quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:36 schreef peaceman het volgende:
Foei daisy!
Tja inmiddels mag ie wel weer.... al had brother ook ff op moeten lettenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:42 schreef DaisyDuke het volgende:
OK, plaats die draak van The Doors dan maar weer terug....
Ja, ik had het al gezien, sorryquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja inmiddels mag ie wel weer.... al had brother ook ff op moeten letten![]()
Je hebt gelijk. Het is nu aangepast.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:58 schreef peaceman het volgende:
volgens mij moet deze er nog tussen:
10. Racoon - Feel like flying
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:42 schreef DaisyDuke het volgende:
OK, plaats die draak van The Doors dan maar weer terug....
Stiekem is ie fan, maar houd het stil!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:25 schreef spacemangraig het volgende:
Opvallend dat Tong Radiohead er niet uit heeft gegooid![]()
op zich wel een alternatief lijstjequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Krijg je als je mijn Suzanne Vega eruit gooit
Ik kijk gewoon naar het liedje wat ik het minst leuk vind, maar ik ga niet kijken of iemand anders mijn plaat eruit gegooid heeft.....en die dan vervangen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Krijg je als je mijn Suzanne Vega eruit gooit
Doe ik ook hoor, smiley staat er niet voor nietsquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar het liedje wat ik het minst leuk vind, maar ik ga niet kijken of iemand anders mijn plaat eruit gegooid heeft.....en die dan vervangen...![]()
Tom McRae heb ik eigenlijk ook liever, maar die heb ik er al zo vaak ingezet (en door anderen pijlsnel er weer uitgegooid)quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, smiley staat er niet voor niets
Niks mis met David Gray trouwens, heel goed album, alleen Babylon komt me een beetje de neus uit, iets te vaak gehoord.
Heb ik niks mee, sorryquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tom McRae heb ik eigenlijk ook liever, maar die heb ik er al zo vaak ingezet (en door anderen pijlsnel er weer uitgegooid)dat ik dacht ik zet David er een keer in... maar wat ik wel zonde vond was dat je Jeff Buckley eruit haalde...
![]()
Je moet je posting ff aanpassen want jij en tong80 hebben bijna gelijktijdig gepost waardoor de lijst niet meer klopt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:53 schreef bukgeit het volgende:
Ik mag pas na twee keer weer posten
Ben jij al topposter?
En terecht!quote:
1. Sick of it all - Scratch the surfacequote:
Zat te twijfelen tussen REM en Paul Weller, maar wilde niet zo flauw zijn, anders zou het uitgelegd worden dat ik het deed vanwege je opmerking over Katequote:
'k Ben niet zo'n fan van mevrouw Bush, sorry...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen REM en Paul Weller, maar wilde niet zo flauw zijn, anders zou het uitgelegd worden dat ik het deed vanwege je opmerking over Kate![]()
Maar Kate hoort er wel in!![]()
Ow dat geeft niet hoor... heb ik ook wel met sommige groten...zoals Black Sabbath en Eric Clapton... sommige nummers gaan wel, maar het gros niet...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:13 schreef belsen het volgende:
[..]
'k Ben niet zo'n fan van mevrouw Bush, sorry...
Waarom? Eloise is een prachtige klassieker!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:07 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
En wat plaatst hij er voor terug.. Dit is heiligenschennis.
Gelukkig verschillen smaken en dat komt in dit topic mooi naar voren!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom? Eloise is een prachtige klassieker!![]()
Wel! Want jij (Barry Ryan) en Mr. Dre (Tool) zater er tussen...quote:
Klopt, een van de weinig kicks die ik nog uit het leven haal......quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Simmertje het volgende:
DaisyDuke je vindt het leuk om mijn nummers eruit te kicken he![]()
![]()
Heb jij even pech dat ik ook opeens hier opduikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow dat geeft niet hoor... heb ik ook wel met sommige groten...zoals Black Sabbath en Eric Clapton... sommige nummers gaan wel, maar het gros niet...![]()
(zal SB leuk vinden om te lezen..)
Eric Clapton?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb jij even pech dat ik ook opeens hier opduik![]()
Wat mijn volgende toevoeging gaat worden mag nu wel duidelijk zijn![]()
ziek helaas wel...quote:
Ik mag niet... zitten nog geen 2 tussenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
Beterschap.
Plaats maar een nummertje van Sick of it all.
Sorry, totaal geen fan van de heren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |