Daar speelt ie bij Feyenoord ook en heeft ie het meeste rendement. Maar spelen op de flanken bij PSV betekent sowieso veel switchen, dus dat zal ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom Kalou (indien hij komt) vanaf de linkerkant?
Ik denk dat Alex of een van Nistelrooij ook wel welkom waren in de Kuip hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:52 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen ja, maar Lodewijks is wat dat betreft wel een hele aparte want die straalt gewoon een en al overwinning uit. Iets dat we in Rotterdam graag zien. Zou zo 1 2 3 niet een andere ex-psver of ajacied kunnen noemen... van Loen![]()
De ontlading is inderdaad groter, maar Feyenoordsupporters kennen daarom ook meer teleurstellingen, aangezien ze toch ieder jaar hopen op de titel...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Dus jij kan je niet voorstellen dat de ontlading dan een stuk groter is?
Ik hoef echt niet ieder jaar een prijs te pakken, straks worden we net zo arrogant als in 020![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:58 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Gomes
Ooijer Alex Simons Lee
Väyrynen Cocu Afellay
Robert VoH Farfan
blijkbaar wel anders zijn ze er nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:11 schreef WooZ het volgende:
Wil ik een nieuwsbericht op VI.nl lezen, krijg je automatisch de vraag of je lid wil worden. Zie je die geschenken staan die je bij een nieuw abo kan krijgen, wat blijkt, er bestaan DVD's van Feyenoord en 020 van het seizoen '04/'05
Die wil toch niemand![]()
![]()
Feyenoord had een prachtige eerste seizoenshelft (tot medio November) en 020 zit misschien te wachten op de goal van Zlatan en de laatste wedstrijd van hem in Ajax shirt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:11 schreef WooZ het volgende:
Wil ik een nieuwsbericht op VI.nl lezen, krijg je automatisch de vraag of je lid wil worden. Zie je die geschenken staan die je bij een nieuw abo kan krijgen, wat blijkt, er bestaan DVD's van Feyenoord en 020 van het seizoen '04/'05
Die wil toch niemand![]()
![]()
Als Feyenoorder ben je geboren voor teleustellingenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De ontlading is inderdaad groter, maar Feyenoordsupporters kennen daarom ook meer teleurstellingen, aangezien ze toch ieder jaar hopen op de titel...
Vergelijkbaar met Internazionale dus. Tijdens de eerste kwartfinale Internazionale -AC Milan verwoordde de Belgische commentaor het treffend:quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:39 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Als Feyenoorder ben je geboren voor teleustellingen![]()
Maarja, tis nu eenmaal niet anders, en dat maakt Feyenoord ook wel mooi denk ik![]()
ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:22 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
Het blijft een vreemd zicht om hem zo te zien in een geheel rode shirt
iddquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:22 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:22 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
idd
dat stond hem veel beter
En ook de sokken aanpassen danquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu alleen nog een zwarte broek
Wanneer komen die voorbij?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben jullie die lekkere en vooral vocaal zeer getalenteerde psv dames al op Omroep Brabant gezienDaar zou ik graag bij willen horen
![]()
![]()
Dat zal hem wel worden ook denk ik, eventueel met kleine verrader erbij.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:37 schreef Dylan Dog het volgende:
My thoughts;
Gomes
Ooijer Alex Bouma Lee
Väyrynen Cocu Simons
Farfán VoH Beasley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |