En de kleur is ook best okay. Jammer van de gaten. Winterrrrrrrrrr.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:06 schreef Rekkie het volgende:
Hé verrek ja die rechts-onderin is best te pruimen eigenlijk.
Het model ziet er in ieder geval goed uit!
Is zomer collectie 2006.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En de kleur is ook best okay. Jammer van de gaten. Winterrrrrrrrrr.
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En de kleur is ook best okay. Jammer van de gaten. Winterrrrrrrrrr.
Dat pijpen aan de onderkant ietsjes wijder uitlopen, gemaakt dus zodat ze over je 'boots' vallen. (Heb je weleens laarzen onder een strakke broek aangehad?).quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:34 schreef Double_B het volgende:
Misschien ff een stomme vraag, maar wat betekent dat 'Boot-cut' nou precies??
iets uit jouw tijd ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:46 schreef SeLang het volgende:
Hee, wortelbroeken komen weer in
Ja, triest was dat.. en het wordt nu zelfs nog overtroffen door die debiele instapdingetjes met een ronde voorkant. Die heidi-dingen zeg maar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:19 schreef Cheese het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen (incl. me) ook over die puntschoentjes, toch werd het mode..
Geef je er maar aan over, alles komt goed
Plaatjes van de Diesel zomercollectie 2006 heb ik (nog) niet kunnen vinden, wel van van herfst/winter 2005-6quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:26 schreef One_conundrum het volgende:
weet iemand al iets van diesel?
Schatje?
Proberen ze het weer eens met de overalls/bodysuits? Dat doen ze volgens mij ook elk jaar...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Plaatjes van de Diesel zomercollectie 2006 heb ik (nog) niet kunnen vinden, wel van van herfst/winter 2005-6.
Hier komen ze, te beginnen met een smal toelopende spijkerbroek:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |