goed plan !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zat er aan te denken om een minisite te maken met een overzicht van gebleseerde en geschorste spelers, erg handig voor dit soort zaken. Als er wat mensen vrijwillig redacteur willen zijn ben ik wel bereid de site te bouwen en te hosten.

Goed idee!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zat er aan te denken om een minisite te maken met een overzicht van gebleseerde en geschorste spelers, erg handig voor dit soort zaken. Als er wat mensen vrijwillig redacteur willen zijn ben ik wel bereid de site te bouwen en te hosten.

Die heb ik vanmiddag gewisseld voor Arveladzequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:49 schreef DeTolk het volgende:
iig geen doelpunten van v. Hooijdonk :

Nou en? Je hebt een goeie reserve.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn aanvallers:
E. Nevland
G. Samaras
D. Kuyt
Reserve: J. Vonlanthen
Ik was vergeten te wisselen.

Maar Vonlanthen scoordequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou en? Je hebt een goeie reserve.
Nevland komt toch wel snel weer terug.

Ja, precies, en Nevland doet niet mee, dus krijgt-ie Vonlanthen.quote:

Zit wat in...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, precies, en Nevland doet niet mee, dus krijgt-ie Vonlanthen.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |