Bij mijn weten vanaf komend seizoen niet meer ...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het een kwalijke zaak dat iemand die derde wordt in de eerste ronde van de CL, vrolijk in Mei de Uefacup kan winnen.
PSV heeft nog steeds de uitstraling van een kleine club.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Eerder dan feyenoord hoe erg dat ook is voor jullie als supporters zijnde
Manchester United is sportief gezien momenteel de minste van de 3 topclubs in Engeland, en zijn veel minder vaak kampioen geworden dan Arsenal.quote:Ik vat 'm ff niet, leg uit
Ik ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het een kwalijke zaak dat iemand die derde wordt in de eerste ronde van de CL, vrolijk in Mei de Uefacup kan winnen.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Ajax is rood.
PSV is dinsdag.
F'noord is hagelslag.
Ik ben al jaren een voorstander van de oude situatie:quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook.
Ze zouden gewoon moeten dan dan nummers 3 en 4 uitgeschakeld zijn.
Zodat de UEFA cup alleen voor de teams is die zich ook voor de eufa cup kwalificeren.
En vindt Kalou dat ook?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:41 schreef fransie102 het volgende:
PSV heeft nog steeds de uitstraling van een kleine club.
PSV heeft de status van topclub hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:41 schreef fransie102 het volgende:
[..]
[..]
Manchester United is sportief gezien momenteel de minste van de 3 topclubs in Engeland, en zijn veel minder vaak kampioen geworden dan Arsenal.
Barcelona werd 4 seizoenen geen kampioen, maar bleef de status van absolute topclub houden.
Puur door de uitstraling en het verleden. PSV heeft dat niet.
Als PSV nu toevallig een kutseizoen draait, dan vindt zo'n overloper dat ook ja.quote:
Manchester heeft niet zo'n groot verleden als je denkt hoor, ze hebben alleen al sinds mensheugnis een grote supportersschare en waren pioniers op wat gebieden dat sprak gewoon veel mensen aan. En Spanje is natuurlijk logisch, zonder Madrid geen Barca en andersom en vanweg de aanhang blijft het een topclub, maar andere clubs met een roemrucht verleden zijn nauwelijks nog bekend: Nottingham Forrest, Saint- Ettiene.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:41 schreef fransie102 het volgende:
[..]
[..]
Manchester United is sportief gezien momenteel de minste van de 3 topclubs in Engeland, en zijn veel minder vaak kampioen geworden dan Arsenal.
Barcelona werd 4 seizoenen geen kampioen, maar bleef de status van absolute topclub houden.
Puur door de uitstraling en het verleden. PSV heeft dat niet.
Nee, daarvoor missen ze de uitstraling.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV heeft de status van topclub hoor.
Ik dacht dat Arsenal veel meer prijzen had?quote:En Man U heeft nog altijd de dikste prijzenkast op Liverpool na.
Ik ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ben al jaren een voorstander van de oude situatie:
Europacup I, II en III
UItsraling is een zeer subjectief begrip en behelst iets meer dan historie uit een ver verleden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:46 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nee, daarvoor missen ze de uitstraling.
[..]
Ik dacht dat Arsenal veel meer prijzen had?
Nee Man U heeft toch wel wat meer landstitelsquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:46 schreef fransie102 het volgende:
[..]
[..]
Arsenal is altijd een B- club geweest in Engeland qua aanhang en prijzen, zelfs de Spurs hebben volgens mij meer gewonnen. Pas de laatste vijf jaar krabbelt Arsenal een beetje omhoog.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:46 schreef fransie102 het volgende:
[..]
[..]
Ehh en Feyenoord heeft die wel? Wordt een topclub gekenmerkt door wanbeleid, een vracht onbruikbare spelers, een matige begroting, niet mee kunnen doen in de competitie en in Europa en een prijzenkast met spinnewebben? Alleen qua stadion is Feyenoord een topclub...de rest is historie. Wie weet komt het nog ooit, maar ik zie ze niet snel aan de top terug. Terwijl PSV structureel werkt aan een goede clubstructuur, spelers en technische staf.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:46 schreef fransie102 het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben ook heel lang in de schaduw van Man U gestaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Arsenal is altijd een B- club geweest in Engeland qua aanhang en prijzen, zelfs de Spurs hebben volgens mij meer gewonnen. Pas de laatste vijf jaar krabbelt Arsenal een beetje omhoog.
Voorbereiding is alleen goed of slecht voor het moraal, maar over het komend seizoen zegt het niets, zoals PSV vorig jaar bewees.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:53 schreef fransie102 het volgende:
Ach, over die voorbereiding zou ik me niet teveel zorgen maken als ik jullie was.
PSV heeft ook 60 jaar in de schaduw van Feyenoord gestaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben ook heel lang in de schaduw van Man U gestaan.
Ik hoop voor jullie dat onze Erwin het beter doet dan zijn broertje als trainer! Ik gun het hem van harte...tweede plek, net onder PSVquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:56 schreef fransie102 het volgende:
[..]
PSV heeft ook 60 jaar in de schaduw van Feyenoord gestaanMaar ik ben het er mee eens dat Feyenoord weer eens een paar prijzen moet pakken. Misschien dat dat gaat lukken met 'jullie' Erwin
Sinds eind de jaren 70 staan we in niemands schaduw meerquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:56 schreef fransie102 het volgende:
[..]
PSV heeft ook 60 jaar in de schaduw van Feyenoord gestaanMaar ik ben het er mee eens dat Feyenoord weer eens een paar prijzen moet pakken. Misschien dat dat gaat lukken met 'jullie' Erwin
Beter? 3 kampioenschappen en een halve finale-plek CL dus?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:57 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat onze Erwin het beter doet dan zijn broertje als trainer!
Als jullie nou lekker de CL pakken, mogen wij de dubbel, ok?quote:Ik gun het hem van harte...tweede plek, net onder PSV![]()
Haha heb beetje een korte termijn geheugen wat Ronald Koeman betreft...kampioenschappen van ajax stop ik altijd ver weg in mijn geheugen...zijn ook al even weg trouwens qua tijdquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Beter? 3 kampioenschappen en een halve finale-plek CL dus?Waar kan ik tekenen?
![]()
[..]
Zonde toch wel, die 1.7 miljoen is altijd mooi meegenomen. Ikzelf zou die jonge spelers ingebracht hebben wanneer de finaleplaats vrijwel zeker was.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen finale dus. Betekent in ieder geval geen 1.7 miljoen prijzengeld, maar ze komen wel naar huis (en Guus kan naar Australië om te tekenen).
Ik gun jullie wel meer dan de Jodenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Beter? 3 kampioenschappen en een halve finale-plek CL dus?Waar kan ik tekenen?
![]()
[..]
Als jullie nou lekker de CL pakken, mogen wij de dubbel, ok?![]()
Ik denk om hem rust te gevenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:06 schreef WooZ het volgende:
Waarom stond Addo op de plek van Alex eigenlijk?
Ik jullie ook, maar dat is logischquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik gun jullie wel meer dan de Joden
Sao Pauloquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:35 schreef Doc het volgende:
Santos(toch?)
Ik ben laatst nog in R'dam en A'dam geweest,quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:15 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik jullie ook, maar dat is logisch
[quote]quote:AS Monaco ziet af van Young-Pyo Lee
20/7/2005 10:42
PSV had zich min of meer al verzoend bij het vertrek van Young-Pyo Lee. Maar nu de voornaamste kandidaat-koper AS Monaco is afgehaakt lijkt zelfs het openbreken van Lee's contract een optie.
Lee stond in de concrete belangstelling van AS Monaco. Maar de Monegasken zien af van de Koreaanse international, omdat ze geen rekening hadden gehouden met een door PSV gelichte optie. De verdediger staat daardoor nog tot 2007 onder contract in Eindhoven.
Dat was een streep door de rekening van AS Monaco, dat volgens het Eindhovens Dagblad met de gedachte speelde voor twee miljoen euro het nog een jaar lopende contract te kunnen afkopen. PSV had een bedrag van vijf miljoen als minimum voor ogen.
'Uiteindelijk zijn er verschillende redenen waarom de deal niet is doorgegaan. De transfersom is er één van, maar het is niet het enige', aldus Lee's zaakwaarnemer Dong-Kook Kim.' Met het wegvallen van Monaco is PSV ook weer terug in de markt. De Eindhovense club, die het contract van Lee wil openbreken, was in de wachtkamer gezet.
Aston Villa, Everton en Newcastle United gelden nog als belangstellende clubs. Manchester United, dat Ji-Sung Park wegplukte bij PSV, is niet aan de orde.
Vond 'm net ook toen ik even thuis ging eten in mijn pauze, beetje een domper inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:36 schreef WooZ het volgende:
Net valt der een brief van PSV in de bus, over die verdomde uitkaart die de KNVB&%*(#&%# verplicht heeft gesteld, moet ik weer naar Eindhoven om een speciale digitale pasfoto te laten maken![]()
Dat is een zeer juiste constateringquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Lee zal dus wel blijven. Dat is gunstig, want linksbacks zijn moeilijk te vinden.
*Eens met Pietquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:40 schreef PyTh het volgende:
Als Ooijer nou ook gewoon blijft en Kalou nog komt lijkt de selecitie rond te zijn
Waarom NSB-er?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:03 schreef Kaap het volgende:
Alleen Kalou komt niet want jullie hebben geen 15 miljoen. Baros komt vrij bij Liverpool, kan die NSB'er daar niet gaan vissen?
Hoor trouwens net op radio veronica dat PSV alweer gelijk gespeeld heeft. Mooie voorbereiding.
Kaap jij bent een van de grootste feyenoord huilies hier op het forum.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:03 schreef Kaap het volgende:
Alleen Kalou komt niet want jullie hebben geen 15 miljoen. Baros komt vrij bij Liverpool, kan die NSB'er daar niet gaan vissen?
Hoor trouwens net op radio veronica dat PSV alweer gelijk gespeeld heeft. Mooie voorbereiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |