Ah, mijn klusbroek kan dus uit de kast!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:31 schreef Adelante het volgende:
de completely destroyed schilder-jeans wordt het helemaal volgens Abercrombie & Fitch:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind 't niks, maar toch altijd nog beter dan die wazige smalle pijpen jeans van Levi's en Dior
Wat wil je precies weten?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:26 schreef One_conundrum het volgende:
weet iemand al iets van diesel?
Schatje?
*Zucht* Kunnen ze niet gewoon de effen donkerblauwe spijkerbroek in de mode gooienquote:De meest opvallende trend was de verschuiving van tot op de draad versleten denim naar herstelde of in vaktermen 'repaired' denim. En dat levert lapjes, patchwork en verstevigende stiksels over opzettelijk beschadigde plekken op.
Die vind ik wel mooiquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:31 schreef Adelante het volgende:
de completely destroyed schilder-jeans wordt het helemaal volgens Abercrombie & Fitch:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind 't niks, maar toch altijd nog beter dan die wazige smalle pijpen jeans van Levi's en Dior
Dat vind ik het nog het wazige. Je betaalt een vermogen voor een spijkerbroek met wat gaatjes en/of lapjes, terwijl je het zelf voor een fractie van de prijs in elkaar kunt knutselenquote:
Alleen lente/zomer 2005 staat op de site van Diesel. Maar ik hou het in de gaten voor je.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:26 schreef One_conundrum het volgende:
weet iemand al iets van diesel?
Schatje?
Mijn Diesel ZAF is juist vrij 'slim' maar wel met bootcut. Het vervelende van smalle pijpen vind ik juist ook dat de pijpen met je schoenen in oorlog lijken te zijn. Met bootcut vallen je pijpen er gewoon overheen. Lekker vredig.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:21 schreef FokLex het volgende:
niks mis met smalle pijpjes(ik vind het serieus mooier dan al die wijd uitlopende/baggy broeken)
Ik heb juist liever smalle pijpen (laat ze nu meestal ook smaller maken), dan valt je schoen tenminste niet weg onder een lap stofquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Mijn Diesel ZAF is juist vrij 'slim' maar wel met bootcut. Het vervelende van smalle pijpen vind ik juist ook dat de pijpen met je schoenen in oorlog lijken te zijn. Met bootcut vallen je pijpen er gewoon overheen. Lekker vredig.![]()
Schoenen zijn om op te lopen. Bling-blingen doe je maar met iets anders.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:25 schreef FokLex het volgende:
[..]
Ik heb juist liever smalle pijpen (laat ze nu meestal ook smaller maken), dan valt je schoen tenminste niet weg onder een lap stof![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:26 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Schoenen zijn om op te lopen. Bling-blingen doe je maar met iets anders.
quote:Op zondag 24 juli 2005 12:59 schreef Bazzel het volgende:
Smalle pijpen zijn tof, beter dan dan die afgezaagde lelijke bootcut zooi.
En dat smaken veranderen, als de winkels straks vol hangen met rechte pijpen, een paar celebs en je vriendinnen die dingen gaan kopen, loop jij (niet specifiek jij) er ook in over een tijd. Weet je nu nog niet, maar is wel zo..quote:Op zondag 24 juli 2005 13:40 schreef ymme het volgende:
NEEgeen smalle pijpen! Absoluut te lelijk voor woorden. Die mode ontwerpers denken dat ze kunnen ontwerpen, en normaal gaat ook iedereen (bijna) erachter aan, maar ik denk met deze spijkerbroeken, dat de mensen toch wel eens hun verstand gaan gebruiken, niet mooi! Nou is het dus ook wel zo dat smaken verschillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |