abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34051603
String blijf ik toch het mooiste vinden, maar geen carnavalskleuren-string... Gewoon zwart
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_34051988
Ik draag strings omdat ik ze leuk vind ,en ja heel soms komen ze met zitten boven me broek uit...met die heupbroeken ..doe je niets aan dan..maar niet expres(hoef niet op die manier aandacht)
En ja draagt net zo graag boxerhorts ,die zijn ook ontzettend leuk

En strings zijn zeker niet uit,want bij ieder compleet stelletje zie er continu strings bij en net zo in de losse verkoop zijn ze volop aanwezig
Salsa Española
pi_34052015
Je wilt dus gewoon aandacht?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34052488
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
nee ..wrm..draag gewoon wat ik leuk vind of het nou een kleding keuze is ..of mijn lingerie..
Salsa Española
pi_34052539
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij wilt er gewoon aandacht aangeven, anders maak je je er niet druk om.
JOHNNY HEITINGA
pi_34052622
Een string die boven je bruik uitkomt duidt erop dat je gewoon aandacht nodig hebt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34052634
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:25 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jij wilt er gewoon aandacht aangeven, anders maak je je er niet druk om.
Anders bemoei jij je er even niet mee, neus.
pi_34052649
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een string die boven je bruik uitkomt duidt erop dat je gewoon aandacht nodig hebt.
Ik dacht dat dat betekende dat je seks wilt
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_34052835
quote:

[..]

Anders bemoei jij je er even niet mee, neus.
Ging je er aan doen dan?

Juist helemaal niks met je grote bek.

Schets alleen even uit hoe erg seniel jij kan denken wat betreft een string die boven je broek uitsteekt. Alleen allochtonen denken dat dat voor aandacht is.
JOHNNY HEITINGA
pi_34052892
quote:
neem aan dat je buik bedoelt.?,maar zo hoog trek ik ze niet op hoor of bedoelde je broek?
En nee zo loop ik niet rond..maar sommige heupbroeken zijn zo laag dat zodra je gaat zitten mijn string van achter te zien is..ooh ooh wat erg nou..je ziet niets hoor alleen een stukje string
Salsa Española
pi_34052947
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:36 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

neem aan dat je buik bedoelt.?,maar zo hoog trek ik ze niet op hoor
En nee zo loop ik niet rond..maar met sommige heupbroeken zijn zo laag dat zodra je gaat zitten mijn string van achter te zien is..ooh ooh wat erg nou..je ziet niets hoor alleen een stukje string
Enige voor wie dat aanstootgevend is zijn van die relmarokkaantjes als CherryMoonTraxxx.

Zijn eigen delusionary vision bepaald dat jij dan om aandacht vraagt.
JOHNNY HEITINGA
pi_34053310
Draag eigenlijk alleen maar strings die zitten gewoon fijn maar ze komen never nooit niet boven de broek uit, ziet er zo lelijk uit
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_34053821
Strings zijn lelijk. Ze maken je kont misvormd. Dan lijkt 'ie zo 'lang'. Hipsters zijn ook lelijk. Die maken je kont zo 'kort'. Slips maken je kont niet misvormd, maar zijn niet sexy. Boy briefs, die zijn én sexy, én niet misvormend.
pi_34054028
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:02 schreef vinge het volgende:
Strings zijn lelijk. Ze maken je kont misvormd. Dan lijkt 'ie zo 'lang'. Hipsters zijn ook lelijk. Die maken je kont zo 'kort'. Slips maken je kont niet misvormd, maar zijn niet sexy. Boy briefs, die zijn én sexy, én niet misvormend.
Met een nice ass is je kont echt niet misvormd door het dragen van een string. *Werpt een blik op ze vriendin en zag dat het goed was

@ you, trek je eigen conclusies dus maar.
JOHNNY HEITINGA
pi_34054033
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:02 schreef vinge het volgende:
ik weet niet naar wat voor meisjes met strings je kijkt...
haha mijn kont is zeker niet misvormd,zou wat wezen
Salsa Española
pi_34056370
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:37 schreef Camplo het volgende:

[..]

Enige voor wie dat aanstootgevend is zijn van die relmarokkaantjes als CherryMoonTraxxx.

Zijn eigen delusionary vision bepaald dat jij dan om aandacht vraagt.
Wat ben jij een kortzichtig figuur zeg.

Heb je je VMBO wel afgemaakt?
pi_34056398
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:34 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ging je er aan doen dan?

Juist helemaal niks met je grote bek.

Schets alleen even uit hoe erg seniel jij kan denken wat betreft een string die boven je broek uitsteekt. Alleen allochtonen denken dat dat voor aandacht is.
Grote jongen achter je PC.
pi_34057985
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:56 schreef Black-Death het volgende:
String blijf ik toch het mooiste vinden, maar geen carnavalskleuren-string... Gewoon zwart
wit/melkwit
pi_34062287
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat ben jij een kortzichtig figuur zeg.

Heb je je VMBO wel afgemaakt?
Noemt ie mij kortzichtig, omdat JIJ vind dat strings die boven een broek uit steken aandachtsvragerij is.
Hahah, en gaat ie hier hopen een punt te maken.

Jammerlijk mislukt, nu nog een reden waarom je dat vind. Loze krachtsterm van AANDACHT schiet ik niks mee op.

Situatieschets:

Jij geilde op een breezer in je klas, de teef flashte jou met dr string die boven dr broek uitstak. Jij met je telefoon caps maken, dr vriend betrapte jou, jij kreeg nokken, en nu vind je het aandachtstrekkerij?

Beat it boy'ke.
JOHNNY HEITINGA
pi_34062320
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Grote jongen achter je PC.
Jouw stats: 49750 (gemiddeld 35 per dag)

En da zoiets tegen mij zeggen
JOHNNY HEITINGA
pi_34065824
En we dwalen weer af! Het maakt het topic er ook nog eens een stuk gezelliger op! Voor de slimpies onder ons, dat bedoel ik dus sarcastisch.

Dus hup hup hup, ontopic.
  maandag 16 januari 2006 @ 18:43:03 #272
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34129783
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:33 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

[afbeelding]
je spreekt jezelf wel tegen hè?
hier word ik dus niet geil van.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_34132555
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:07 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

ik weet niet naar wat voor meisjes met strings je kijkt...
haha mijn kont is zeker niet misvormd,zou wat wezen
okay.. niet misvormd.. maar 'onnatuurlijk' ..
pi_34150682
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef saaw het volgende:

[..]

dan koop je denk ik geen goeie boxers, mja dat is een beetje loze discussie natuurlijk
ik snap trouwens heel goed dat als je een strakke of witte broek/rok draagt je dan een string eronder doet
maar ik draag geen strakke broeken dus dat is niet nodig, dus kies ik lekker voor confortabel

en je hebt zoooveel leuke

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

zie trouwens nu net dat een deel op online shops 'hipster' heet maar komt volgens mij op hetzelfde neer
dat zijn geen boxers maar hipsters
pi_34160830
Ik ben erg blij dat er string gedragen worden,.
Door dames,..
Vindt ik er toch mooier uitzien!!

is indd mooi
me vriendin heeft ook paar van die dingen,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')