Als je de naden door je broek heen ziet blijft het kut met slipjes. Of als zo'n ding tussen je naad kruipt. Want dan heb je gelijk een heel slipje in je naad, ipv 1 touwtje, zit toch vervelend. Ik blijf bij stringsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Strak Roze/Wit onderbroek![]()
![]()
![]()
![]()
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:00 schreef Haushofer het volgende:
Ik dacht al, een topic over de snaartheorie in Pub?
dat is juist geil, want dan weet je dat het een lief meisje is !!11!!1!!!!!~!1``~`111!!11oneone!!1!!!1!~~!1!1!eleven!!1!~!1`11!11!!!11112!!!12!12`1312!!111quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je de naden door je broek heen ziet blijft het kut met slipjes. Of als zo'n ding tussen je naad kruipt. Want dan heb je gelijk een heel slipje in je naad, ipv 1 touwtje, zit toch vervelend. Ik blijf bij strings.
Of potquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:16 schreef pijnboom het volgende:
Ik vind strings vies.. meisjes zonder strings zijn stoer
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:05 schreef Noltie het volgende:
STRINGS... ZIJN... SEXY!!!
en zo is het maar net
Vrouwen boxers zijn ook hééééél sexy hoor, ik zie ze zelfs liever en vind ze mooiermet een beetje kant zijn ze perfect.
Ik draag ook heupbroeken en bij mij komt het ding er ook niet bovenuit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef AMDFreak het volgende:
tjah.. wat wil je dan? Dat meisjes van die broeken aandoen die tot hun navel komt? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |