Inderdaad, je hebt gelijk, maar gelukkig is dat nu fors verbeterd. Volgens het wetenschappelijk instituut van welzijn in België waren er in 2003, 42 mensen besmet geraakt door bloedtransfusie, dat zijn er nog steeds 42 teveel, als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:42 schreef Oblivion het volgende:
Nou andromeda en Ole, dat was/is niet alleen in arme landen.
Wij hebben ook met geknepen billen zitten wachten voor de uitslag van mijn moeder...![]()
Was wel een hele tijd geleden toen aids net om de hoek kwam kijken, maar weet zeker dat duizenden gezinnen zo gezeten hebben....
Godzijdank is het nu wel wat anders.
Maar dan nog....
Ik vind echt dat zo een fout niet gemaakt kan worden! Is toch bespottelijk dat een ziekenhuis zo een fout kan maken!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:12 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk, maar gelukkig is dat nu fors verbeterd. Volgens het wetenschappelijk instituut van welzijn in België waren er in 2003, 42 mensen besmet geraakt door bloedtransfusie, dat zijn er nog steeds 42 teveel, als je het mij vraagt![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind echt dat zo een fout niet gemaakt kan worden! Is toch bespottelijk dat een ziekenhuis zo een fout kan maken!!!!
Nou, ik weet niet of ik het goed lees, maar het getal zou nog hoger zijn :bronquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:39 schreef Oblivion het volgende:
Tjezus...toch nog?![]()
Is toch wel heel erg zuur als het je overkomt.
Iddquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:03 schreef dVTB het volgende:
Het is een mooie ontwikkeling, maar het betekent natuurlijk niet dat mensen nu minder voorzichtig kunnen zijn. Met een goede combinatie van medicijnen is het tegenwoordig voor HIV-positieve mensen heel goed mogelijk om een normaal leven te leiden.
Alsof je niet menselijk bent als je het niet gewenst vindt dat er een oplossing komt voor aids of vindt dat er teveel mensen op de wereld zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:17 schreef Stratos het volgende:
[..]
Het zal je zoon, dochter, familielid of zelfs een vriend van je zijn die HIV besmet kan zijn of worden in de toekomst. En je praat over overbevolking... wat een mens zeg![]()
![]()
Hadden ze maar beter moeten opletten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:17 schreef Stratos het volgende:
[..]
Het zal je zoon, dochter, familielid of zelfs een vriend van je zijn die HIV besmet kan zijn of worden in de toekomst. En je praat over overbevolking... wat een mens zeg![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |