ja, oke het verschilt. Maar gebruik jij je handen erbij of niet?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:10 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Is dat niet afhankelijk van de techniek die het meisje gebruikt, en of een jongen makkelijker of moeilijker klaar komt?
Ik heb nog nooit mee gemaakt dat het onzettend lang duurde voordat hij klaarkwam eerlijk gezegd...
Nee, in de FHM staan die teksten wel...quote:
Proteïnen hè.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef zoalshetis het volgende:
en gezond!
daar krijgen vrouwen grotere borsten van.quote:
Mee eens! je moet anno 2005 gewoon over sex kunnen praten!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:15 schreef SunChaser het volgende:
Oja, een advies. Altijd gewoon overleggen en alles bespreekbaar maken, nooit ergens zomaar van uit gaan.
Dat is wat wij thuis dus hebben gedaan, maar dan blijk je hier na al die jaren ineens een pot te wezen die zich niet scheert enzo?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:15 schreef SunChaser het volgende:
Oja, een advies. Altijd gewoon overleggen en alles bespreekbaar maken, nooit ergens zomaar van uit gaan.
Pijp ze!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef Starlie het volgende:
Nou ik ga denk ik maar weer aan het werk......
oja?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:17 schreef marlieske het volgende:
[..]
Dat is wat wij thuis dus hebben gedaan, maar dan blijk je hier na al die jaren ineens een pot te wezen die zich niet scheert enzo?
terwijl dat gewoon helemaal niet zo is en je je ontpopt als een 13-jarige puber.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:17 schreef marlieske het volgende:
[..]
Dat is wat wij thuis dus hebben gedaan, maar dan blijk je hier na al die jaren ineens een pot te wezen die zich niet scheert enzo?
Nu weet je waarom vrouwen dus niet slikken!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar krijgen vrouwen grotere borsten van.
Foto's!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:17 schreef marlieske het volgende:
[..]
Je kunt ze toch ook heel makkelijk laten verkleinen enzo...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nu weet je waarom vrouwen dus niet slikken!
De meeste meisjes (zo van rond de 14-18 jr.)hebben tegenwoordig al cup D of meer.... en als ze van slikken dan nog meer gaan groeien... dan ben je natuurlijk gek als je gaat slikken!!!!!
Dan zit er maar 1 ding op, voor die platte planken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar krijgen vrouwen grotere borsten van.
Ok, we weten nu dat je een kale doos hebt. Het is al goed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:17 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ik ben nog geen vrouw tegen gekomen die het is gelukt met alleen pijpen. En ik denk niet er een man rondloopt die orale sex niet wil omdat het meisje dat niet wil silkken. Het heeft wel iets als ze slikt, iets van ik geef me over aan jou, ik ben er voor jou. Maar dat is ook zo als je op haar borsten mag klaarkomen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, met alleen pijpen dan duurt het inderdaad meestal een stuk langer ja ( wat soms ook wel erg fijn kan zijn natuurlijk)
Nah kweetniet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:19 schreef Starlie het volgende:
en als ze van slikken dan nog meer gaan groeien... dan ben je natuurlijk gek als je gaat slikken!!!!!
Een leuk streepje verkeerd dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ok, we weten nu dat je een kale doos hebt. Het is al goed.
Dat gaat niet zo makkelijk hoor!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:20 schreef -Dominator- het volgende:
[..]
Je kunt ze toch ook heel makkelijk laten verkleinen enzo...
Puur egoisme. 'Je vriend niks gunnen en alleen aan jezelf denken' heet dat ook wel in de volksmond.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nu weet je waarom vrouwen dus niet slikken!
De meeste meisjes (zo van rond de 14-18 jr.)hebben tegenwoordig al cup D of meer.... en als ze van slikken dan nog meer gaan groeien... dan ben je natuurlijk gek als je gaat slikken!!!!!
ben ik het hellemaal mee eens!! En als je een man pijpt mag er best handenwerk aan te pas komen, anders word het wel erg eentonigquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:21 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik ben nog geen vrouw tegen gekomen die het is gelukt met alleen pijpen. En ik denk niet er een man rondloopt die orale sex niet wil omdat het meisje dat niet wil silkken. Het heeft wel iets als ze slikt, iets van ik geef me over aan jou, ik ben er voor jou. Maar dat is ook zo als je op haar borsten mag klaarkomen.
Je moet ook aan jezelf denken als je er grote borsten van krijgt is dat ook niet alles.. althans lijkt mij!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Puur egoisme. 'Je vriend niks gunnen en alleen aan jezelf denken' heet dat ook wel in de volksmond.
Dat doe je toch ook als je slikt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef Starlie het volgende:
Je moet ook aan jezelf denken als je er grote borsten van krijgt is dat ook niet alles.. althans lijkt mij!!!!
Misschien heb ik ze wel laten verkleinen dan ga ik toch niet zorgen dat ze weer groot worden!!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook als je slikt?
Het is bewezen dat vrouwen met grote borsten sneller en beter carrière maken dan vrouwen met kleine borsten. Gewoon bij iedere pijpsessie denken: 'Starlie, je doet het voor jezelf!'
Ja. Dan ben je een pot.quote:
In een relatie is het geven en nemen. Nou je partner gééft je in dat geval wat, dat moet je dan aannemen want je mag een gegeven paard immers niet in de bek kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Je moet ook aan jezelf denken als je er grote borsten van krijgt is dat ook niet alles.. althans lijkt mij!!!!
Moah, één meisje zag het als een principe kwestie en ze moest en zou me doen komen met alleen haar mond. Niet gelukt uiteindelijk, maar hele goede herinneringen. En niet eentonig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef marlieske het volgende:
[..]
ben ik het hellemaal mee eens!! En als je een man pijpt mag er best handenwerk aan te pas komen, anders word het wel erg eentonig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |