En terecht!quote:
1. Sick of it all - Scratch the surfacequote:
Zat te twijfelen tussen REM en Paul Weller, maar wilde niet zo flauw zijn, anders zou het uitgelegd worden dat ik het deed vanwege je opmerking over Katequote:
'k Ben niet zo'n fan van mevrouw Bush, sorry...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen REM en Paul Weller, maar wilde niet zo flauw zijn, anders zou het uitgelegd worden dat ik het deed vanwege je opmerking over Kate![]()
Maar Kate hoort er wel in!![]()
Ow dat geeft niet hoor... heb ik ook wel met sommige groten...zoals Black Sabbath en Eric Clapton... sommige nummers gaan wel, maar het gros niet...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:13 schreef belsen het volgende:
[..]
'k Ben niet zo'n fan van mevrouw Bush, sorry...
Waarom? Eloise is een prachtige klassieker!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:07 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
En wat plaatst hij er voor terug.. Dit is heiligenschennis.
Gelukkig verschillen smaken en dat komt in dit topic mooi naar voren!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom? Eloise is een prachtige klassieker!![]()
Wel! Want jij (Barry Ryan) en Mr. Dre (Tool) zater er tussen...quote:
Klopt, een van de weinig kicks die ik nog uit het leven haal......quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Simmertje het volgende:
DaisyDuke je vindt het leuk om mijn nummers eruit te kicken he![]()
![]()
Heb jij even pech dat ik ook opeens hier opduikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow dat geeft niet hoor... heb ik ook wel met sommige groten...zoals Black Sabbath en Eric Clapton... sommige nummers gaan wel, maar het gros niet...![]()
(zal SB leuk vinden om te lezen..)
Eric Clapton?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb jij even pech dat ik ook opeens hier opduik![]()
Wat mijn volgende toevoeging gaat worden mag nu wel duidelijk zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |