abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28991338
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:16 schreef Prego het volgende:
dat zou geweldig zijn!!
Dat is niet geweldig. Helemaal niet zelfs.

1) Het virus gaat muteren;
2) Mensen gaan weer massaal werken aan het geboorteoverschot (in Afrika) omdat HIV niet meer afschrikwekkend werkt.

Trieste zaak dit.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28994793
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:16 schreef Prego het volgende:
dat zou geweldig zijn!!
k'e'n je het weer zonder zorgen zonder doen zeker
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_28999143
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat is niet geweldig. Helemaal niet zelfs.

2) Mensen gaan weer massaal werken aan het geboorteoverschot (in Afrika) omdat HIV niet meer afschrikwekkend werkt.

Trieste zaak dit.
Het zal je zoon, dochter, familielid of zelfs een vriend van je zijn die HIV besmet kan zijn of worden in de toekomst. En je praat over overbevolking... wat een mens zeg
pi_28999172
het geneest HIV nogsteeds niet als je het goed leest.
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 juli 2005 @ 03:36:39 #35
22592 crew  Ole
pi_28999982
Nope...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_29000994
quote:
Het virus gaat muteren
Virussen doen niet anders, dus om daar nou wakker van te liggen. Bovendien heeft de patient dit zelf in de hand, als die er voor zorgt dat ie iedere dag keurig op tijd zijn medicijntjes neemt dan is er al veel minder kans op resistentie.
pi_29001055
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:49 schreef Iceflake het volgende:

[..]

Heeft hier meer info over?
Niet over Afrika, maar wellicht heb je hier wat aan?

Het gaat om een mutatie in een gen de zogenoemde delta-32 mutatie.
Hier is er wat info over: http://noorderlicht.vpro.(...)936+4257491+16391079
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_29015064
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, je krijgt de irrelevantie prijs.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:16:49 #39
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29022799
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:30 schreef BobRooney het volgende:

[..]

ja tsunami's ook
Of moslims
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:20:45 #40
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29022926
quote:
Mutaties zijn juist het grote probleem in het bestrijden van AIDS. De complexiteit in het vinden van een medicijn ligt juist in het feit dat extreem veel mutaties inherent zijn aan het AIDS-virus.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_29039006
Het is een mooie ontwikkeling, maar het betekent natuurlijk niet dat mensen nu minder voorzichtig kunnen zijn. Met een goede combinatie van medicijnen is het tegenwoordig voor HIV-positieve mensen heel goed mogelijk om een normaal leven te leiden.
pi_29039060
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:03 schreef dVTB het volgende:
Het is een mooie ontwikkeling, maar het betekent natuurlijk niet dat mensen nu minder voorzichtig kunnen zijn. Met een goede combinatie van medicijnen is het tegenwoordig voor HIV-positieve mensen heel goed mogelijk om een normaal leven te leiden.
Helaas zijn we er nog lang niet maar het is altijd prettig om te horen dat er vorderingen gemaakt worden.
pi_29039126
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:16 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Of moslims
als je die uitroeit wel ja
pi_29039358
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Helaas zijn we er nog lang niet maar het is altijd prettig om te horen dat er vorderingen gemaakt worden.
Inderdaad!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:21:16 #45
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29039535
Leuk en aardig. Alleen gaat mensen nu natuurlij denken,ooooh kan lekker doen wat ik wil en zo.

Als je geen aids wil, gebruik gewoon een condoom! Klaar!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_29040032
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:21 schreef Dizer het volgende:
Leuk en aardig. Alleen gaat mensen nu natuurlij denken,ooooh kan lekker doen wat ik wil en zo.

Als je geen aids wil, gebruik gewoon een condoom! Klaar!
Om ff Ole! te citeren:
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:33 schreef Ole het volgende:

[..]

Nee..
Je vergeet bloedtransfusies en vieze naalden en andere medische apparatuur. Ook hierdoor worden veel mensen in arme landen besmet...
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:40:36 #47
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29040166
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:36 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Om ff Ole! te citeren:
[..]
ja moppie, maar daar heb ik het niet over. Ik heb het over de mensen die graag iedereen en godallemachtig willen neuken en ook neuken en van de een naar de ander gaan en dus geen condoom gebruiken. Of drugsverslaafde die bijna hetzelfde doen.

Maar bloedtransusies en dat soort dingen, is het natuurlijk mooi voor!
Zoalng je er niks aan kan doen, niet je eigen schuld (je begrijpt wat ik bedoel) is het natuurlijk ideaal.
pi_29040207
Nou andromeda en Ole, dat was/is niet alleen in arme landen.
Wij hebben ook met geknepen billen zitten wachten voor de uitslag van mijn moeder...
Was wel een hele tijd geleden toen aids net om de hoek kwam kijken, maar weet zeker dat duizenden gezinnen zo gezeten hebben....

Godzijdank is het nu wel wat anders.
Maar dan nog....
pi_29040468
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:40 schreef Dizer het volgende:

[..]

ja moppie, maar daar heb ik het niet over. Ik heb het over de mensen die graag iedereen en godallemachtig willen neuken en ook neuken en van de een naar de ander gaan en dus geen condoom gebruiken. Of drugsverslaafde die bijna hetzelfde doen.

Maar bloedtransusies en dat soort dingen, is het natuurlijk mooi voor!
Zoalng je er niks aan kan doen, niet je eigen schuld (je begrijpt wat ik bedoel) is het natuurlijk ideaal.
moppie

Dat er mensen zijn die al la 100 per uur zonder voorbehoedsmiddelen te gebruiken in het rondneuken, die vragen er uiteraard zelf om om besmet te worden, daar geef ik je volledig gelijk in.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:51:25 #50
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29040525
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:50 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

moppie

Dat er mensen zijn die al la 100 per uur zonder voorbehoedsmiddelen te gebruiken in het rondneuken, die vragen er uiteraard zelf om om besmet te worden, daar geef ik je volledig gelijk in.
Dacht dat je een vrouw was
Maar goed, we ziujn het weer eens
pi_29041209
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:42 schreef Oblivion het volgende:
Nou andromeda en Ole, dat was/is niet alleen in arme landen.
Wij hebben ook met geknepen billen zitten wachten voor de uitslag van mijn moeder...
Was wel een hele tijd geleden toen aids net om de hoek kwam kijken, maar weet zeker dat duizenden gezinnen zo gezeten hebben....

Godzijdank is het nu wel wat anders.
Maar dan nog....
Inderdaad, je hebt gelijk, maar gelukkig is dat nu fors verbeterd. Volgens het wetenschappelijk instituut van welzijn in België waren er in 2003, 42 mensen besmet geraakt door bloedtransfusie, dat zijn er nog steeds 42 teveel, als je het mij vraagt
pi_29042068
Tjezus...toch nog?

Is toch wel heel erg zuur als het je overkomt.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:41:08 #53
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29042118
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:12 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Inderdaad, je hebt gelijk, maar gelukkig is dat nu fors verbeterd. Volgens het wetenschappelijk instituut van welzijn in België waren er in 2003, 42 mensen besmet geraakt door bloedtransfusie, dat zijn er nog steeds 42 teveel, als je het mij vraagt
Ik vind echt dat zo een fout niet gemaakt kan worden! Is toch bespottelijk dat een ziekenhuis zo een fout kan maken!!!!
pi_29042620
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:41 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik vind echt dat zo een fout niet gemaakt kan worden! Is toch bespottelijk dat een ziekenhuis zo een fout kan maken!!!!
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:39 schreef Oblivion het volgende:
Tjezus...toch nog?

Is toch wel heel erg zuur als het je overkomt.
Nou, ik weet niet of ik het goed lees, maar het getal zou nog hoger zijn :bron
Ik hoop dat ik het verkeerd gelezen heb.
pi_29045226
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:03 schreef dVTB het volgende:
Idd
Jusqu'ici tout va bien...
pi_29045274
Interessant is dat ontwikkeling van HIV medicijnen verwant is aan ontwikkeling van medicijnen tegen symptomen van Multiple Sclerosis en andere auto imuunzieketen
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 22 juli 2005 @ 17:43:40 #57
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_29045345
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 02:17 schreef Stratos het volgende:

[..]

Het zal je zoon, dochter, familielid of zelfs een vriend van je zijn die HIV besmet kan zijn of worden in de toekomst. En je praat over overbevolking... wat een mens zeg
Alsof je niet menselijk bent als je het niet gewenst vindt dat er een oplossing komt voor aids of vindt dat er teveel mensen op de wereld zijn.

En als iemand het krijgt is het hoogstwaarschijnlijk diegene zijn eigen schuld.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_29049624
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 02:17 schreef Stratos het volgende:

[..]

Hadden ze maar beter moeten opletten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')