dat is mijn msn-taal die ik typ met vriendinnen, meer ook niet. en jij moet je mond echt eens leren houden! net doen alsof je mij kent en weet hoe ik benquote:
die fotoquote:op woensdag 20 juli 2005 16:51 schreef globox het volgende:
ja ik heb een cu2 maar geen vriendjes. de mijne www.cu2.nl/sjorty88 enjoy!![]()
quote:op woensdag 20 juli 2005 11:31 schreef babba het volgende:
heel gedateerd, en ik zie nu pas dat cu2 er anders uitziet dan vroeger:
http://www.cu2.nl/yeahimhopeless
bedoeld om muzieklinkjes op te zetten als ik ergens ben waar ik niet kan downloaden![]()
anita's bedoel je?quote:op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef asroma het volgende:
sinds wanneer laat fok ook breezers toe........brrr over paar weken stikt het hier met 13 jarige kelly's en sjonnies
hee das ook mijn nickname op een paar sitesquote:op woensdag 27 juli 2005 10:49 schreef maryse het volgende:
ik had er wel 1 ooit
www.cu2.nl/cherry-licious of zo
je moet uit het slechte toch het beste proberen te halen, dus bekijk die sites en dan kun je weer ff lachenquote:op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef wexs het volgende:
ik ben tegen het hersenloze idee van deze sites en het commercieel doeleind wat elk van deze heeft. wat mij betreft werk je mee aan een steeds hersenlozere jongerencultuur, ik zie het nu niet in van jezelf profileren tegenover honderden, duizenden vreemden die je oordelen op foto's en wat je over jezelf schrijft. nee bedankt, ik geniet liever van het echte leven![]()
je mobiel nr!quote:op maandag 1 augustus 2005 02:18 schreef kered het volgende:
mijn cu2 is: cu2.nl/dereken d'r staat alleen maar een linkje naar m'n homepage
![]()
dat je die hebt neergezet op je sitequote:
wat is daar mis mee dan? nee het is geen gibberishquote:op maandag 1 augustus 2005 19:47 schreef imberr het volgende:
[..]
dat je die hebt neergezet op je site
tenzij t niet je echte nr. is, dan maakt t niet veel uit![]()
bedankt!quote:op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef kered het volgende:
zoek je toch eventjes op... http://www.cu2.nl/search.php
toch triestquote:op woensdag 27 juli 2005 21:45 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
die foto..
en ik maar denken dat op fok nietzo veel breezah's zaten.. er gaat een hele wereld voor me open met pub
en vind je dit als mod een nuttige bijdrage?quote:op woensdag 20 juli 2005 11:55 schreef brechtje het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
rosalieeeeeee![]()
![]()
![]()
ik wist niet dat je ook op fok! zat!
hoe is het zussie?![]()
ik heb trouwens geen site
loopt die reeks nog?quote:op woensdag 20 juli 2005 11:38 schreef gizmore het volgende:
hadden we daar niet al een topic over dan? een hele reeks zelfs
bre3z@h de3ltju4 32 - nu met eigen merchandise!
dat zou goed kunnen, maar de overgrote meerderheid zijn wel 'serieuze' profielen, dat de jouwe dat niet is.. moet ik dat ruiken ofzo?quote:op maandag 1 augustus 2005 23:03 schreef globox het volgende:
[..]
toch triest.
met je opmerking maak je alleen jezelf belachelijk door het serieus te nemen. voor iemand die op het vwo zit had ik toch wat meer verwacht. de woorden parodie of persiflage moeten blijkbaar nog aan jouw vocabulair worden toegevoegd.
nou als je had gelezen wat er onderaan het profiel stond, te weten : als je jezelf in dit profiel herkent of je jezelf er tot aangetrokken voelt, dan ben je kut of heb je een kut leven, ga hulp zoeken.quote:op woensdag 3 augustus 2005 14:10 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen, maar de overgrote meerderheid zijn wel 'serieuze' profielen, dat de jouwe dat niet is.. moet ik dat ruiken ofzo?
quote:op maandag 1 augustus 2005 11:08 schreef b_boy het volgende:
die van mij. en van de_ananas en van duder
www.cu2.nl/mbr-gangsta
is trouwens al wel oud
ja, dat las ik net pas.. ik had gewoon alleen de foto gekeken en een snelle blik geworpen op het lettergebruik.. op het eerste gezicht is het dus een erg geloofwaardig fakeaccount, mijn complimenten daarvoor.quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:57 schreef globox het volgende:
[..]
nou als je had gelezen wat er onderaan het profiel stond, te weten : als je jezelf in dit profiel herkent of je jezelf er tot aangetrokken voelt, dan ben je kut of heb je een kut leven, ga hulp zoeken.
en het feit dat ikdit achter het bericht zette waarin in de link plaatste. dan had je het wel kunnen ruiken ja.
om dezelfde reden dat het wwf aapjes in hun reclames hebben: het verkoopt.quote:op woensdag 27 juli 2005 21:56 schreef firecow het volgende:
waarom heeft elke breezer op haar cu2/sugababes wel een neger staan ???
zijn die zo speciaal ofzo ?![]()
of hoor dat gewoon ?![]()
quote:op zaterdag 13 augustus 2005 14:42 schreef bupatih het volgende:http://www.cu2.nl/bupatih
vandaag gemaakt.
en de rest van je vragenlijstquote:# naam:
bupatih
# nickname:
bupatih
# woonplaats:
in ieders hart.
# geboortedatum:
precies op mijn 0de verjaardag
# lengte:
in erecte toestand?
# kleur ogen:
soms
# schoenmaat:
ja
quote:op zaterdag 13 augustus 2005 14:42 schreef bupatih het volgende:http://www.cu2.nl/bupatih
vandaag gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |