quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:08 schreef avotar het volgende:
[..]
omdat het gewoon pure geldverspilling is wellicht..
enneh.. jij kan mij echt niet wijs maken dat puur en alleen om jij dan toevallig een dikzak bent met dikke bovenbenen, dat je daarom dure broeken moet kopen..
steek je geld in een liposuctie loser..![]()
Je mag best discussieren hier, da's alleen maar goed maar doe een beetje normaal. Peuterforum komt nog...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waar staat het dan voor :S srry hoor maar ik vind dat niet echt positief waar het voorstaat zeker als je bedenkt dat zoveel procent van ieder lonsdale product na en anti-rasicme beweging gaat jah lekker stoer doen met je lonsdale vooral doen je hebt er nog niet es verstand van bleh ik kots op mensen zoals jou![]()
OMG!!! €300 Dit is echt te gek gewoon voor woorden mensen!!! DRIEHONDERDEURO... ik vind €50 al duur voor een degelijke broek. Maar om dan op die manier te laten zien dat je geld hebt (of je ouders) en zo een beetje "aanzien" te verkrijgen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef XiChico het volgende:
[..]
Clowns met te veel geld misschien. Ik ging een keer voor de grap naar zo'n dure winkel, was ik gewoon aan het rond kijken bij die broeken .. komt er zo'n verkoper op mij af .. ja mooie broek, nieuwe collectie van Evisu, kost maar ¤300.
![]()
![]()
die 2 van 100,- zijn dan ook de "specials" heb je bv paar horizontale strepen er op staan. (betaal je 25 pleuries meer voor)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:05 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 75 euro betaald voor 3 Lacoste polo's, waarvan 2 dure van 100,- normaal, ghehe...
Tsss...........daar kan die jongen ook niets aan doen! Als hij weet dat dat merk goed zit, dan is het toch enigszins logisch dat ie die blijft kopen? Bij mij net zo; ik heb lengte 30 en alleen de broeken van Cars zitten me daarin goed!! Ik koop eigenlijk altijd Cars broeken, puur omdat ze me goed zitten!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:08 schreef avotar het volgende:
[..]
enneh.. jij kan mij echt niet wijs maken dat puur en alleen om jij dan toevallig een dikzak bent met dikke bovenbenen, dat je daarom dure broeken moet kopen..
Even voor de duidelijkheid achterlijke tering mongool die je er bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:08 schreef avotar het volgende:
[..]
oh ja.. ik zit in PUB bij die zielige onzekere kindjes.... maar wees maar niet bang hoor Robar.. ik zeg dit in het dagelijks leven ook tegen jouw soort mannetjes..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik voorspel je dat als je in het echte leven ook dat soort dingen zegt, dat je erg snel tussen 6 planken ligt. . . Nu zit je in je veilige kamertje met 6 muren bekleed met kussens, maar irl loop je zo echt nog wel tegen de lamp.
Ik ben ook meer dan jou.. want ik heb geen merkkleding nodig om me te profileren.quote:Dat jij mensen die merkkleding kopen veracht is jouw probleem (erg groot probleem naar mijn mening). Ik veracht mensen zoals jij. Omdat jij denkt meer te zijn dan ik, omdat je zogenaamd bewuster je geld aan kleding besteed . . . . .
Je bent een erg zielig figuur en ik heb erg veel medelijden met jouw omgeving.
kleine zielig vatsig onzeker mannetje....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:15 schreef Robar het volgende:
vuile tyfusnicht?
Zoals ik al zei, blijf jij maar in de waan dat ik vatsig en onzeker ben, dan blijf ik wel gewoon denken dat jij het zielige figuurtje hier bent. Ik ben niet degene die met zo een KUT-reactie op de proppen komt. Jij had het idee mij uit te moeten dagen. Daarbij vertel ik net dat ik koop wat ik mooi vind, merk of niet. Ik heb dus geen merkkleding nodig om mezelf te profileren, want dan zou ik het wel consequent kopen, denk je niet? Maar waarschijnlijk heb je nog een leesprobleem ook, want dat stukje quote je nu net niet. Jij hebt het idee jezelf te moeten profileren door anderen de grond in te trappen, daar heb ik nog wel heel wat minder respect voor, dan voor iemand die daar merkkleding voor nodig heeft. Die is daarmee namelijk anderen niet tot last, jij wel. Hoe voelt dat nou, zo een grote bek hebben tegen anderen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:29 schreef avotar het volgende:
[..]
oh ja.. ik zit in PUB bij die zielige onzekere kindjes.... maar wees maar niet bang hoor Robar.. ik zeg dit in het dagelijks leven ook tegen jouw soort mannetjes..
[..]
Ik ben ook meer dan jou.. want ik heb geen merkkleding nodig om me te profileren.
En het feit dat jij je nu zo makkelijk en op deze manier op de kast laat jagen zegt denk ik nog het meeste over jou.
kleine zielig vatsig onzeker mannetje....
Er staat toch echt 1,96m in mijn paspport hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:29 schreef avotar het volgende:
kleine zielig vatsig onzeker mannetje....
In Turkije ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:05 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 75 euro betaald voor 3 Lacoste polo's, waarvan 2 dure van 100,- normaal, ghehe...
gast... doe relax...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid achterlijke tering mongool die je er bent.
[..]
Ooit over nagedacht vuile tyfusnicht? Dat jij nou zo kortzichtig bent dat je gelijk aan dikke mensen moet denken en dat je daarbij ook nog eens rillingen over die behaarde kromme schurftrug van je krijgt!
Laat mensen toch in hun waarde,
[..]
Je bent een erg zielig figuur en ik heb erg veel medelijden met jouw omgeving.
maar of de kwaliteit dan ook echt beter is.... heb een g-star broek die binnen een maand geen zakken meer had omdat ze uitgescheurd waren, blousje waar de knoopjes erbij het leven af vallen terwijl een simpel we blousje een jaar later nog nergens last van heeft.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:57 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Mensen vinden het een statussymbool omdat het duur is, en als ze dat niet vinden is het grootste argument toch wel kwaliteit. Ik geef ook liever wat meer geld uit aan kleding waarvan ik weet dat het niet binnen een maand een gat heeft of anderszins stuk is. Merkkleding zit meestal gewoon beter, en blijft langer goed. Goedkope dingen hebben vaak echte standaartmodellen en die zitten bij mij nooit goed, en erg origineel zijn ze meestal ook niet. Dan koop ik liever wat minder vaak kleding maar wel goede als ik het koop.
Ben al afgekoeld, maar ik laat mensen alleen in hun waarde als ze dat andersom ook doen.quote:
G-Star valt dan ook niet echt onder "merkkleding", he.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:03 schreef Rixxx het volgende:
[..]
maar of de kwaliteit dan ook echt beter is.... heb een g-star broek die binnen een maand geen zakken meer had omdat ze uitgescheurd waren, blousje waar de knoopjes erbij het leven af vallen terwijl een simpel we blousje een jaar later nog nergens last van heeft.
Zo hoorde ik laatst nog meiden op school praten over "dure" kleren, met prijzen waarbij ik het nog een koopje zou vinden...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef bmwdevil het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er voor vrouwen meer leuke niet-merkkleding is dan voor mannen... Net zoals dat ik t idee heb dat vrouwenkleren over het algemeen goedkoper zijn dan mannenkleding.
-1: On-zin, kortzichtig, en gewoon dom...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef bupatH het volgende:
[..]
geloof mij niemand draagd die kapotte broeken, mege foute evisu outfits of uggs omdat hij/zij ze zelf mooi vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |