nee ..wrm..draag gewoon wat ik leuk vind of het nou een kleding keuze is ..of mijn lingerie..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je wilt dus gewoon aandacht?
Jij wilt er gewoon aandacht aangeven, anders maak je je er niet druk om.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je wilt dus gewoon aandacht?
Anders bemoei jij je er even niet mee, neus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij wilt er gewoon aandacht aangeven, anders maak je je er niet druk om.
Ik dacht dat dat betekende dat je seks wiltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een string die boven je bruik uitkomt duidt erop dat je gewoon aandacht nodig hebt.
Ging je er aan doen dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Anders bemoei jij je er even niet mee, neus.
neem aan dat je buik bedoelt.?,maar zo hoog trek ik ze niet op hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een string die boven je bruik uitkomt duidt erop dat je gewoon aandacht nodig hebt.
Enige voor wie dat aanstootgevend is zijn van die relmarokkaantjes als CherryMoonTraxxx.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:36 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
neem aan dat je buik bedoelt.?,maar zo hoog trek ik ze niet op hoor![]()
![]()
En nee zo loop ik niet rond..maar met sommige heupbroeken zijn zo laag dat zodra je gaat zitten mijn string van achter te zien is..ooh ooh wat erg nou..je ziet niets hoor alleen een stukje string
Met een nice ass is je kont echt niet misvormd door het dragen van een string. *Werpt een blik op ze vriendin en zag dat het goed wasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:02 schreef vinge het volgende:
Strings zijn lelijk. Ze maken je kont misvormd. Dan lijkt 'ie zo 'lang'. Hipsters zijn ook lelijk. Die maken je kont zo 'kort'. Slips maken je kont niet misvormd, maar zijn niet sexy. Boy briefs, die zijn én sexy, én niet misvormend.
ik weet niet naar wat voor meisjes met strings je kijkt...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:02 schreef vinge het volgende:
Strings zijn lelijk. Ze maken je kont misvormd. Dan lijkt 'ie zo 'lang'. Hipsters zijn ook lelijk. Die maken je kont zo 'kort'. Slips maken je kont niet misvormd, maar zijn niet sexy. Boy briefs, die zijn én sexy, én niet misvormend.
Wat ben jij een kortzichtig figuur zeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Enige voor wie dat aanstootgevend is zijn van die relmarokkaantjes als CherryMoonTraxxx.
Zijn eigen delusionary vision bepaald dat jij dan om aandacht vraagt.
Grote jongen achter je PC.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ging je er aan doen dan?
Juist helemaal niks met je grote bek.
Schets alleen even uit hoe erg seniel jij kan denken wat betreft een string die boven je broek uitsteekt. Alleen allochtonen denken dat dat voor aandacht is.
wit/melkwitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:56 schreef Black-Death het volgende:
String blijf ik toch het mooiste vinden, maar geen carnavalskleuren-string... Gewoon zwart
Noemt ie mij kortzichtig, omdat JIJ vind dat strings die boven een broek uit steken aandachtsvragerij is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat ben jij een kortzichtig figuur zeg.
Heb je je VMBO wel afgemaakt?
Jouw stats: 49750 (gemiddeld 35 per dag)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Grote jongen achter je PC.
hier word ik dus niet geil van.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:33 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
je spreekt jezelf wel tegen hè?
okay.. niet misvormd.. maar 'onnatuurlijk' ..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:07 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ik weet niet naar wat voor meisjes met strings je kijkt...
haha mijn kont is zeker niet misvormd,zou wat wezen
dat zijn geen boxers maar hipstersquote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef saaw het volgende:
[..]
dan koop je denk ik geen goeie boxers, mja dat is een beetje loze discussie natuurlijk
ik snap trouwens heel goed dat als je een strakke of witte broek/rok draagt je dan een string eronder doet
maar ik draag geen strakke broeken dus dat is niet nodig, dus kies ik lekker voor confortabel
en je hebt zoooveel leuke
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
zie trouwens nu net dat een deel op online shops 'hipster' heet maar komt volgens mij op hetzelfde neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |