Man, man, maak je niet zo druk om wat andere van je vinden..quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Vraag aan 30 buitenlandse voetballiefhebbers wat de grootste en mooiste club van Nederland is, en ze zullen NIET PSV noemen.
Wij vinden Manchester United toch ook nog steeds een topclub?
Heeft niet zoveel te maken met t topic maar wij Feyenoordsupporters vinden het echt niet zo erg dat Feyenoord al een tijd geen prijs heeft gepakt, het kampioensschap bijvoorbeeld. Het gaat er veel meer om dat er al jaren wordt gekloot binnen het bestuur, dat de verkeerde spelers worden gehaald en dat de mentaliteit die vroeger het team uitstraalde compleet verdwenen is. Wij willen spelers als de Wolf, Fraser, Heus en van Gobbel (zijn uit mijn tijd, vandaar). Misschien geen top, maar wel spelers die er 100% voor gaan en die de tegenstanders al intimideren in de spelerstunnel. Prijzen pakken is een 2de...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waarom NSB-er?
Is Kalou landsbelang dan dat Hiddink ook nog eens bezoedeld?
Beetje gefrustreerd blijkbaar, mag hoor, met zo weinig te vieren..
Ik bespeur een spoor van gewennigquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:19 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel te maken met t topic maar wij Feyenoordsupporters vinden het echt niet zo erg dat Feyenoord al een tijd geen prijs heeft gepakt, het kampioensschap bijvoorbeeld.
Dure rust.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk om hem rust te geven
Ach, ik ben 21. Ik heb 2 kampioenschappen meegemaakt. Beide waren fantastisch, zo'n ontlading. Eindelijk weer kampioen. Volgens mij is dat leuker dan ieder jaar kampioen worden... Er stonden niet voor niets 250.000 mensen op de coolsingel in '99. Bij jullie gemiddeld 30.000 geloof ik?quote:
Eindhoven 60.000, je moet ook niet vergeten dat Rotterdam 5 keer zoveel inwoners heeft als Eindhoven en naar eigen zeggen een 'landelijke club is met een landelijke supportersschare'.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:33 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Ach, ik ben 21. Ik heb 2 kampioenschappen meegemaakt. Beide waren fantastisch, zo'n ontlading. Eindelijk weer kampioen. Volgens mij is dat leuker dan ieder jaar kampioen worden... Er stonden niet voor niets 250.000 mensen op de coolsingel in '99. Bij jullie gemiddeld 30.000 geloof ik?
Ik geloof dat er de laatste keer bij ajaks ook 40.00/50.000 stonden dus wat je zegt gaat niet helemaal op. Daarbij komt dat Rotterdam 3 BVO's heeft. Maargoed, over Kalou:quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Eindhoven 60.000, je moet ook niet vergeten dat Rotterdam 5 keer zoveel inwoners heeft als Eindhoven en naar eigen zeggen een 'landelijke club is met een landelijke supportersschare'.
Wat dat betreft zijn 250.000 man nog weinig als ze maar eens per 10 jaar op hoeven draven![]()
Maar goed, je wilt dus échte Feyenoorders in de Kuip zoals Kuijt..
Wat doen ze dan zo moelijk over een Kalou die in geen enkel opzicht behalve zijn contract een feyenoorder is?
Lijkt me eerder een kleine blessure ofzo.....PSV speelde namelijk voor de rest in de sterkste opstelling.....quote:
De hoop op 11 Eindhovenaren in het eerste heb ik al lang opgegeven en op den duur moet je blij zijn als er nog 1 in staat en over 10 jaar als er nog een Nederlander in staat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:25 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat er de laatste keer bij ajaks ook 40.00/50.000 stonden dus wat je zegt gaat niet helemaal op. Daarbij komt dat Rotterdam 3 BVO's heeft. Maargoed, over Kalou:
Waarom is(was) dat geen Feyenoorder? Ok, het is geen Rotterdamse jongen met de werklust van Bosvelt maar daar kan je er ook geen 11 in je team hebben natuurlijk... Ik snap niet helemaal waarom je dat zegt.
Wat ook wel frapant is dat het psv supporters niets kan schelen waar de spelers vandaan komen, succes staat voorop. Dat is bij Feyenoord gewoon niet zo volgens mij. Ik hoef echt niet ieder jaar wat te winnen. Als er maar voor gevochten wordt, sfeer is en een identificeerbaar Feyenoord in plaats van 11 nationaliteiten die geen hol snappen van wat een Feyenoord - ajaks inhoudt. Ik hoef geen spelers van psv of ajaks, dan maar geen kampioen. Dit is bij ajaks ook een beetje zo heb ik het gevoel maar bij psv is dat er totaal niet, als het maar een goede speler is.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:25 schreef Dorus_ het volgende: Ik hoef geen spelers van psv of ajaks, dan maar geen kampioen.
yupquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is een zeer juiste constatering
Lee had weer een zeer goede assist tegen Lyon.
Als Ooijer nou ook gewoon blijft en Kalou nog komt lijkt de selecitie rond te zijn
Er zijn natuurlijk uitzonderingen ja, maar Lodewijks is wat dat betreft wel een hele aparte want die straalt gewoon een en al overwinning uit. Iets dat we in Rotterdam graag zien. Zou zo 1 2 3 niet een andere ex-psver of ajacied kunnen noemen... van Loenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:40 schreef fransie102 het volgende:
[..]Sukkel.
Heb je wel eens gezien wie er bij ons in het doel staat? Met ex-PSV spelers heb ik totaal geen probleem als ze goed zijn.
Die hebben we toch opgepikt uit Milaanquote:
Je vergelijkt Sittard met Milaan...quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:05 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Die hebben we toch opgepikt uit MilaanTijdens een of andere modeshow...
En onze jeugdopleiding doorlopen toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je vergelijkt Sittard met Milaan...
Paauwe heeft 2 officiele competitie duels gespeeld voor PSV.
Zoiets dacht ik ook al , maar wist het niet zekerquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
En onze jeugdopleiding doorlopen toch?
das ook een uitzondering
Heeft maar heel kort in de opleiding gezeten. Zijn broer Dick heeft er langer vertoefdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |