abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29041209
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:42 schreef Oblivion het volgende:
Nou andromeda en Ole, dat was/is niet alleen in arme landen.
Wij hebben ook met geknepen billen zitten wachten voor de uitslag van mijn moeder...
Was wel een hele tijd geleden toen aids net om de hoek kwam kijken, maar weet zeker dat duizenden gezinnen zo gezeten hebben....

Godzijdank is het nu wel wat anders.
Maar dan nog....
Inderdaad, je hebt gelijk, maar gelukkig is dat nu fors verbeterd. Volgens het wetenschappelijk instituut van welzijn in België waren er in 2003, 42 mensen besmet geraakt door bloedtransfusie, dat zijn er nog steeds 42 teveel, als je het mij vraagt
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_29042068
Tjezus...toch nog?

Is toch wel heel erg zuur als het je overkomt.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:41:08 #53
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29042118
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:12 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Inderdaad, je hebt gelijk, maar gelukkig is dat nu fors verbeterd. Volgens het wetenschappelijk instituut van welzijn in België waren er in 2003, 42 mensen besmet geraakt door bloedtransfusie, dat zijn er nog steeds 42 teveel, als je het mij vraagt
Ik vind echt dat zo een fout niet gemaakt kan worden! Is toch bespottelijk dat een ziekenhuis zo een fout kan maken!!!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_29042620
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:41 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik vind echt dat zo een fout niet gemaakt kan worden! Is toch bespottelijk dat een ziekenhuis zo een fout kan maken!!!!
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:39 schreef Oblivion het volgende:
Tjezus...toch nog?

Is toch wel heel erg zuur als het je overkomt.
Nou, ik weet niet of ik het goed lees, maar het getal zou nog hoger zijn :bron
Ik hoop dat ik het verkeerd gelezen heb.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_29045226
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:03 schreef dVTB het volgende:
Het is een mooie ontwikkeling, maar het betekent natuurlijk niet dat mensen nu minder voorzichtig kunnen zijn. Met een goede combinatie van medicijnen is het tegenwoordig voor HIV-positieve mensen heel goed mogelijk om een normaal leven te leiden.
Idd
Jusqu'ici tout va bien...
pi_29045274
Interessant is dat ontwikkeling van HIV medicijnen verwant is aan ontwikkeling van medicijnen tegen symptomen van Multiple Sclerosis en andere auto imuunzieketen
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 22 juli 2005 @ 17:43:40 #57
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_29045345
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 02:17 schreef Stratos het volgende:

[..]

Het zal je zoon, dochter, familielid of zelfs een vriend van je zijn die HIV besmet kan zijn of worden in de toekomst. En je praat over overbevolking... wat een mens zeg
Alsof je niet menselijk bent als je het niet gewenst vindt dat er een oplossing komt voor aids of vindt dat er teveel mensen op de wereld zijn.

En als iemand het krijgt is het hoogstwaarschijnlijk diegene zijn eigen schuld.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_29049624
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 02:17 schreef Stratos het volgende:

[..]

Het zal je zoon, dochter, familielid of zelfs een vriend van je zijn die HIV besmet kan zijn of worden in de toekomst. En je praat over overbevolking... wat een mens zeg
Hadden ze maar beter moeten opletten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')