Echt wel, niet hoeven wachten tot de troep wordt opgehaald maar gewoon wanneer het vol is/uit komtquote:
Ja heel raar. Heb jiiijjjjj weer zei Nocaquote:Raar, jeuk en bulten.. sterkte met (niet) krabben
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:46 schreef clauwheee het volgende:
Ja heel raar. Heb jiiijjjjj weer zei Noca
Ja ik heb geen ideequote:Op woensdag 20 juli 2005 17:02 schreef moussy het volgende:
[..]Peet ook
![]()
Ik zie er uit alsof ik in de brandnetels heb liggen rollenVolgens mn huisarts is het idd een allergische reactie... maar waarvan...
hier hebben wij tegenwoordig (een maand of wat al) ook van die idiote containers mmaar o wat zou ik graag weer gewoon wekelijks losse vuilniszakken willen hebben die opgehaald worden. Ja het is je behelpen met je afval gedurende week, maar de hoeveelheid vliegen, maden, zwerfafval en grofvuil is nog nooit zo groot geweest daarnaast zijn het gore vieze uitpuilende stinkbakken in de bakkende zon (die kleven aan je handen als je hem opentrekt en waarvan je niet wil weten wat het is) en zo kan ik nog wel een reeks dingen opnoemen waaruit blijkt dat het echt niet overal ideaal is *yuk*quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef poemojn het volgende:
Ja dat ondergronds dumpen is ook ideaal
Raar, jeuk en bulten.. sterkte met (niet) krabben
Nee zeg dat wel ja!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef clauwheee het volgende:
Zabb jemig het zit je niet echt mee op auto-vlak!
Mijn ouders hebben ook zo een systeem bij hun flat. Een nadeel, die van hun is iets te vaak defect. Sta je dan met je vuilnis.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef poemojn het volgende:
He? Klinkt heel anders dan ons schitterende systeem Knorretje..
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Dit werkt met pasjes, die je links van de opening erop moet leggen, dan kun je pas de klep openen en je vuilniszak erin gooien. De container zit dus ondergronds. Wij hebben echt nooit last van die dingen die jij beschrijft.
En en en??? Waar gaan jullie heen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef Karin het volgende:
Zow, hehe ik heb een vakantie geboekt, pfffffff.
Nu kan ik weer leuke dingen gaan doen achter mijn computer. Ik heb de afgelopen dagen alleen maar op die vakantiesites gezeten.
]quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En en en??? Waar gaan jullie heen?
of ehhh lieve huisdiertjes met vlooien?? Hier ben ik de eerste die merkt de dat kattenvlooien weer de kop op steken. Ik zit in no-time onder de vlooienbeten op mijn benen. Bij slechte bestrijding gaat het verder tot de liezen en ook mijn onderarmen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik heb geen ideeMisschien iets in de lucht waarvoor alleen wij twee allergisch zijn
![]()
dit is die van ons,quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef poemojn het volgende:
He? Klinkt heel anders dan ons schitterende systeem Knorretje..
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Dit werkt met pasjes, die je links van de opening erop moet leggen, dan kun je pas de klep openen en je vuilniszak erin gooien. De container zit dus ondergronds. Wij hebben echt nooit last van die dingen die jij beschrijft.
mmm, er zitten gelukkig hier nog geen vlooien in bed ofzo, maar wel slim om ze weer eens vlooiendruppels te geven..quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:45 schreef Genuivere het volgende:
[..]
of ehhh lieve huisdiertjes met vlooien?? Hier ben ik de eerste die merkt de dat kattenvlooien weer de kop op steken. Ik zit in no-time onder de vlooienbeten op mijn benen. Bij slechte bestrijding gaat het verder tot de liezen en ook mijn onderarmen.
Krabt nog eens over haar onderbeen en bedenkt vast waar de bestrijdingsmiddelen zijn gebleven![]()
Klinkt leukquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:43 schreef Karin het volgende:
[..]
]
We gaan een weekje naar Frankrijk, de Bourgogne. Helaas was het niet mogelijk om ergens 10 dagen te boeken en 14 dagen lijkt mij wat teveel.
Ik heb er zin in![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:45 schreef Genuivere het volgende:
[..]
of ehhh lieve huisdiertjes met vlooien?? Hier ben ik de eerste die merkt de dat kattenvlooien weer de kop op steken. Ik zit in no-time onder de vlooienbeten op mijn benen. Bij slechte bestrijding gaat het verder tot de liezen en ook mijn onderarmen.
Krabt nog eens over haar onderbeen en bedenkt vast waar de bestrijdingsmiddelen zijn gebleven![]()
Ow get.. dat staat hier al een week in de planning... krijg mijn onderste lade niet meer openquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:07 schreef Luchtbel het volgende:
Babyfeetheb je nog ijs nodig
[afbeelding]
Ben m'n diepvries aan het ontdooien
ongeveer hetzelfde, maar minder tijdrovend. Aan het einde van het kwartaal zorg ik dat alle bederfelijke troep opgegeten is, wat niet op is bereid ik vast voor, gaat een nachtje de koelkast in om de volgende dag in mijn scone vriezer te gaan. Laden eruit, afwassen/heet watersoppie. terug de ijskast in. In iedere la gaan alle pannen/schaaltjes die wel een weekbeurtje gebruiken kunnen en die ik maar leeg heb met kokend heet water. Er passen bij mij er een stuk 10 in. de ijsklotjes 'la' wordt gevuld met de ijsklontjes bakkies met heet water. vuilniszak op de grond, oud badlaken erover. deur open laten en slapen maar. Volgende ochtend badlaken weghalen, bakkies leeggooien, doekje er door heen, nieuw water in de ijsklontjesbakken, spullen in de vriezer die er evt nog in kunnen, op naar de kiloslager, markt en supermarkt voor een nieuw kwartaal.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:21 schreef Ireth het volgende:
Ik doe zoiets vaak erg laat op de avond, alles er uit en in de koelkast, laden er met geweld uit trekken en dan er voor gaan zitten en fohnen maar...![]()
Hij is écht exact hetzelfde!! Zelfs de krasjes.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:20 schreef Ireth het volgende:
Wel met terugwerkende kracht, maar niet over de periode van 3 jaar!
uh moet wel lukken denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Psst, evenstar, denk je dat je kans ziet om vanavond even op msn te komen?
Clauwheee, da's balen zeg voor jullie allebei
Ireth, wat goed joh, eindelijk die uitkering!
weet je wel wat je doet een ongeduldig hormonaal mens zo laten popelenquote:
volgende week kan ik voor je zoeken dan zullen de spullen wel uitgepakt worden volgens mij heb ik die wel voor je maar pin me er niet aan vastquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:48 schreef melonovy het volgende:
Janog 1 die ik zoek en dat is: 285 Verraad op de veluwe
Euh, nee dat was ik niet..quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:11 schreef Luchtbel het volgende:
Fiorenza? Was jij dat die de nummers van die patronen wilde weten?
Hier is dus vandaag precies hetzelfde gebeurd. Ze hebben het ruitje ingetikt en de autoradio eruit getrokken. Frontje lag dus ook in het dashboardkastje.......quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:52 schreef Zabb het volgende:
Blegh, beestjes!
![]()
Er is vanmiddag ingebroken in mijn auto! Hij stond op een carpoolplaats. Ze hebben het slot opengebroken en de autoradio er helemaal uitgehaald. Ik had het frontje er wel afgehaald maar die lag in het dashboardkastje en die hebben ze ook gevonden....![]()
Mooi Ireth!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:17 schreef Ireth het volgende:
das balen Clauwheee.... hou op schei uit over de bureaucratie mbt het CWI.. kben er 3 jaar mee aan het vrij worstelen geweest mbt een uitkering.. maar ein-de-lijk hebben we gewonnen.... en hebben we een uitkering
Mous!![]()
Zabb: ben idd ook benieuwd of je nog gebeld hebt!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:40 schreef moussy het volgende:
Of zo'n soezentaart zoals Melonovy voor Chiara had gemaakt?
ze hebben hier bij Deenquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:52 schreef melonovy het volgende:
[..]goed idee en goedkoop, lekker met verse aardbeien erbij
![]()
Fijn dat dat zo goed werkt! Ik vraag me af of het hier een succes zou worden. Ik heb normaal al glad, zacht en extreem futloos haar, vraag me af of dat beter gaat worden door conditioner te gebruikenquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:37 schreef moussy het volgende:
Mag ik iedereen even wijzen op een fantastisch haar-topic op fok! Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen. Jullie weten allemaal wel hoe ik heb lopen emmeren met het haar van Cas... das niet meer nodig
Dat heeft René dus ook, futloos slap haar, maar ik ga het morgen toch proberen met haarquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:57 schreef TearSong het volgende:
[..]
Fijn dat dat zo goed werkt! Ik vraag me af of het hier een succes zou worden. Ik heb normaal al glad, zacht en extreem futloos haar, vraag me af of dat beter gaat worden door conditioner te gebruikenMaar als je wat doffer haar hebt of haar dat snel klit lijkt het me ideaal
Ik maak wel een fotoverslag voor jequote:Op donderdag 21 juli 2005 21:11 schreef TearSong het volgende:
Kijk, dan ga ik eerst afwachten hoe het bij René verloopt
Ja dat zou idd met een serienummer kunnen bewijzen, maar dat heb ik niet opgeschreven. Dus eigenlijk kan ik het niet bewijzen. Het enige persoonlijke wat hij zou kunnen hebben is een zelf gebrande cd van mij die nog in de cd-speler zit, maar die kan er natuurlijk ook al lang uit zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:32 schreef TearSong het volgende:
Dan zou Zabb naar de verkoper toe moeten en daar de politie bellen.
Maar hoe bewijs je dat het jouw radio is?
Ik was m`n haar al een behoorlijke tijd zo en dat werkt prima! Heb nu na 3 dagen nog steeds lekker ruikend fris haar ipv zo`n vette pannekoek na 2 dagenquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:37 schreef moussy het volgende:
Hier wordt ook preventief anti-vlo toegediend hoor, het hele jaar door, omdat de beesten niet buiten komen en met een verwarming aan willen die vlooien wel.
Mag ik iedereen even wijzen op een fantastisch haar-topic op fok! Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen. Jullie weten allemaal wel hoe ik heb lopen emmeren met het haar van Cas... das niet meer nodig
Ik neem aan dat de buren juist blij zijn. 99,9% kans dat hun aanvraag nu ook wordt toegewezen, precedent en zoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:36 schreef moussy het volgende:
Ik voorspel hier een rel in de buurtMn buren hebben een raam in de badkamer gekregen, de mensen wonen hier een jaar. En ik weet dat de rest al jaren knokt om er een raam te krijgen
mama werkt bij de woningbouw, dus ze hebben een kloot meer dan iedere andere huurder
![]()
er hebben er al 2 gebeld, die krijgen het nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de buren juist blij zijn. 99,9% kans dat hun aanvraag nu ook wordt toegewezen, precedent en zo
Oh, misschien moeten ze dan eens naar hun rechtsbijstand bellen of zo, want dit is ongelijkheid, valt meestal wel bezwaar over te maken. Tenzij men een heeeeeeeeele goede reden heeft om het voor gezin A wel te doen en B niet, maar als moeders er al werkt, hebben ze de schijn behoorlijk tegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:46 schreef moussy het volgende:
[..]
er hebben er al 2 gebeld, die krijgen het niet
Je zou eventueel je kleren nog kunnen opruimen die op de slaapkamer nog liggen, naast het bed weet je wel, 2 paarse truitjes enzoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:25 schreef _evenstar_ het volgende:lekkere woningbouw vereninging dan
![]()
vanavond lekker uit eten met vriendjelief en daarna naar de filmmaar wat moet ik in tussentijd nou doen
been there done thatquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:48 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je zou eventueel je kleren nog kunnen opruimen die op de slaapkamer nog liggen, naast het bed weet je wel, 2 paarse truitjes enzo
Dan zou je nog onze Lord of the Rings puzzel kunnen maken.quote:
die puzzel waar je me mee zou helpenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:00 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dan zou je nog onze Lord of the Rings puzzel kunnen maken.
Ministeck ligt bij ons huisje dus dat ging niet door
En anders fokken
jah, ik heb gekeken of mijn werknemers aan het werk zijn... -check-quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
die puzzel waar je me mee zou helpen?
komt wel ooit
en jij moe werken
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:30 schreef moussy het volgende:
Zeg dat kind van jullie he, is dat ook via fok! gemaakt?
ROTFLOLquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:30 schreef moussy het volgende:
Zeg dat kind van jullie he, is dat ook via fok! gemaakt?
is gewoon geouwehoerderijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:36 schreef Lishe het volgende:
Dat gaat toch niet over beter voelen dan een ander? Dat gaat over 'slingerende paarse was' die opgeruimd moet worden. Ben blij dat mijn vriendje dat gewoon in het echt tegen me zegt ipv het online te zetten.![]()
manier van smiley gebruik...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:55 schreef mallemeid het volgende:
Ik snap niet wat je er afzeikerig aan vind. Zo als ik het lees is dat ook gewoon geouwehoerderij.
Ehm , maar je prive "dingetjes"kan je toch beter via de mail doen ,heb je dit "gezeur" zoals jij het ziet ook niet . Wil je lekker via het forum over je vuile paarse onderbroek praten , zeur dan niet als je een opmerking krijgt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
is gewoon geouwehoerderijnotice the smilies
ik ben het alleen een beetje kotsbeu dat het constant moet gaan zoals queen moussy wenst en ze het anders noodzakelijk vindt anderen af te lopen zeiken
waar zie jij het woord onderbroeken in voorkomenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ehm , maar je prive "dingetjes"kan je toch beter via de mail doen ,heb je dit "gezeur" zoals jij het ziet ook niet . Wil je lekker via het forum over je vuile paarse onderbroek praten , zeur dan niet als je een opmerking krijgt.
*weer weg uit dit topique*
ik las wel dat het over je trui ging hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
waar zie jij het woord onderbroeken in voorkomenleer lezen schat
![]()
lieve evenstar, dat gaat nogal moeilijk als er een halve pagina over geschreven staat. Wat zal ik doen, ga je truitje opruimen, nee geen zin in, wat dan, ga puzzelen, ja maar jij zou me helpen, etc. Dat zijn dingen die je echt beter even privé of op msn kan doen, het is denk ik ook voor niemand verder relevant/ leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:04 schreef _evenstar_ het volgende:
ik snap niet waarom er nog zo over doorgezeikt blijft wordenik negeer moussy gewoon weer braaf en als moussy dat nou ook bij mij doet is het toch prima ?
Als ik het hou had gezegd, ga puzzelen was het dan ook prive geweest als je niet wist om iets te doen? Nope!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
lieve evenstar, dat gaat nogal moeilijk als er een halve pagina over geschreven staat. Wat zal ik doen, ga je truitje opruimen, nee geen zin in, wat dan, ga puzzelen, ja maar jij zou me helpen, etc. Dat zijn dingen die je echt beter even privé of op msn kan doen, het is denk ik ook voor niemand verder relevant/ leuk om te lezen.
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt, maar hee, ga gewoon lekker je gang danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:12 schreef DarkManta het volgende:
Als ik het hou had gezegd, ga puzzelen was het dan ook prive geweest als je niet wist om iets te doen? Nope!
Same thing
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:17 schreef Luchtbel het volgende:
Goede ouders, slechte ouders
Nee Darkmanta en _Evenstar_ besparen het je niet
Goede ouders, slechte ouders
Soms hebben ze wat te doen
en soms ook nieeeeeeeeeet [afbeelding]
lijkt mij dat het moet kunnen af en toe toch? maar schoot mij verkeerd omdat moussy op zulke momenten wel vaker zo reageert naar mij toe.. en 9 van de 10 keer heb ik er schijt aan en negeer ik dat alleen soms heb je last van opvliegende hormonenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef Luchtbel het volgende:
Post toch gewoon waar je zin in hebt, dat doen andere mensen ook zoals je ziet.
Ingrid en Djeez hadden dezelfde vraag gehad hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
lijkt mij dat het moet kunnen af en toe toch? maar schoot mij verkeerd omdat moussy op zulke momenten wel vaker zo reageert naar mij toe.. en 9 van de 10 keer heb ik er schijt aan en negeer ik dat alleen soms heb je last van opvliegende hormonenen dan kan ik me klep niet hopuden en verergerd de boel alleen maar
![]()
dat zijn toch alleen de rode sokjes en niet de paarse truitjes?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:44 schreef easy-going het volgende:
Is dit nu wat men verstaat onder de vuile was buiten hangen?
Kzit hier met een nieuwe hele lege puut.... kheb alleen mozilla er op zitten en een fotobewerkingsprogrammaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
ireth, ben je nog wel eens op msn te vinden?
nu al klaar met douchequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:48 schreef easy-going het volgende:
Zo zie je maar he, je kunt ze overal voor gebruiken
gewoon vuilniszakken omheen knopen en voor de extra veiligheid maandverbandjes op plakkenquote:
Mij boeit het allemaal geen ene flikker, ik lach iedereen keihard uit. Daarbij ken ik moussy niet eens en zie ik haar nooit waar ik post. Maar evenstar had het al uitgelegs waarom, dus jah tis goed nu..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:56 schreef Ireth het volgende:
(en om dan ook even een serieuze noot toe te voegen: Als Evenstar en DarkManta de opmerking van Moussy hadden gelezen met een vetteen er op gereageerd hadden met een
had er ook niet 2 pagina's over doorgeneuzeld geworden... actie = reactie... Niet op alles wat Moussy typt gelijk slakken met zout neerleggen hoor... ook een beetje relativerend kunnen lezen is best wel handig...)
affijn, nu word ik dus nieuwsgierigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:07 schreef moussy het volgende:
mocht niet doorlinken van die sitedan krijg je die "gaap foto"
fijne vakantiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:10 schreef poemojn het volgende:
Ik neem nog een slokje rooibosthee en ga zo mijn brood ontdooien (deze keer met zout, gelukkig) en opeten.
Dan was ophangen, was opvouwen, stofzuigen, afwassen, wc schoonmaken, eten koken, tassen inpakken want we zijn t/m woensdag weg.
Wilden jullie nog meer van me weten?
13.14 uur gepost en ik zit het volgens mijn puut om 13.12 uur te lezen!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:14 schreef moussy het volgende:
Woont je zusje daar Poemojn?
quote:
Leuk dat je haar weer even kunt zien, en ook leuk voor Myrthe natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:14 schreef poemojn het volgende:
Ja, ze is daar al een paar jaar juf, en krijgt steeds weer een visum voor een jaar erbij.Dus ik zie haar bijna nooit. Ze heeft Myrthe nu dus ook al weer een jaar niet gezien, ben benieuwd hoe ze haar vindt (lief natuurlijk
).
Wat zijn we snel hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
13.14 uur gepost en ik zit het volgens mijn puut om 13.12 uur te lezen!![]()
Marketing Assistente! Met veel schrijven enzo, grotendeels aansluitend op mijn opleiding (ik heb het profiel marketingcommunicatie gedaan)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:25 schreef Sugar het volgende:
Oeh, wat dan, wat dan, Clauwheee?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:30 schreef Sugar het volgende:
Nee, maandag gaan we samen thee drinken en taart eten.
Tis een combi van marketing en communicatie, prima dus voor mij! En dat schrijven vind ik leuk inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:29 schreef Sugar het volgende:
Wat goed, Clauw!!!! Leuk joh!
En is het bij een leuk iets, in je buurt enzo?
Marketing, ik heb het niet zo op marketingplannen, marketingmix en dat soort dingen.![]()
Maar schrijven?![]()
![]()
![]()
quote:
Ikke wel, ik zie nooit een turkse piemelaar met gapend kontgat op MSNquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:58 schreef Rottdog het volgende:
*snif* Ik heb helemaal geen plannen *snif*![]()
zielig he
Die Snoop is wel een beetje ondersteboven van je piemelaar Mouss![]()
Ik heb ook Communicatie gedaan ( met creatieve communicatie als afstudeerrichting, maar ben uitgekomen in een marketing functie) Praktijk is veeel leuker dan studiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Marketing Assistente! Met veel schrijven enzo, grotendeels aansluitend op mijn opleiding (ik heb het profiel marketingcommunicatie gedaan)![]()
Nou, ik weet nog helemaal niet voor hoeveel uur het isquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:05 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Ik heb ook Communicatie gedaan ( met creatieve communicatie als afstudeerrichting, maar ben uitgekomen in een marketing functie) Praktijk is veeel leuker dan studie![]()
Behalve dan die lange dagen...Hoeveel uur wil je gaan werken?
Achteraf niet, marketing blijkt ook heel leuk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:18 schreef Sugar het volgende:
Vind je dat niet jammer dat je nu dan in een marketingfunctie zit?
Klinkt wel erg leuk!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:31 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Achteraf niet, marketing blijkt ook heel leuk.![]()
Ik vind het creatieve gedeelte heel erg leuk, maar in de uiteindelijke uitwerking ben ik niet zo sterk, Ik kan het nog niet zo vormgeven als ik in mn gedachten heb.
Op dit moment houd ik me dus ook veel bezig met het maken van brochures, nieuwe huisstijl, visuals voor beurzen e.d. Ik maak dan een uitgebreide briefing voor het communicatiebureau (over het algemeen door mijn achtergrond uitgebreider dan ze gewend zijn) en dan zorgen zij voor de vormgeving aan de hand van mijn ideeën.
Ik wil zelf wel beter worden in de vormgeving en conceptueel denken maar realistich bekeken zal ik daarin niet snel beter worden dan de DTP-ers en vormgevers van ons communicatiebureau..
quote:
Wij gebruikten Basisboek Communicatie van W.J. Michelsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef Sugar het volgende:
Nog heel even:
Oh, communicatiemensen: welk boek gebruikten jullie in het eerste (of tweede) jaar als een soort van basisboek over communicatie?
Wat grappig, hoe werkt dat dan, kijkt de schrijver er dan bij een nieuwe uitgave zelf niet meer naar?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:26 schreef Sugar het volgende:
Nee, ik redigeer dat boek nu (is hetzelfde boek). En was er mee bezig en dacht ineens: eens kijken of jullie dat ook gebruikten! En jawel. Hahaha!
Wat vond / vind je ervan?
Hornbachquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:43 schreef Lois het volgende:
Even iets heel anders, maar daar is dit bankje ook voor, ik zoek een bepaalde wcbril. Ik heb nog niet zo lang geleden ergens een wc bril gezien, in een folder of op een forum, waarin een verkleiner ingebouwd zit. De verkleiner kun je dus net zo naar beneden klappen als de gewone bril, toen vond ik het onzin en nu lijkt het me handig.
Ik kan me alleen echt niet meer herinneren waar ik dat nu gezien heb, heeft iemand hier misschien een idee?
Waarschijnlijk dinsdag maar ik kan pas vrijdag terug dus ik heb hem aangeraden rustig aan te doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:11 schreef snoopy het volgende:
Wanneer is het hangertje dan wel klaar LB? Wel lief dat ie wat anders heeft meegegeven![]()
Tijdens het gesprek zal gebruik worden gemaakt van een checklistquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:50 schreef Zabb het volgende:
[..]
![]()
Bijvoorbeeld:
- Wat wordt er verstaan onder .... -> hier kan 'er' toch weg?
- Tijdens het gesprek wordt er gebruik gemaakt van een checklist -> hier ook weg?
- Bij de behandeling wordt er een gereduceerd tarief berekend -> en hier?
Soms denk ik, ja hij kan weg, en soms twijfel ik weer! En ik heb nog 40 pagina's te gaan!![]()
Ex-corrector bemoeit zich er ook even tegenaanquote:- Tijdens het gesprek wordt er gebruik gemaakt van een checklist -> hier ook weg?
- Bij de behandeling wordt er een gereduceerd tarief berekend -> en hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |