Een leuk streepje verkeerd dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ok, we weten nu dat je een kale doos hebt. Het is al goed.
Dat gaat niet zo makkelijk hoor!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:20 schreef -Dominator- het volgende:
[..]
Je kunt ze toch ook heel makkelijk laten verkleinen enzo...
Puur egoisme. 'Je vriend niks gunnen en alleen aan jezelf denken' heet dat ook wel in de volksmond.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nu weet je waarom vrouwen dus niet slikken!
De meeste meisjes (zo van rond de 14-18 jr.)hebben tegenwoordig al cup D of meer.... en als ze van slikken dan nog meer gaan groeien... dan ben je natuurlijk gek als je gaat slikken!!!!!
ben ik het hellemaal mee eens!! En als je een man pijpt mag er best handenwerk aan te pas komen, anders word het wel erg eentonigquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:21 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik ben nog geen vrouw tegen gekomen die het is gelukt met alleen pijpen. En ik denk niet er een man rondloopt die orale sex niet wil omdat het meisje dat niet wil silkken. Het heeft wel iets als ze slikt, iets van ik geef me over aan jou, ik ben er voor jou. Maar dat is ook zo als je op haar borsten mag klaarkomen.
Je moet ook aan jezelf denken als je er grote borsten van krijgt is dat ook niet alles.. althans lijkt mij!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Puur egoisme. 'Je vriend niks gunnen en alleen aan jezelf denken' heet dat ook wel in de volksmond.
Dat doe je toch ook als je slikt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef Starlie het volgende:
Je moet ook aan jezelf denken als je er grote borsten van krijgt is dat ook niet alles.. althans lijkt mij!!!!
Misschien heb ik ze wel laten verkleinen dan ga ik toch niet zorgen dat ze weer groot worden!!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook als je slikt?
Het is bewezen dat vrouwen met grote borsten sneller en beter carrière maken dan vrouwen met kleine borsten. Gewoon bij iedere pijpsessie denken: 'Starlie, je doet het voor jezelf!'
Ja. Dan ben je een pot.quote:
In een relatie is het geven en nemen. Nou je partner gééft je in dat geval wat, dat moet je dan aannemen want je mag een gegeven paard immers niet in de bek kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Je moet ook aan jezelf denken als je er grote borsten van krijgt is dat ook niet alles.. althans lijkt mij!!!!
Moah, één meisje zag het als een principe kwestie en ze moest en zou me doen komen met alleen haar mond. Niet gelukt uiteindelijk, maar hele goede herinneringen. En niet eentonig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef marlieske het volgende:
[..]
ben ik het hellemaal mee eens!! En als je een man pijpt mag er best handenwerk aan te pas komen, anders word het wel erg eentonig
Ai, da's een pijnlijke grap geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef Starlie het volgende:
Misschien heb ik ze wel laten verkleinen dan ga ik toch niet zorgen dat ze weer groot worden!!!!!
Ja hèhè, die baan had je al voor de operatie natuurlijk.quote:En ik heb al een goede baan, ook met Cup C!
Ja, maar het salaris kan hoger... Ik ben zelf werkgever en voor vrouwen hebben wij salarisschalen per cupmaat. Cup A moet zelfs geld meenemen om binnen te komen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien heb ik ze wel laten verkleinen dan ga ik toch niet zorgen dat ze weer groot worden!!!!!
En ik heb al een goede baan, ook met Cup C!
Ik heb daar altijd zin in...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:29 schreef SunChaser het volgende:
Ben ik de enige die ineens zin heeft in een lekkere warme mond rond zijn pik?
O, nee, dan mag het wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:29 schreef marlieske het volgende:
[..]
*snik* naja mn vriend vind kaal niet echt nice, vandaar
Oh dus dat heb je dan weer wél voor 'm over.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:29 schreef marlieske het volgende:
[..]
Idd met het scheren hoef ik niet te kokhalzenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Oh dus dat heb je dan weer wél voor 'm over.
Nou, dan zou IK iig geen zin hebben om te likkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:29 schreef marlieske het volgende:
[..]
ach of een klein dun streepje wel floss waardig isquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, dan zou IK iig geen zin hebben om te likken
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies. Die zaadhoeren zouden eens wat vaker moeten slikken.
Dat zou ik dus principieel weigeren, haar op mijn doos omdat hij het wil.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:31 schreef TrenTs het volgende:
Oh dus dat heb je dan weer wél voor 'm over.
Lees een paar posts terug "streepje" toch heel wat anders als een marokaanse berberquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zou ik dus principieel weigeren, haar op mijn doos omdat hij het wil.
Hij is trouwens een viespeuk met zijn fetish voor tapijtjes..
Ik vind streepjes stom, wat heb je nu aan een streepje ter decoratie? Gewoon lekker kaal die kutquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:33 schreef marlieske het volgende:
[..]
ach of een klein dun streepje wel floss waardig is![]()
Hij geilt op tapijtjes en z'n vriendin wil niet slikken... gaat er ooit wat van 'm terecht komen na deze frustrerende combi?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zou ik dus principieel weigeren, haar op mijn doos omdat hij het wil.
Hij is trouwens een viespeuk met zijn fetish voor tapijtjes..
Precies. Maar een streepje is dan ook weer geen reden om te weigeren. Maar kaal strekt tot de aanbeveling.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind streepjes stom, wat heb je nu aan een streepje ter decoratie? Gewoon lekker kaal die kut
Hoho, hij mag misschien wel haar gezichtje volspuiten. Dat is ook niet vervelend.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hij geilt op tapijtjes en z'n vriendin wil niet slikken... gaat er ooit wat van 'm terecht komen na deze frustrerende combi?
Misschien vindt ie t geil zijn zaad in haar kokosmatje te spuiten en het eraf te knabbelen zodra t is vastgeklonterdquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hij geilt op tapijtjes en z'n vriendin wil niet slikken... gaat er ooit wat van 'm terecht komen na deze frustrerende combi?
Wilde ik maar ff zeggen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoho, hij mag misschien wel haar gezichtje volspuiten. Dat is ook niet vervelend.
SunChaser is ervaringsdeskundige op dit gebied???quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien vindt ie t geil zijn zaad in haar kokosmatje te spuiten en het eraf te knabbelen zodra t is vastgeklonterd
Blijft vast hangen in die feministensnor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoho, hij mag misschien wel haar gezichtje volspuiten. Dat is ook niet vervelend.
Misschien, misschien..quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:40 schreef DS4 het volgende:
Hoho, hij mag misschien wel haar gezichtje volspuiten.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef marlieske het volgende:
maar mijn mening is dat het vrij respectloos is.
LE-ZENquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:43 schreef marlieske het volgende:
[..]
SunChaser is ervaringsdeskundige op dit gebied???![]()
quote:
Soort van exotische kauwgum.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien vindt ie t geil zijn zaad in haar kokosmatje te spuiten en het eraf te knabbelen zodra t is vastgeklonterd
Hoe genereus! Onder cup C neem ik niet eens aan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, maar het salaris kan hoger... Ik ben zelf werkgever en voor vrouwen hebben wij salarisschalen per cupmaat. Cup A moet zelfs geld meenemen om binnen te komen!
Dat liegt hij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:29 schreef marlieske het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Maar goed personeel is moeilijk te vinden, dus ik moet consessies doen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoe genereus! Onder cup C neem ik niet eens aan.
Ironisch genoeg past er best nog een C in concessiesquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Maar goed personeel is moeilijk te vinden, dus ik moet consessies doen.
Ik heb wel ervaring met mannen die dat zeiden, maar geen van hen hield het volquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:01 schreef Starlie het volgende:
Nu we het er toch over hebben.. over klaarkomen in de mond... ik heb van meerdere mannen gehoord en gelezen (in vrouwen blaadjes) dat mannen eigenlijk niet kunnen komen als ze gepijpt worden......
zijn er mannen die hier dan ervaring mee hebben?
Maar geen A dusquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ironisch genoeg past er best nog een C in concessies. Goede dingen komen met dubbel-C zeg maar
.
cup a is prima, als ze maar in staat is om het chroom van mijn fietsje te zuigen.quote:
Dat vind ik wat kort door de bocht, of je wel of niet iemand zaad slikt zeg in the big picture vrij weinig over hoe je voor hem voelt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind het weigeren van een zaad ontvangen trouwens eerder een gebrek aan liefde. Als je dat al niet voor elkaar over hebt, hoe moet je dan in hemelsnaam een heel leven vol maken samen
vind ik niet. het is de essentie van een liefde.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:10 schreef Averon het volgende:
[..]
Dat vind ik wat kort door de bocht, of je wel of niet iemand zaad slikt zeg in the big picture vrij weinig over hoe je voor hem voelt.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:27 schreef Averon het volgende:
Dus een meisje wat (je) niet wil (pijpen) slikken, kan niet verliefd op je zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |