
dit is die van ons,

met als grootste verschil geen pasjes mogelijkheid. iedereen flikkert het er dus in naast op over en we hebben drie units staan en we zijn met 133 huishoudens in een wijk die standaard meer mensen in een woning heb dan kamers (en om het netjes uit te drukken, de grootste groep bekommerd zich hier niet over en zal het ze hun reet roesten dat het er leg of stinkt)
pi_28987130
Nog een reden om te willen verhuizen dus.
En als je steeds klaagt bij de Milieudienst, doen zij er niets aan? Evt de pasjesmogelijkheid voorleggen?
pi_28987166
de milieudienst die kan je bellen en de eerstvolgende ophaalmogelijkheid zullen ze het vuil mee nemen en aanbieden ter controle (verder hoor je er nooit meer iets over)

edit: we blijken de containers al een dik jaar te hebben vorig jaar schreef danny nog een stukkie erover op de FP (http://frontpage.fok.nl/column/1839/1)
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:53:36 #31
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28987306
We hebben hier nog de ouderwetse vuilniszak, 2 keer in de week wordt ie opgehaald, ik hoef 'm alleen naast de voordeur te zetten, wat een luxe. Laats waren we het een keer vergeten, de volgende keer stonden er dus 5 volle zakken buiten, best veel afval eigenlijk.
Die kliko's vind ik ook zo gruwelijk goor, ik heb 1 keer gewaagd aan het schoonmaken van de groene container, maar dat heb ik moeten staken wegens het draaien van de maag
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_28987539
Oeh lekker vooruitzicht Karin, vakantie!!
pi_28987869
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:45 schreef Genuivere het volgende:

[..]

of ehhh lieve huisdiertjes met vlooien?? Hier ben ik de eerste die merkt de dat kattenvlooien weer de kop op steken. Ik zit in no-time onder de vlooienbeten op mijn benen. Bij slechte bestrijding gaat het verder tot de liezen en ook mijn onderarmen.
Krabt nog eens over haar onderbeen en bedenkt vast waar de bestrijdingsmiddelen zijn gebleven
mmm, er zitten gelukkig hier nog geen vlooien in bed ofzo, maar wel slim om ze weer eens vlooiendruppels te geven.. Ik moet er niet aandenken om gestoken te worden door die beesten.

Brrr, laatst ook al teken bij mezelf moeten verwijderen, moet je maar niet door de bossen lopen.
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 21:13:51 #34
43556 miss_dynastie
pi_28987956
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:43 schreef Karin het volgende:

[..]

]

We gaan een weekje naar Frankrijk, de Bourgogne. Helaas was het niet mogelijk om ergens 10 dagen te boeken en 14 dagen lijkt mij wat teveel.
Ik heb er zin in
Klinkt leuk !
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 21:26:51 #35
7074 moussy
kuttekop
pi_28988401
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:45 schreef Genuivere het volgende:

[..]

das heftig

Ik heb gisteravond mijn haar geverfd, maar het kan ook van mn nieuwe wasmiddel zijn. Voor beide dingen ben ik sowieso erg gevoelig. Maar ja, ik heb ook andere cremespoeling, en een nieuw onderlaken en en en en zo kan ik nog wel ff door gaan

Wij hebben trouwens 4 containers voor onszelf
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juli 2005 @ 21:34:28 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28988696
Geen mosselen gegeten toevallig, Mous? Die zijn ook berucht.

Karin, lekker joh, op vakantie. Wij moeten nog even wachten, in augustus een lang weekend Duitsland en in september twee weken Turkije. Vandaag van school bevestigd gekregen dat Christan twee weken extra vakantie mag 'opnemen' Hij is nog niet leerplichtig in september, dat scheelt.

O, en ik vind twee weken juist vrij kort Ik zou liever drie weken gaan maar ja... moet wat vakantiedagen achter de hand houden voor je-weet-maar-nooit.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2005 @ 21:41:04 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_28989004
Neuh, geen mosselen, wel kerriesaus, wat ook nog zou kunnen. Alles kan enz enz bla bla bla
  FOK!fossiel woensdag 20 juli 2005 @ 21:54:37 #38
2628 Karin
pi_28989593
Fijn Rewimo dat Christan nog 2 weken vakantie mag

Wij hebben wel 3 weken vakantie hoor maar de laatste week van de vakantie is gereserveerd voor de kermis. En we zagen het niet zo zitten om op vrijdag nog te werken en dan op zaterdag al op vakantie te gaan (wat dus zou moeten als we 2 weken gaan, anders zijn we niet op tijd terug). Luxeprobleem dus
pi_28989989
Lekker Karin!
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:07:18 #40
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28990096
Babyfeet heb je nog ijs nodig

Ben m'n diepvries aan het ontdooien
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:08:32 #41
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28990134
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:07 schreef Luchtbel het volgende:
Babyfeet heb je nog ijs nodig

[afbeelding]

Ben m'n diepvries aan het ontdooien
Ow get.. dat staat hier al een week in de planning... krijg mijn onderste lade niet meer open
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:13:20 #42
3011 E.T.
pi_28990289
Moet ik ook hoognodig doen.. M'n pizza's passen niet meer zo goed in 't bovenste vak

(en die onderste la begint ook te klemmen..)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:21:53 #43
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28990654
Ik doe zoiets vaak erg laat op de avond, alles er uit en in de koelkast, laden er met geweld uit trekken en dan er voor gaan zitten en fohnen maar...
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:28:12 #44
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28990932
luchtbel ik heb vandaag geen maai gezien ik weet echt niet waar ze zijn gebleven maar de tegels lijken wel schoon
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juli 2005 @ 22:42:02 #45
13151 crew  Rewimo
pi_28991543
Hm... qltel heeft eens de deur van het invriesvakje in mijn vriezer open laten staan. Toen zat er massief ijs door de hele vriezer heen Maar met een hamer en een beetje geweld kwam ik een heel eind
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_28992298
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:21 schreef Ireth het volgende:
Ik doe zoiets vaak erg laat op de avond, alles er uit en in de koelkast, laden er met geweld uit trekken en dan er voor gaan zitten en fohnen maar...
ongeveer hetzelfde, maar minder tijdrovend. Aan het einde van het kwartaal zorg ik dat alle bederfelijke troep opgegeten is, wat niet op is bereid ik vast voor, gaat een nachtje de koelkast in om de volgende dag in mijn scone vriezer te gaan. Laden eruit, afwassen/heet watersoppie. terug de ijskast in. In iedere la gaan alle pannen/schaaltjes die wel een weekbeurtje gebruiken kunnen en die ik maar leeg heb met kokend heet water. Er passen bij mij er een stuk 10 in. de ijsklotjes 'la' wordt gevuld met de ijsklontjes bakkies met heet water. vuilniszak op de grond, oud badlaken erover. deur open laten en slapen maar. Volgende ochtend badlaken weghalen, bakkies leeggooien, doekje er door heen, nieuw water in de ijsklontjesbakken, spullen in de vriezer die er evt nog in kunnen, op naar de kiloslager, markt en supermarkt voor een nieuw kwartaal.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juli 2005 @ 22:58:31 #47
13151 crew  Rewimo
pi_28992399
Het is handig om je vriezer te ontdooien als het buiten vriest Dan zet je je spullen gewoon bevroren en wel buiten in een paar bakken of emmers.

Ontdooien met bakken warm water werkt prima inderdaad
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:05:06 #48
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28992682
Doe je dan ook de vriezer deur open laten staan Knor? Vriezer en koelkast is bij ons in 1 (wel 2 eigen deurtjes) maar als ik de vriezer ga ontdooien moet de stekker er dus uit en staat ook mijn koelkast op "ontdooistand" Als ik de hele nacht pannen en emmers er in zet en de deur open laat dan wordt dat 1 groot feest voor de katten die dan hoorntjesdol worden van de vallende druppels. Vandaar dat ik altijd maar rigoreus de fohn er op zet, ben dan wel een uurtje of 2 a 3 aan het fohnen, maar dan is ie ook direct klaar.
pi_28993032
bij ons ook twee deuren, maar haal de stekker er niet uit om te ontdooien (kan ik niet eens bij zelfs). Katten gaan niet de keuken in als ik dit doe.

anderzijds denk ik niet dat als je je koelkast inderdaad wel zou uit moeten zetten dat het veel gevolgen heeft voor je waar, immers hij kan ook een stroomstoring van x aantal uur overleven (staat vast wel ergens online of in de handleiding hoeveel uur). als je het maar laat genoeg savonds doet zou hij tot de volgende dag zat uit kunnen staan.
pi_28993072
Goh, wij zien nu net op marktplaats een autoradio te koop aangeboden staan. Hij is er vanavond op gezet en hij lijkt VERDACHT veel op die van mij, het is een oud model, dus zó vaak zal die wel niet meer voorkomen. Toch eens bellen naar die vent om het een en ander te vragen!
pi_28993179
Zabb Dat meen je
pi_28993401
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:14 schreef clauwheee het volgende:
Zabb Dat meen je
Hij is écht exact hetzelfde!! Zelfs de krasjes.
Maar goed, ik mag natuurlijk niet iemand bij voorbaat al beschuldigen, maar even bellen om het een en ander te vragen gaan we iig doen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juli 2005 @ 23:19:04 #53
13151 crew  Rewimo
pi_28993418
Zal je toch gebeuren zeg!
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:31:40 #54
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28993977
zabb zal toch niet
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_28994697
Zabb

Nog een link voor huizenzoekers, met buurtprofielen: http://www.prizm.nl/

Luchtbel, wat een mooie foto's van jolie weer in de diverse topics!
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:18:49 #56
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28995723
Ach, waarom slaapt iedereen altijd als ik wakker ben ..
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:31:35 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_28996238
ik ben wakker hoor leah
gedwongen weliswaar, maar ik BEN wakker
stormy waters...
sailin'
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:33:17 #58
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28996300
Ah gezellig
Waarom ben jij gedwongen wakker?
pi_28996345
ook nog een beetje wakker
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:37:09 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_28996433
Liam wil niet slapen, hij is verkouden en heeft besloten wakker te willen zijn
stormy waters...
sailin'
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:41:11 #61
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28996566
Pff Belana, wat is ie nu aan het doen dan? En waarom ben jij nog wakker Knor?
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:43:38 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_28996637
We waren maar ff naar beneden met zijn drieen en Nick is nu net met Liam weer naar boven gegaan en ik ga er maar achteraan denk ik. wish me luck
stormy waters...
sailin'
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:45:37 #63
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28996692
Slaap lekker! Hoop ik voor je
pi_28996911
mijn vent heb een oorontsteking en het is net een klein kind. dan wil ie asprine, dan will ie iets anders of begint een heel relaas over de pijn etc etc
pi_28997041
hehheh arme danny (en knor ) beterschap hoor!
pi_29002775
Zab dan sta je wel heeel raar te kijken lijkt me
Knorretje ik heb meelij met je

Wij gaan naar t huissie kijken, ben benieuwd!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:20:10 #67
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29003957
zo zabb erg en heb je nog gebeld ?
ben wel heel erg benieuwt
beterschap hoor Danny....
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:31:32 #68
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29004243
* Martineke says HI vanuit Frankrijk

warm hier, lekker vertoeven aan het zwembad. beetje shoppen hier en daar. voor Maxim een geweldige loopauto gekocht en voor de papa een op afstand bestuurbare boot
met Maxim ging het geweldig in de auto niks geen huilen of zo, gewoon lekker zitten en spelen en slapen, en om de zoveel tijd ff eruit om te strekken en eten. i Maxim

tot volgende week
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:33:34 #69
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29004286
He martineke leuk om ff van je te horen
en jullie hebben lekker weer en hier is het gewoon loud
lekker hoor dat Maxim het zo naar zijn zin heeft
nog heel veel plezier
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 12:12:21 #70
7074 moussy
kuttekop
pi_29005389
Hier is het ool loud hoor babyfeet, wilde bijna de lachel al aan slingeren
pi_29005468
Terug van CWI...

Situatie uitgelegd, en dan gelijk:
'We kunnen nu nog niets voor u doen'.
- Ja maar..die vrouw van vorige week zei dat ik terug moest komen voor een adviesgesprek.
'Ja maar we kunnen niets voor u doen, bijstandsuitkering kan pas per 1 september en tot die tijd moet u gewoon driftig solliciteren en dan komt het vast goed'.
- Dus ik ben hier voor niks gekomen?
'Ik denk het wel ja'
-

En Noca belde net, hij is het niet geworden...Ze hebben mensen aangenomen met een HTS-achtergrond en hij hoort bij de HEAO-ers, verder was ie een goede kandidaat.
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:17:19 #72
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29005527
das balen Clauwheee.... hou op schei uit over de bureaucratie mbt het CWI.. kben er 3 jaar mee aan het vrij worstelen geweest mbt een uitkering.. maar ein-de-lijk hebben we gewonnen.... en hebben we een uitkering

Mous!

Zabb: ben idd ook benieuwd of je nog gebeld hebt!
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 12:18:31 #73
7074 moussy
kuttekop
pi_29005564
met terugwerkende kracht Ireth?
pi_29005607
Ireth
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:20:56 #75
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29005636
Wel met terugwerkende kracht, maar niet over de periode van 3 jaar!
pi_29005664
Nou wij bljven wonen waar we wonen hoor Aan het huisje moest echt vel gebeuren. Keuken zou wel vervangen worden, maar pfew tot zelfs de -plinten zagen er niet uit. De ruimte, het straatje vond ik wel leuk! En t trappetje van t balkon naar t grasveld beneden Maar nee we doen het maar niet. En nu blijf ik niet zeiken ook. We blijven hier en gaan hier t 1 en ander veranderen. Met name ook omdat het voor die meiden hier wel erg leuk is met al die vriendinnetjes in de straat.

En nu ga ik naar de kapper. Ik ga mijn haar blond laten verven En knippen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29005797
Ok dan Jessie! Blond? Knippen? Foto straks?
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 12:28:24 #78
7074 moussy
kuttekop
pi_29005838
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:20 schreef Ireth het volgende:
Wel met terugwerkende kracht, maar niet over de periode van 3 jaar!
tis iig iets
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:31:46 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29005912
met een goeie week kunnen we als alles mee zit daadwerkelijk in ons huisje wonen vandaag de wasmachine aangesloten ik moest gewoon even beetje huilen ons huisje begint steeds echter te worden
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juli 2005 @ 12:50:48 #80
13151 crew  Rewimo
pi_29006372
Psst, evenstar, denk je dat je kans ziet om vanavond even op msn te komen?

Clauwheee, da's balen zeg voor jullie allebei

Ireth, wat goed joh, eindelijk die uitkering!
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:52:41 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29006417
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Psst, evenstar, denk je dat je kans ziet om vanavond even op msn te komen?

Clauwheee, da's balen zeg voor jullie allebei

Ireth, wat goed joh, eindelijk die uitkering!
uh moet wel lukken denk ik sorry ben beetje druk met huisje enzo..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juli 2005 @ 13:06:06 #82
13151 crew  Rewimo
pi_29006834
Ja, snap ik, ik wil je alleen even wat vragen
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:07:48 #83
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29006884
nou ben k nieuwschierig
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juli 2005 @ 13:09:50 #84
13151 crew  Rewimo
pi_29006972
Goed zo, popel nog maar even
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:14:41 #85
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29007145
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo, popel nog maar even
weet je wel wat je doet een ongeduldig hormonaal mens zo laten popelen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juli 2005 @ 13:18:34 #86
13151 crew  Rewimo
pi_29007264
Jazeker
pi_29007414
Jessie fijn dat je het nu helemaal zeker weet! Geer, succes met klussen

Ben benieuwd naar het autoradioverhaal van Zabb!

En Evenstar, wat lekker voor jullie dat het nu opschiet! Spannend hoor!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:34:42 #88
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29007765
oh trouwens melonovy zocht je nog suske en wiskes? met name de oudere suske en wiskes? was jij toch die destijds daar iets van zocht?
pi_29008167
Ja, ik zoek nog 1 nummer, even zoeken welke...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29008207
Janog 1 die ik zoek en dat is: 285 Verraad op de veluwe
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:53:00 #91
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29008366
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:48 schreef melonovy het volgende:
Janog 1 die ik zoek en dat is: 285 Verraad op de veluwe
volgende week kan ik voor je zoeken dan zullen de spullen wel uitgepakt worden volgens mij heb ik die wel voor je maar pin me er niet aan vast
pi_29008430
Is goed, doe maar rustig aan jij, ik heb alle tijd hoor Ik hoor het wel van je.
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:58:32 #93
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29010639
moussy ik zag mijn type vout lol
wat dat is tegenwoordig bij mij ik weet het niet kan honderd keer de BS gebruiken ...

zo waar ik last van heb weet ik niet maar ik ben hard aan het poetsen nee nu niet ff een pauze ben al vanaf 12 uur aan een stuk bezig de lamellen voor zijn schoon de muur ook haha
en morgen ga ik de rest doen de vloer ziet er nu niet meer uit misschien dat ik dat dadelijk nog doe maar heb best pijn in mijn rug ...:D auw
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:04:05 #94
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29010828
Oh tearsong mijn vader vond de foto ook super hij heeft hem uitgeprint in een lijstje gedaan en op gehangen
pi_29012493
zo hee babyfeet, kun je bij mij ook even langskomen?
Mijn huis is een chaos..
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:11:59 #96
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29013002
Fiorenza? Was jij dat die de nummers van die patronen wilde weten?
pi_29013104
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:11 schreef Luchtbel het volgende:
Fiorenza? Was jij dat die de nummers van die patronen wilde weten?
Euh, nee dat was ik niet..

Ik ben niet zo handig met kleding maken
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:20:00 #98
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29013298
Hmmmm dan weet ik het helemaal niet meer. Ik zou wat haak/breipatroonnumemrs opzoeken voor iemand de kleertjes die een tante van mij voor Jolie maakt maar ik ben dus de naam van die persoon vergeten dacht even dat jij het was. Maar goed, misschien wil die persoon zich gelijk ff melden
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:08:38 #99
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29014931
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:52 schreef Zabb het volgende:
Blegh, beestjes!

Er is vanmiddag ingebroken in mijn auto! Hij stond op een carpoolplaats. Ze hebben het slot opengebroken en de autoradio er helemaal uitgehaald. Ik had het frontje er wel afgehaald maar die lag in het dashboardkastje en die hebben ze ook gevonden....
Hier is dus vandaag precies hetzelfde gebeurd. Ze hebben het ruitje ingetikt en de autoradio eruit getrokken. Frontje lag dus ook in het dashboardkastje.......
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juli 2005 @ 17:26:58 #100
13151 crew  Rewimo
pi_29015540
M@x

Ook maar op marktplaats kijken dan vanavond...
pi_29016406
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:17 schreef Ireth het volgende:
das balen Clauwheee.... hou op schei uit over de bureaucratie mbt het CWI.. kben er 3 jaar mee aan het vrij worstelen geweest mbt een uitkering.. maar ein-de-lijk hebben we gewonnen.... en hebben we een uitkering

Mous!

Zabb: ben idd ook benieuwd of je nog gebeld hebt!
Mooi Ireth!!

Wij hebben gisterenavond nog gebeld,om 23.30 uur, maar dat vond hij iets te laat. We konden vanavond terugbellen, dus we gaan straks zeker bellen!! Ben zelf ook erg benieuwd!!!
pi_29016598
Nou Zabb ik ben heel benieuwd! Het zal je toch maar gebeuren. Hoe wil je het aanpakken? Wil je er langs gaan?

Succes!

De DA bij ons waarschuwt ook iedereen om maar goed op te letten voor vlooien, die van ons zijn gelukkig vlo-vrij . Wij hebben gisteren preventief gedruppeld, ook omdat de poezen met de vakantie naar een pension gaan.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 20:37:45 #103
7074 moussy
kuttekop
pi_29019859
Hier wordt ook preventief anti-vlo toegediend hoor, het hele jaar door, omdat de beesten niet buiten komen en met een verwarming aan willen die vlooien wel.

Mag ik iedereen even wijzen op een fantastisch haar-topic op fok! Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen. Jullie weten allemaal wel hoe ik heb lopen emmeren met het haar van Cas... das niet meer nodig
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:40:03 #104
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29019923
Ik weet niet wat voor een taart ik voor Jolie wil bakken
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 20:40:49 #105
7074 moussy
kuttekop
pi_29019944
slagroomtaart. Of zo'n soezentaart zoals Melonovy voor Chiara had gemaakt?
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:42:32 #106
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29019994
Ja maar alles is zo mooi. Ik kan niks kiezen.
Hoewel het kind waarschijnlijk het liefste een grote krentebol wil.
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:43:39 #107
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29020021
Offe offe een overheerlijke kwarktaart met lekkere vruchtjes en slagroom
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:48:00 #108
3011 E.T.
pi_29020150
volgens mij wil planet internet van ons af als klant ofzo... Het is allemaal TE toevallig.
De hele dag hier storing gehad, staat al een tijdje op teletekst dat de storing hier opgelost zou zijn, dus Swets gaat bellen. Wordt ie me daar een partij onbeschoft behandeld. Alsof ie een klein kind is
dus nog een keer bellen toen ging 't een stuk beter... Maar 't is niet de eerste keer dat ie zo belachelijk te woord gestaan wordt daar. En prompt, NA het telefoontje doet alles het 'zomaar' weer..

Nou wil het geval dat 22 augustus ons contract met planet afloopt en we een maand opzegtermijn hebben...

als het goed is zitten we nu dus per 22 augustus bij Versatel

Ik heb wel lekker op kunnen ruimen vandaag (betekent dat ik nu hier nog een hele hoop moet bijlezen)
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 20:48:10 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_29020158
of een bavaroistaart
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:52:00 #110
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29020272
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:40 schreef moussy het volgende:
Of zo'n soezentaart zoals Melonovy voor Chiara had gemaakt?
goed idee en goedkoop, lekker met verse aardbeien erbij
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29020328
krentebollentaart

Of eigenlijk het liefst slagroomtaart, lekker kliederen.
Kan Jolie zich vast goed mee vermaken
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 20:54:22 #112
7074 moussy
kuttekop
pi_29020337
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:52 schreef melonovy het volgende:

[..]

goed idee en goedkoop, lekker met verse aardbeien erbij
ze hebben hier bij Deen ook bananensoesjes in het vriesvak kosten ook geen drol!!

Met Peet zn jaardag heeft hij een bodem van tarwebisquit met boter gemaakt bananensoesjes er op geplakt met chocolade en toen over de soesjes nog chocoladesaus Makkelijk, goedkoop & lekker
pi_29020385
Lekkere dingen hoor ik hier
pi_29020435
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:37 schreef moussy het volgende:
Mag ik iedereen even wijzen op een fantastisch haar-topic op fok! Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen. Jullie weten allemaal wel hoe ik heb lopen emmeren met het haar van Cas... das niet meer nodig
Fijn dat dat zo goed werkt! Ik vraag me af of het hier een succes zou worden. Ik heb normaal al glad, zacht en extreem futloos haar, vraag me af of dat beter gaat worden door conditioner te gebruiken Maar als je wat doffer haar hebt of haar dat snel klit lijkt het me ideaal
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_29020514
Ik krijg ook al trek van al die taarten
It's all up to you
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:00:48 #116
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29020533
Oh ik geloof dat ik een bladerdeegtaart ga maken
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 21:03:57 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_29020620
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:57 schreef TearSong het volgende:

[..]

Fijn dat dat zo goed werkt! Ik vraag me af of het hier een succes zou worden. Ik heb normaal al glad, zacht en extreem futloos haar, vraag me af of dat beter gaat worden door conditioner te gebruiken Maar als je wat doffer haar hebt of haar dat snel klit lijkt het me ideaal
Dat heeft René dus ook, futloos slap haar, maar ik ga het morgen toch proberen met haar
pi_29020836
Kijk, dan ga ik eerst afwachten hoe het bij René verloopt
It's all up to you
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 21:14:31 #119
7074 moussy
kuttekop
pi_29020930
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 21:11 schreef TearSong het volgende:
Kijk, dan ga ik eerst afwachten hoe het bij René verloopt
Ik maak wel een fotoverslag voor je

Volgens mij heb ik een veroorzaker van de jeuk gevonden... Dash wasmiddel... Heb net een schoon shirt aangetrokken, gewassen in de nieuwe dash die ik heb.... jeuk!!
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:14:58 #120
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_29020943
Luchtbel ! Ik weet niet hoe groot je budget is, maar bij Hema kun je al heel lekkere kindertaarten bestellen voor €11,95 en dan met een poes of een olifant erop.. en de taart is voor 15 personen!
Ongetwijfeld smullen geblazen!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:19:46 #121
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29021077
Nee dat is me echt wat te duur voor één taart.
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 21:22:26 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_29021156
Ik haal meestal taart bij de lidl of de aldi
pi_29021214
Taart klinkt goed!!

Nou, wij hebben die vent opgebeld. We hebben een aantal algemene vragen over de radio gesteld, zoals waarom doe je hem weg en hoe oud is hij. Hij reageerde best vreemd. Hij zegt dus dat hij hem weg doet omdat hij zijn auto verkocht heeft. Toen we vroegen hoe oud hij was moest hij eerst ff denken en daarna had hij nog een vaag verhaal. Al met al gaf hij ons een vaag gevoel.

Maar ja, wat doe je daar mee!? We hebben net de politie gebeld om eens te vragen wat mogelijk is in deze situatie. De politie in de woonplaats van die vent kon ons vanavond niet meer helpen, we moeten daarvoor morgenvroeg terugbellen. Maar ik verwacht daar ook niet veel van.

Tja, en wat kun je dan nog meer doen? We weten natuurlijk nog steeds niet 100% zeker dat het hem echt is he. Maar het blijft allemaal erg toevallig...
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:24:54 #124
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29021220
Tokkie
pi_29021265
Ohja, de politie zei dat ze dit weleens meemaken bij fietsen. Dan vragen ze meestal om 'gewoon' naar de 'verkoper' toe te gaan met het proces verbaal en dan terplekke de politie bellen. De politie komt dan een kijkje nemen en kan dan, als alles klopt, de fiets in beslag nemen.
pi_29021306
Vind ik wel een risico Zabb, dat wat de politie zegt over wat ze doen met fietsen. Ik ben altijd bang dat ze aggresief worden dan..

Nou, ik ben benieuwd wat de politie morgen zegt...
It's all up to you
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juli 2005 @ 21:30:34 #127
13151 crew  Rewimo
pi_29021385
En kunnen ze dat met je autoradio ook niet doen dan?
pi_29021435
Dan zou Zabb naar de verkoper toe moeten en daar de politie bellen.
Maar hoe bewijs je dat het jouw radio is?
It's all up to you
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juli 2005 @ 21:34:18 #129
13151 crew  Rewimo
pi_29021515
Ja, dat is lastig, dan zou je al een serienummer moeten hebben. Maar wie heeft dat van zijn autoradio...
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:03:15 #130
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29022358
Oma is jarig volgende week... en nu weet ik niet welke foto vergroot ( 50x75 ) af te drukken...

1.

2.

3.

4.

5.
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 22:04:01 #131
7074 moussy
kuttekop
pi_29022381
foto 3
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:09:38 #132
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29022562
nummer 4

En Jayden heeft een naamgenootje! Beroemd & Zwanger#3
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29022564
3 of 5. Ik vind Suus toch leuker in kleur
It's all up to you
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 22:22:29 #134
43556 miss_dynastie
pi_29022988
één of vier
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:28:14 #135
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29023174
Rekening houdend met het feit dat oma niet al te best meer ziet bedacht ik me net dat sepia en z/w (hoe mooi ook) voor oma 1 grote vlek zal worden en dat een foto in kleur beter is voor oma..
De keuze is dus iets beperkter geworden...

1.

2.
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:29:47 #136
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29023220
2
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juli 2005 @ 22:31:40 #137
13151 crew  Rewimo
pi_29023275
Als oma niet zo best ziet, zou ik bij de bovenste foto het kader wat minder prominent maken, zodat er meer Suus is en minder wit
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:32:00 #138
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29023295
2
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29023396
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 21:32 schreef TearSong het volgende:
Dan zou Zabb naar de verkoper toe moeten en daar de politie bellen.
Maar hoe bewijs je dat het jouw radio is?
Ja dat zou idd met een serienummer kunnen bewijzen, maar dat heb ik niet opgeschreven. Dus eigenlijk kan ik het niet bewijzen. Het enige persoonlijke wat hij zou kunnen hebben is een zelf gebrande cd van mij die nog in de cd-speler zit, maar die kan er natuurlijk ook al lang uit zijn.
Ach, eigenlijk weet ik ook wel dat ik hem niet terug krijg.
pi_29023428
Ik vind de tweede ook leuker Ireth!
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:40:43 #141
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29023593
2 maar het is toch moeilijk kiezen hoor
pi_29023633
1 of 2. Denk ik.
pi_29023654
2 vind ik 'natuurlijker' Ireth
It's all up to you
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:42:54 #144
30488 coolbabe
My little pwny
pi_29023668
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:37 schreef moussy het volgende:
Hier wordt ook preventief anti-vlo toegediend hoor, het hele jaar door, omdat de beesten niet buiten komen en met een verwarming aan willen die vlooien wel.

Ik was m`n haar al een behoorlijke tijd zo en dat werkt prima! Heb nu na 3 dagen nog steeds lekker ruikend fris haar ipv zo`n vette pannekoek na 2 dagen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:17:31 #145
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29024837
Keuze gemaakt!!
Deze voor oma:

En voor onszelf hebben we dees maar besteld
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:18:16 #146
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29024861
Ik was mijn haar tegenwoordig met een klein drupje shampoo
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 09:00:26 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29031589
ik ga zo die wasmethode maar eens op mijn superdroge, altijd pluizende haar loslaten

ireth, ben je nog wel eens op msn te vinden?
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 09:08:06 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_29031685
Cas heeft zachte uitkambare krullen ik nu ook
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 09:11:38 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29031749
ik heb nu een hoofd dat ruikt naar perziken.
alles voor het goeie doel

gelukkig mag ik het straks uitwassen
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 09:36:01 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_29032153
Ik voorspel hier een rel in de buurt Mn buren hebben een raam in de badkamer gekregen, de mensen wonen hier een jaar. En ik weet dat de rest al jaren knokt om er een raam te krijgen mama werkt bij de woningbouw, dus ze hebben een kloot meer dan iedere andere huurder
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 09:41:35 #151
43556 miss_dynastie
pi_29032231
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:36 schreef moussy het volgende:
Ik voorspel hier een rel in de buurt Mn buren hebben een raam in de badkamer gekregen, de mensen wonen hier een jaar. En ik weet dat de rest al jaren knokt om er een raam te krijgen mama werkt bij de woningbouw, dus ze hebben een kloot meer dan iedere andere huurder
Ik neem aan dat de buren juist blij zijn. 99,9% kans dat hun aanvraag nu ook wordt toegewezen, precedent en zo
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 09:46:18 #152
7074 moussy
kuttekop
pi_29032312
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de buren juist blij zijn. 99,9% kans dat hun aanvraag nu ook wordt toegewezen, precedent en zo
er hebben er al 2 gebeld, die krijgen het niet
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 09:55:05 #153
43556 miss_dynastie
pi_29032464
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:46 schreef moussy het volgende:

[..]

er hebben er al 2 gebeld, die krijgen het niet
Oh, misschien moeten ze dan eens naar hun rechtsbijstand bellen of zo, want dit is ongelijkheid, valt meestal wel bezwaar over te maken. Tenzij men een heeeeeeeeele goede reden heeft om het voor gezin A wel te doen en B niet, maar als moeders er al werkt, hebben ze de schijn behoorlijk tegen.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:58:01 #154
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29032514
wat aso zou ook naar rechtsbijstand hobbelen
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 10:23:26 #155
7074 moussy
kuttekop
pi_29032969
Ja ik zou rellen hoor gelukkig hebben wij al jaren een raam in de badkamer Ben benieuwd wanneer ze hun nieuwe dakgoot gaan krijgen, en hun nieuwe CV ketel, waar de rest ook al jaren voor knokt, maar niet krijgen. De buren schijnen wel al toestemming te hebben
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:25:28 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29032997
lekkere woningbouw vereninging dan

vanavond lekker uit eten met vriendjelief en daarna naar de film maar wat moet ik in tussentijd nou doen
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:48:19 #157
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_29033521
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:25 schreef _evenstar_ het volgende:
lekkere woningbouw vereninging dan

vanavond lekker uit eten met vriendjelief en daarna naar de film maar wat moet ik in tussentijd nou doen
Je zou eventueel je kleren nog kunnen opruimen die op de slaapkamer nog liggen, naast het bed weet je wel, 2 paarse truitjes enzo
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:50:04 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29033570
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:48 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Je zou eventueel je kleren nog kunnen opruimen die op de slaapkamer nog liggen, naast het bed weet je wel, 2 paarse truitjes enzo
been there done that
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:00:22 #159
124655 DarkManta
pi_29033852
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

been there done that
Dan zou je nog onze Lord of the Rings puzzel kunnen maken.
Ministeck ligt bij ons huisje dus dat ging niet door

En anders fokken
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:03:01 #160
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29033908
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:00 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Dan zou je nog onze Lord of the Rings puzzel kunnen maken.
Ministeck ligt bij ons huisje dus dat ging niet door

En anders fokken
die puzzel waar je me mee zou helpen ? komt wel ooit en jij moe werken
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:12:31 #161
124655 DarkManta
pi_29034159
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:03 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

die puzzel waar je me mee zou helpen ? komt wel ooit en jij moe werken
jah, ik heb gekeken of mijn werknemers aan het werk zijn... -check-

Ben nu even wat images aan het maken en aan het uitdraaien daarna ga ik beginnen aan de systeemontwikkeling... Mijn eerste code heb ik al
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 11:30:48 #162
7074 moussy
kuttekop
pi_29034674
Zeg dat kind van jullie he, is dat ook via fok! gemaakt?

vrijdag 22 juli 2005 @ 11:33:51 #163
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29034770
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:30 schreef moussy het volgende:

niks beters te doen als anderen af te zeiken
pi_29034772
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:30 schreef moussy het volgende:

ROTFLOL
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:36:44 #165
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29034858
Dat gaat toch niet over beter voelen dan een ander? Dat gaat over 'slingerende paarse was' die opgeruimd moet worden. Ben blij dat mijn vriendje dat gewoon in het echt tegen me zegt ipv het online te zetten.

Hmm. als je edit slaat mijn post nergens meer op natuurlijk
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:39:30 #166
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29034942
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:36 schreef Lishe het volgende:
Dat gaat toch niet over beter voelen dan een ander? Dat gaat over 'slingerende paarse was' die opgeruimd moet worden. Ben blij dat mijn vriendje dat gewoon in het echt tegen me zegt ipv het online te zetten.
is gewoon geouwehoerderij notice the smilies

ik ben het alleen een beetje kotsbeu dat het constant moet gaan zoals queen moussy wenst en ze het anders noodzakelijk vindt anderen af te lopen zeiken
pi_29035438
Ik snap niet wat je er afzeikerig aan vind. Zo als ik het lees is dat ook gewoon geouwehoerderij.
pi_29035471
ik geloof dat het niet gemeen bedoeld is ofzo hoor.
Gezonde dosis sarcasme dacht ik zo

of een van die andere soorten humor met onduidelijke naam
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:58:08 #169
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29035510
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:55 schreef mallemeid het volgende:
Ik snap niet wat je er afzeikerig aan vind. Zo als ik het lees is dat ook gewoon geouwehoerderij.
manier van smiley gebruik...

denk dat het weinig zin heb om hier verder op in te gaan slimmer als ik moussy gewoon negeer en moussy mij.

pleister er op en lekker doorgaan met de dingen van de dag
pi_29035564
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:39 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

is gewoon geouwehoerderij notice the smilies

ik ben het alleen een beetje kotsbeu dat het constant moet gaan zoals queen moussy wenst en ze het anders noodzakelijk vindt anderen af te lopen zeiken
Ehm , maar je prive "dingetjes"kan je toch beter via de mail doen ,heb je dit "gezeur" zoals jij het ziet ook niet . Wil je lekker via het forum over je vuile paarse onderbroek praten , zeur dan niet als je een opmerking krijgt.

*weer weg uit dit topique*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:00:52 #171
124655 DarkManta
pi_29035579
edit: doe ff normaal...

[ Bericht 46% gewijzigd door E.T. op 22-07-2005 16:09:13 ]
pi_29035591
edit: quote verwijderd

viezerik

[ Bericht 65% gewijzigd door E.T. op 22-07-2005 16:11:42 ]
pi_29035592
Begin er verder dan ook niet over ofzo of is dit nu ook afzeikerig, op de manier van smiley-gebruik
pi_29035594
Het niveau daalt hier.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:01:52 #175
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29035595
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:00 schreef Joene het volgende:

[..]

Ehm , maar je prive "dingetjes"kan je toch beter via de mail doen ,heb je dit "gezeur" zoals jij het ziet ook niet . Wil je lekker via het forum over je vuile paarse onderbroek praten , zeur dan niet als je een opmerking krijgt.

*weer weg uit dit topique*
waar zie jij het woord onderbroeken in voorkomen leer lezen schat
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:02:14 #176
124655 DarkManta
pi_29035606
edit: doe ff normaal

[ Bericht 93% gewijzigd door E.T. op 22-07-2005 16:08:00 ]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:02:31 #177
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29035613
pfff laat maar
pi_29035622
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:01 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

waar zie jij het woord onderbroeken in voorkomen leer lezen schat
ik las wel dat het over je trui ging hoor
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:04:03 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29035659
ik snap niet waarom er nog zo over doorgezeikt blijft worden ik negeer moussy gewoon weer braaf en als moussy dat nou ook bij mij doet is het toch prima ?
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 12:06:16 #180
43556 miss_dynastie
pi_29035699
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:04 schreef _evenstar_ het volgende:
ik snap niet waarom er nog zo over doorgezeikt blijft worden ik negeer moussy gewoon weer braaf en als moussy dat nou ook bij mij doet is het toch prima ?
lieve evenstar, dat gaat nogal moeilijk als er een halve pagina over geschreven staat. Wat zal ik doen, ga je truitje opruimen, nee geen zin in, wat dan, ga puzzelen, ja maar jij zou me helpen, etc. Dat zijn dingen die je echt beter even privé of op msn kan doen, het is denk ik ook voor niemand verder relevant/ leuk om te lezen.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:07:39 #181
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29035741
Ik wel.

Soap
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:10:48 #182
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29035812
Ja, ik vind het ook superinteressant!

Die opmerking van meisjes van 8 vind ik trouwens ook heel stijlvol! Superstel!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:12:16 #183
124655 DarkManta
pi_29035845
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

lieve evenstar, dat gaat nogal moeilijk als er een halve pagina over geschreven staat. Wat zal ik doen, ga je truitje opruimen, nee geen zin in, wat dan, ga puzzelen, ja maar jij zou me helpen, etc. Dat zijn dingen die je echt beter even privé of op msn kan doen, het is denk ik ook voor niemand verder relevant/ leuk om te lezen.
Als ik het hou had gezegd, ga puzzelen was het dan ook prive geweest als je niet wist om iets te doen? Nope!

Same thing

Maarre... ga je nog boodschappen doen? Vergeet de melk niet
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 12:13:49 #184
43556 miss_dynastie
pi_29035887
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:12 schreef DarkManta het volgende:
Als ik het hou had gezegd, ga puzzelen was het dan ook prive geweest als je niet wist om iets te doen? Nope!

Same thing
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt, maar hee, ga gewoon lekker je gang dan
pi_29035895
Hoi ... vriendin ,

als je dit leest : (zal wel weer niet) je zal wel op de bank liggen te slapen van verveling :
We moeten nog brood ,kaas, melk en wat andere zooi hebben , alles staat op het briefje op de koelkast , wil je ook even 50 euro pinnen , oja de stofzuiger staat in de halkast voor als je je verveelt.

liefs, vriendje

oh kut deze moest in mail.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:16:58 #186
124655 DarkManta
pi_29035974
Waar mensen zich niet druk om maken
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:17:08 #187
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29035985
Goede ouders, slechte ouders
Nee Darkmanta en _Evenstar_ besparen het je niet
Soms hebben ze wat te doen
en soms ook nieeeeeeeeeet
pi_29036091
Luchtbel ! Je moet een carrieremove maken!

Songwriter is je vak!
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 12:21:23 #189
43556 miss_dynastie
pi_29036106
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de cola zit hier tegen het beeldscherm aan
Met dank aan luchtbel
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:22:37 #190
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29036148
Ja val de mensen hier daar ff lekker mee lastig
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:22:53 #191
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29036156
is nou precies de reden dat ik hier dus niet meer kwam de een kan met alles wegkomen en de ander wordt gelijk afgezeken en nee is niets naar de moderators toe.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:23:04 #192
124655 DarkManta
pi_29036162
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:17 schreef Luchtbel het volgende:
Nee Darkmanta en _Evenstar_ besparen het je niet
Soms hebben ze wat te doen
en soms ook nieeeeeeeeeet [afbeelding]

vrijdag 22 juli 2005 @ 12:25:05 #193
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29036222
Post toch gewoon waar je zin in hebt, dat doen andere mensen ook zoals je ziet.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:27:00 #194
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29036281
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef Luchtbel het volgende:
Post toch gewoon waar je zin in hebt, dat doen andere mensen ook zoals je ziet.
lijkt mij dat het moet kunnen af en toe toch? maar schoot mij verkeerd omdat moussy op zulke momenten wel vaker zo reageert naar mij toe.. en 9 van de 10 keer heb ik er schijt aan en negeer ik dat alleen soms heb je last van opvliegende hormonen en dan kan ik me klep niet hopuden en verergerd de boel alleen maar
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:29:28 #195
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29036336
Dat moet je toch ook helemaal niet doen.
Je kan beter gaan breien enzo, iets lekkers bakken of de plinten aan gaan draaien.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:31:04 #196
124655 DarkManta
pi_29036371

whehehe
pi_29036509
_evenstar_ gaas msnen ofzow
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 12:39:28 #198
7074 moussy
kuttekop
pi_29036588
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:27 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

lijkt mij dat het moet kunnen af en toe toch? maar schoot mij verkeerd omdat moussy op zulke momenten wel vaker zo reageert naar mij toe.. en 9 van de 10 keer heb ik er schijt aan en negeer ik dat alleen soms heb je last van opvliegende hormonen en dan kan ik me klep niet hopuden en verergerd de boel alleen maar
Ingrid en Djeez hadden dezelfde vraag gehad hoor Ik zie het drama trouwens niet dan moet je je was maar niet op fok bespreken
pi_29036716
Is dit nu wat men verstaat onder de vuile was buiten hangen?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 12:44:40 #200
7074 moussy
kuttekop
pi_29036729
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:44 schreef easy-going het volgende:
Is dit nu wat men verstaat onder de vuile was buiten hangen?
dat zijn toch alleen de rode sokjes en niet de paarse truitjes?
pi_29036744
Oja
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 12:45:33 #202
7074 moussy
kuttekop
pi_29036753
was jij je billendoeken easy?
pi_29036803
ja

maar ik ga nu even douchen .... dan weten jullie dat !!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:47:02 #204
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29036807
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
ireth, ben je nog wel eens op msn te vinden?
Kzit hier met een nieuwe hele lege puut.... kheb alleen mozilla er op zitten en een fotobewerkingsprogramma
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 12:47:36 #205
7074 moussy
kuttekop
pi_29036822
ik ook, maar na 8x wassen vallen ze een beetje uit elkaar. Dan gebruiken wij ze als zakdoekjes

Ik ben blij het te weten easy *opgelucht is*
pi_29036859
Zo zie je maar he, je kunt ze overal voor gebruiken
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:50:25 #207
124655 DarkManta
pi_29036899
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:48 schreef easy-going het volgende:
Zo zie je maar he, je kunt ze overal voor gebruiken
nu al klaar met douche
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:51:52 #208
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29036931
vast een waterdichte laptop!
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 12:53:05 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_29036974
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:51 schreef Ireth het volgende:
vast een waterdichte laptop!
gewoon vuilniszakken omheen knopen en voor de extra veiligheid maandverbandjes op plakken
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:56:20 #210
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29037060
(en om dan ook even een serieuze noot toe te voegen: Als Evenstar en DarkManta de opmerking van Moussy hadden gelezen met een vette en er op gereageerd hadden met een had er ook niet 2 pagina's over doorgeneuzeld geworden... actie = reactie... Niet op alles wat Moussy typt gelijk slakken met zout neerleggen hoor... ook een beetje relativerend kunnen lezen is best wel handig...)
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 12:57:41 #211
7074 moussy
kuttekop
pi_29037095

Voor de volgende keer
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:05:36 #212
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29037271
Gatver, Mous, je avatar.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_29037278
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:50 schreef DarkManta het volgende:

[..]

nu al klaar met douche
nu wel

en nu ga ik een broodje kaas eten

zonder zout
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:05:55 #214
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29037285
Huh, nu weg!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:06:46 #215
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29037297
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:05 schreef Sugar het volgende:
Huh, nu weg!
idd
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 13:07:37 #216
7074 moussy
kuttekop
pi_29037317
mocht niet doorlinken van die site dan krijg je die "gaap foto"
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:08:49 #217
124655 DarkManta
pi_29037342
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:56 schreef Ireth het volgende:
(en om dan ook even een serieuze noot toe te voegen: Als Evenstar en DarkManta de opmerking van Moussy hadden gelezen met een vette en er op gereageerd hadden met een had er ook niet 2 pagina's over doorgeneuzeld geworden... actie = reactie... Niet op alles wat Moussy typt gelijk slakken met zout neerleggen hoor... ook een beetje relativerend kunnen lezen is best wel handig...)
Mij boeit het allemaal geen ene flikker, ik lach iedereen keihard uit. Daarbij ken ik moussy niet eens en zie ik haar nooit waar ik post. Maar evenstar had het al uitgelegs waarom, dus jah tis goed nu..

Oh ja even laten weten dat ik weer verder ga met werken, pauze is voorbij
Zal ik daarna ook even laten weten wat ik daarna ga doen? Misschien doe ik dat wel om de soap een beetje in levenm te houden
pi_29037375
Ik neem nog een slokje rooibosthee en ga zo mijn brood ontdooien (deze keer met zout, gelukkig) en opeten.
Dan was ophangen, was opvouwen, stofzuigen, afwassen, wc schoonmaken, eten koken, tassen inpakken want we zijn t/m woensdag weg.

Wilden jullie nog meer van me weten?
pi_29037379
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:07 schreef moussy het volgende:
mocht niet doorlinken van die site dan krijg je die "gaap foto"
affijn, nu word ik dus nieuwsgierig
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 13:10:51 #220
7074 moussy
kuttekop
pi_29037390
Jaah, ga nog ff doorjanken om niks Sjezus, wat trekt iedereen zich altijd alles hier aan zeg, stelletjes huilies

Nou eh dames en ouwe wijven, ik ga mn naaimachine op tafel zetten
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 13:11:29 #221
7074 moussy
kuttekop
pi_29037413
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:10 schreef snoopy het volgende:

[..]

affijn, nu word ik dus nieuwsgierig
een gapend kontgat
pi_29037418
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:10 schreef poemojn het volgende:
Ik neem nog een slokje rooibosthee en ga zo mijn brood ontdooien (deze keer met zout, gelukkig) en opeten.
Dan was ophangen, was opvouwen, stofzuigen, afwassen, wc schoonmaken, eten koken, tassen inpakken want we zijn t/m woensdag weg.

Wilden jullie nog meer van me weten?
fijne vakantie
Of ga je niet op vakantie? Waar ga je dan heen? en met wie? en hebben ze daar ook internet?
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 13:12:58 #223
7074 moussy
kuttekop
pi_29037456
Ze is al bij de was easy
pi_29037464
Hahaha.. eerst naar mijn ouders (zusje komt zondag even terug uit Canada voor vakantie), zaterdag rondjes door L'stad rijden, maandagavond naar mijn schoonouders, dinsdag naar Middelburg naar andere schoonfamilie, en dan woensdag weer naar huis.
Geen idee of ik mag internetten bij mijn ouders maar boswandelingen zijn ook leuk.
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 13:14:06 #225
7074 moussy
kuttekop
pi_29037498
Woont je zusje daar Poemojn?
pi_29037520
Ja, ze is daar al een paar jaar juf, en krijgt steeds weer een visum voor een jaar erbij. Dus ik zie haar bijna nooit. Ze heeft Myrthe nu dus ook al weer een jaar niet gezien, ben benieuwd hoe ze haar vindt (lief natuurlijk ).
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:15:22 #227
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29037534
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:14 schreef moussy het volgende:
Woont je zusje daar Poemojn?
13.14 uur gepost en ik zit het volgens mijn puut om 13.12 uur te lezen!
pi_29037558
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:11 schreef moussy het volgende:

[..]

een gapend kontgat
Ik dacht misschien een foto van die piemelaar
pi_29037614
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:14 schreef poemojn het volgende:
Ja, ze is daar al een paar jaar juf, en krijgt steeds weer een visum voor een jaar erbij. Dus ik zie haar bijna nooit. Ze heeft Myrthe nu dus ook al weer een jaar niet gezien, ben benieuwd hoe ze haar vindt (lief natuurlijk ).
Leuk dat je haar weer even kunt zien, en ook leuk voor Myrthe natuurlijk!
pi_29037643
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:15 schreef Ireth het volgende:

[..]

13.14 uur gepost en ik zit het volgens mijn puut om 13.12 uur te lezen!
Wat zijn we snel he
pi_29037651
Dank je.

En wat gaan jullie allemaal doen dit weekend?
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 13:20:46 #232
7074 moussy
kuttekop
pi_29037691
Lijkt me ook best wel spannend poemojn

René heeft een verjaardag van dr grote liefde morgen en ik ga ff naar de stad, zondag weet ik nog niet.

De vakantie is hier trouwens begonnen
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:22:09 #233
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29037728
Mijn vriend heeft dit weekend zijn vrijgezellendag. Ik vrees dat die langer dan 24 uur gaat duren. En jullie raden vast wel wat dat voor effect op hem heeft (gezien de verhalen die ik hier al weleens neer heb gezet...)

Ik ga voor Maria zorgen en mijn zussen zien.
pi_29037745
Kadootje voor Morris z'n verjaardag uitzoeken dat zijn oma voor hem wil kopen, bij mijn moeder eten en varen met mijn schoonouders
pi_29037761
oma's verjaardag vieren. en tuintroep naar 't stort brengen.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:24:00 #236
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29037789
Hihi, was goeie vraag, Poemojn!
Leuk trouwens dat je zus komt. Ik zou mijn zussen echt geen jaar kunnen missen!
pi_29037801
Wij gaan vanavond/vannacht naar een buitenevenement Met dit weer

Morgen komen vrienden van ons, wij wonen boven een babyzaak en daar gaat ze een 2d/3d echo laten maken en wij mogen mee

Ik kreeg net een telefoontje, had gisteravond gesolliciteerd op een vacature en ze willen een gesprek met me! Echt wel snel bericht!
pi_29037829
oops sugar. veel plezier met je zussen (en maria).

snoopy varen! oeh daar zou ik ook wel zin in hebben.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:25:25 #239
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29037835
Oeh, wat dan, wat dan, Clauwheee?
pi_29037854
Errug leuke vooruitzichten Poemojn!! Wat Sjoeg zegt, ik zou mijn zussie ook echt geen jaar kunnen missen...!
pi_29037875
clauwhee leuk! (behalve dan buitenevenementen in de regen maar wie weet valt 't mee).
pi_29037877
Clauwhee, dat klinkt goed zeg! Dan zijn ze echt wel geïnteresseerd
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:27:04 #243
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29037882
Ja, varen Snoop, leuk!
Mijn vader heeft net een best grote zeilboot gekocht en we zullen ook wel weer lekker af en toe meegaan!!! Maar ja, boot ligt wel in Friesland... Ver!
pi_29037889
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:25 schreef Sugar het volgende:
Oeh, wat dan, wat dan, Clauwheee?
Marketing Assistente! Met veel schrijven enzo, grotendeels aansluitend op mijn opleiding (ik heb het profiel marketingcommunicatie gedaan)
pi_29037890
Ik ga morgen op kraamvisite en verder het weekend zien we wel

spannend clauwheee
pi_29037891
Ik heb lekker een lang weekend!! Ik heb nog niet zoveel plannen, maar ga morgen in ieder geval uit eten met vrienden!

Wat goed Clauwheee, hopelijk is dit beter dan die vorige!!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:29:27 #247
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29037970
Wat goed, Clauw!!!! Leuk joh!

En is het bij een leuk iets, in je buurt enzo?
Marketing, ik heb het niet zo op marketingplannen, marketingmix en dat soort dingen.
Maar schrijven?
pi_29037977
Gaan we maandag alle activiteiten evalueren?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:30:23 #249
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29038002
Nee, maandag gaan we samen thee drinken en taart eten.
pi_29038024
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:30 schreef Sugar het volgende:
Nee, maandag gaan we samen thee drinken en taart eten.
pi_29038062
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:29 schreef Sugar het volgende:
Wat goed, Clauw!!!! Leuk joh!

En is het bij een leuk iets, in je buurt enzo?
Marketing, ik heb het niet zo op marketingplannen, marketingmix en dat soort dingen.
Maar schrijven?
Tis een combi van marketing en communicatie, prima dus voor mij! En dat schrijven vind ik leuk inderdaad Daarnaast ook veel contacten met reclamebureaus en website-ontwikkelaars staat in de vacature En het is hier in Groningen!!

Blij! Nu wel gelijk een goed gevoel, ook nav het telefoongesprek net!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:34:37 #252
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29038134
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:31 schreef snoopy het volgende:

[..]

Klinkt idd leuk en goed, Clauwheee.
pi_29038168
Allemaal leuke plannen dus, op de vuilstort en het vrijgezellenfeest na.
Geniet van dit weekend dus allemaal

Die vacature klinkt leuk Clauwhee, succes!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:58:03 #254
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29038845
*snif* Ik heb helemaal geen plannen *snif*
zielig he

Clauwhee leukk

Heb vast niet de goede bril op zie geen gapend kontgat

Die Snoop is wel een beetje ondersteboven van je piemelaar Mouss
pi_29038903
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:58 schreef Rottdog het volgende:
*snif* Ik heb helemaal geen plannen *snif*
zielig he

Die Snoop is wel een beetje ondersteboven van je piemelaar Mouss
Ikke wel, ik zie nooit een turkse piemelaar met gapend kontgat op MSN
pi_29039076
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:27 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Marketing Assistente! Met veel schrijven enzo, grotendeels aansluitend op mijn opleiding (ik heb het profiel marketingcommunicatie gedaan)
Ik heb ook Communicatie gedaan ( met creatieve communicatie als afstudeerrichting, maar ben uitgekomen in een marketing functie) Praktijk is veeel leuker dan studie
Behalve dan die lange dagen... Hoeveel uur wil je gaan werken?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:18:01 #257
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29039454
Vind je dat niet jammer dat je nu dan in een marketingfunctie zit?
pi_29039689
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:05 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Ik heb ook Communicatie gedaan ( met creatieve communicatie als afstudeerrichting, maar ben uitgekomen in een marketing functie) Praktijk is veeel leuker dan studie
Behalve dan die lange dagen... Hoeveel uur wil je gaan werken?
Nou, ik weet nog helemaal niet voor hoeveel uur het is Ideaal voor mij zou 4 dagen zijn, maar 40 uur is ook niet erg.
Dit is een uitvoerende functie, dat past goed bij me
pi_29039870
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:18 schreef Sugar het volgende:
Vind je dat niet jammer dat je nu dan in een marketingfunctie zit?
Achteraf niet, marketing blijkt ook heel leuk.
Ik vind het creatieve gedeelte heel erg leuk, maar in de uiteindelijke uitwerking ben ik niet zo sterk, Ik kan het nog niet zo vormgeven als ik in mn gedachten heb.
Op dit moment houd ik me dus ook veel bezig met het maken van brochures, nieuwe huisstijl, visuals voor beurzen e.d. Ik maak dan een uitgebreide briefing voor het communicatiebureau (over het algemeen door mijn achtergrond uitgebreider dan ze gewend zijn ) en dan zorgen zij voor de vormgeving aan de hand van mijn ideeën.

Ik wil zelf wel beter worden in de vormgeving en conceptueel denken maar realistich bekeken zal ik daarin niet snel beter worden dan de DTP-ers en vormgevers van ons communicatiebureau..
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:34:12 #260
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_29039946
Ik ga dit weekend lekker feesten in Hawaii-sferen ! Alohaaaaa
pi_29039988
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:31 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Achteraf niet, marketing blijkt ook heel leuk.
Ik vind het creatieve gedeelte heel erg leuk, maar in de uiteindelijke uitwerking ben ik niet zo sterk, Ik kan het nog niet zo vormgeven als ik in mn gedachten heb.
Op dit moment houd ik me dus ook veel bezig met het maken van brochures, nieuwe huisstijl, visuals voor beurzen e.d. Ik maak dan een uitgebreide briefing voor het communicatiebureau (over het algemeen door mijn achtergrond uitgebreider dan ze gewend zijn ) en dan zorgen zij voor de vormgeving aan de hand van mijn ideeën.

Ik wil zelf wel beter worden in de vormgeving en conceptueel denken maar realistich bekeken zal ik daarin niet snel beter worden dan de DTP-ers en vormgevers van ons communicatiebureau..
Klinkt wel erg leuk!
pi_29040187
Pff ik ben ons afstudeerrapport aan het doornemen om te controleren op spelling. Wij zitten steeds met het woordje 'er'. Dit kan in heel veel gevallen weggelaten worden in zinnen, maar soms is het echt een twijfelgeval.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:45:12 #263
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29040316
Kom maar, kom maar, kom maar, zabb!
pi_29040366
Laat de communicatie bachelors er maar eens op los
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:47:38 #265
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_29040390
Cup a Soepje Sugar !
pi_29040436
En deze DTP-er wil ook wel even kijken hoor
pi_29040467
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:45 schreef Sugar het volgende:
Kom maar, kom maar, kom maar, zabb!

Bijvoorbeeld:
- Wat wordt er verstaan onder .... -> hier kan 'er' toch weg?
- Tijdens het gesprek wordt er gebruik gemaakt van een checklist -> hier ook weg?
- Bij de behandeling wordt er een gereduceerd tarief berekend -> en hier?

Soms denk ik, ja hij kan weg, en soms twijfel ik weer! En ik heb nog 40 pagina's te gaan!
pi_29040561
Kan idd allemaal weg!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:54:01 #269
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29040597
Oké, allereerst, Zabb: het is veel beter, mooier en prettiger leesbaar als je minder passief schrijft. Dus niet steeds "wordt (gebruik gemaakt)", maar gewoon "gebruiken (we / de onderzoekers / de interviewers)". Daardoor verdwijnen al die "er-gevallen".

Overigens zou ik bij alleen eerste voorbeeld "er" schrijven en bij de andere twee zou ik het weglaten. Bij eerste puur omdat het fijner leest (vind ik, dit is heel subjectief).
pi_29040610
*mee eens is

zonder 'er' is het mooier, netter, zakelijker.
pi_29040775
* clauwheee het aan de andere communicatie bachelors overlaat

Ik ga nog ff met tweelingzussie de stad in!
pi_29040811
Bedankt voor de tips allemaal!!!
En Sugar, het staat idd mooier en leest prettiger wanneer het zo staat zoals jij het zegt. Ik zal eens proberen die zinnen om te bouwen! Thanx!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:06:42 #273
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29041009
Nog heel even:

Oh, communicatiemensen: welk boek gebruikten jullie in het eerste (of tweede) jaar als een soort van basisboek over communicatie?
pi_29041570
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef Sugar het volgende:
Nog heel even:

Oh, communicatiemensen: welk boek gebruikten jullie in het eerste (of tweede) jaar als een soort van basisboek over communicatie?
Wij gebruikten Basisboek Communicatie van W.J. Michels
Op bol.com zag ik net ook nog Communicatie Handboek van Michels.

Moet je wat opzoeken?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:26:13 #275
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29041640
Nee, ik redigeer dat boek nu (is hetzelfde boek). En was er mee bezig en dacht ineens: eens kijken of jullie dat ook gebruikten! En jawel. Hahaha!

Wat vond / vind je ervan?
pi_29041901
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:26 schreef Sugar het volgende:
Nee, ik redigeer dat boek nu (is hetzelfde boek). En was er mee bezig en dacht ineens: eens kijken of jullie dat ook gebruikten! En jawel. Hahaha!

Wat vond / vind je ervan?
Wat grappig, hoe werkt dat dan, kijkt de schrijver er dan bij een nieuwe uitgave zelf niet meer naar?

Ik vond het boek heel basic en erg breed
Het was voor het beginniveau wel een goede instap, maar ik heb het alleen in het eerste jaar gebruikt, verder nooit meer echt nodig gehad, aangezien andere boeken veel dieper op de afzonderlijke onderwerpen ingaan.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:42:53 #277
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29042171
Klopt wel wat jij zegt over basic en breed.

De schrijver is op dit moment mijn opdrachtgever, ik doe schrijfklussen voor hem. En dus ook het redigeren van dit boek.

Eerst kijkt hij zelf naar dingen die hij niet meer goed vindt. Dan laat ie anderen (nu ben ik dat) checken. Hij bekijkt daarna sommige inhoudelijke zaken wel (als ik adviseer een alinea om te gooien ofzo), maar zinnen die ik herschrijf checkt ie niet. Die komen straks zo in het boek.
pi_29042228
Leuk, heb jij straks een beetje bijgedragen aan de nieuwe generatie communicatie bachelors !
pi_29042852
Volgens mij heb ik een cursus van meneer Michels gehad. Aan de Open Universiteit in Eindhoven. Tekst en Effect. Leuke man, gaf fijn les.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 16:21:51 #280
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29043206
Kan goed, Randa, het is ook een leuke vent.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 17:01:11 #281
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29044257
Wat spannend Clauwheee!
Fijn dat ze ook zo snel hebben gereageerd
  vrijdag 22 juli 2005 @ 17:25:39 #282
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29044890
Ik heb een kettinghangertje laten maken voor Jolie maar hij was nog niet klaar aangezien de juwelier enige teleurstelling zag heeft hij me de ketting vast gegeven met een bedeltje van een lieveheersbeestje eraan. Alsof het kind er wat van snapt *heeft ze in ieder geval een cadeautje op d'r verjaardag* alsof ze niks krijgt
  vrijdag 22 juli 2005 @ 17:52:33 #283
26341 Mariposa
Telt af...
pi_29045586
Clauwhhe, wat mooi zeg dat je op gesprek mag komen! En dichtbij! Succes alvast
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_29047459
Wanneer is het hangertje dan wel klaar LB? Wel lief dat ie wat anders heeft meegegeven
  Jubileum moderator vrijdag 22 juli 2005 @ 19:43:32 #285
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29048178
Even iets heel anders, maar daar is dit bankje ook voor, ik zoek een bepaalde wcbril. Ik heb nog niet zo lang geleden ergens een wc bril gezien, in een folder of op een forum, waarin een verkleiner ingebouwd zit. De verkleiner kun je dus net zo naar beneden klappen als de gewone bril, toen vond ik het onzin en nu lijkt het me handig.
Ik kan me alleen echt niet meer herinneren waar ik dat nu gezien heb, heeft iemand hier misschien een idee?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_29048239
Misschien babywalz?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 19:48:21 #287
30488 coolbabe
My little pwny
pi_29048305
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:43 schreef Lois het volgende:
Even iets heel anders, maar daar is dit bankje ook voor, ik zoek een bepaalde wcbril. Ik heb nog niet zo lang geleden ergens een wc bril gezien, in een folder of op een forum, waarin een verkleiner ingebouwd zit. De verkleiner kun je dus net zo naar beneden klappen als de gewone bril, toen vond ik het onzin en nu lijkt het me handig.
Ik kan me alleen echt niet meer herinneren waar ik dat nu gezien heb, heeft iemand hier misschien een idee?
Hornbach
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 19:48:59 #288
30488 coolbabe
My little pwny
pi_29048320
Oeh ik heb vandaag Kylian gezien (van Babyfeet) Wat een ontzettend leuk ventje!
  Jubileum moderator vrijdag 22 juli 2005 @ 19:55:29 #289
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29048475
Hornbach? Gaaf dan moeten we daar morgen maar heen!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:44:29 #290
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29049664
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:11 schreef snoopy het volgende:
Wanneer is het hangertje dan wel klaar LB? Wel lief dat ie wat anders heeft meegegeven
Waarschijnlijk dinsdag maar ik kan pas vrijdag terug dus ik heb hem aangeraden rustig aan te doen ik keek denk ik vooral verbaasd waardoor hij dacht dat het een probleem was. Jolie snapt er toch geen kont van en is nu al enorm verwend
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:50:13 #291
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29049786
Oh Coolbabe Jasper en Tom waren ook te lief
pi_29049855
Wat voor hangertje heb je laten maken Luchtbel? Iets bijzonders?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:03:07 #293
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29050052
Ze heeft zo'n armbandje met naamplaatje en twee kleine bolletjes van bloedkoraal maar daar was geen passende ketting bij te vinden. Dus van een oud armbandje met bloedkoraal een hangertje laten maken maar weet nog niet of ik hem d'r nu al om zou doen maar misschien soms. Mensen moeten mij maar geen geld meer geven voor m'n verjaardag ik koop alleen maar cadeautjes voor Jolie
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:30:06 #294
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29054679
Komt er iemand bij me zitten
Ze wordt nu toch echt bijna 1 jaar
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2005 @ 00:38:34 #295
7074 moussy
kuttekop
pi_29054860
*plof*

Ik heb aalbessen die zouden leuk in je taart staan
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:43:24 #296
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29054980
Trutje
Zuur he die aalbessen
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2005 @ 00:44:16 #297
7074 moussy
kuttekop
pi_29054996
mutsje

ja, niet te vreten zonder suiker
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:45:49 #298
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29055034
Kom maar hierheen, ik heb boodschappen gedaan
pi_29057135
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:50 schreef Zabb het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld:
- Wat wordt er verstaan onder .... -> hier kan 'er' toch weg?
- Tijdens het gesprek wordt er gebruik gemaakt van een checklist -> hier ook weg?

Soms denk ik, ja hij kan weg, en soms twijfel ik weer! En ik heb nog 40 pagina's te gaan!
Tijdens het gesprek zal gebruik worden gemaakt van een checklist
Wat verstaat men onder.....

de derde weet ik even niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 juli 2005 @ 11:08:46 #300
13151 crew  Rewimo
pi_29058481
quote:
Ex-corrector bemoeit zich er ook even tegenaan

- Tijdens het gesprek maken wij gebruik van een checklist

- Bij de behandeling berekenen wij een gereduceerd tarief
pi_29059263
Bedankt Rewimo en Faja-Lobi voor jullie reacties.

Is het eigenlijk niet zo dat het woordje 'wij' zoveel mogelijk moet worden vermeden in een zakelijk rapport?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')