Zeg, als jij niet van die geschifte mailtjes stuurt krijg je dit ook nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:03 schreef Rowdie het volgende:
gelieve dit topic een slotje te geven , ze stuurd allemaal roddels.
dit is een eis van Rowdie en de heer DP
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:03 schreef Rowdie het volgende:
gelieve dit topic een slotje te geven , ze stuurd t allemaal roddels.
dit is een eis van Rowdie en de heer DP
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:11 schreef Ravage het volgende:
Ah je denkt.. geen slotje? dan maar ff spammen, gaat ie vast op slot![]()
gelukkig kunnen losse berichten ge-edit/verwijderd worden
enne... als jij niet gereageerd had wist niemand dat die mailtjes van jou waren
Bovendien zie ik niet in waarom je zo hard je best doet om het te blokken... Jij zeikt toch iemand af, ik zou het niet erg vinden als meerderen dat lezen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:11 schreef Ravage het volgende:
enne... als jij niet gereageerd had wist niemand dat die mailtjes van jou waren
vooral dat laatstequote:Op woensdag 20 juli 2005 00:13 schreef Weizz het volgende:
[..]
Bovendien zie ik niet in waarom je zo hard je best doet om het te blokken... Jij zeikt toch iemand af, ik zou het niet erg vinden als meerderen dat lezen...
Jij heet ook Bonnie?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:14 schreef Terpstra het volgende:
Beste Bonnie.
Zo net ben ik uit de kast gekomen voor jou, om dat ik je vertrouwde.
Maar nu blijkt dat je daar niet mee om kan gaan en mij belachelijk loopt te maken.
Homo zijn is voor jou blijkbaar raar en daarom verstoot je me nu. Het topic op FOK! doet me ook niet echt veel.
Block + Delete
M.v.g.
Rodie.
rodie@exercitum.com
weheeh toen werd het triestquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:14 schreef Quickie_Bat het volgende:
Zojuist ontvangen
Ik heb zojuist mijn vriendjes van de Abu Hafs al-Masri-Brigade gebeld. Als het even meezit hebben zij bij dageraad officieel een fatwa over je afgesproken en zul je, Ins'Allah, zeer snel ritueel geslacht worden voor je gebrek aan respect voor mij. Durka wollah!
dat heb ik niet verzonden , dit is ter plekke erbij verzonnenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:15 schreef 35koeien het volgende:
[..]
vooral dat laatste
marleen en brechtje zijn veel aardigger.
Heb je maar 2 plekken voor meisjes in je msn? en moest er dus een afvallen?
ohooh jij liegbeestje!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:17 schreef Rowdie het volgende:
[..]
dat heb ik niet verzonden , dit is ter plekke erbij verzonnen
marleen is mijn zusjequote:Op woensdag 20 juli 2005 00:17 schreef Rowdie het volgende:
[..]
dat heb ik niet verzonden , dit is ter plekke erbij verzonnen
oke hij heeft dus toegeven dat z'n vrienden geiten neukenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:19 schreef Quickie_Bat het volgende:
DP is op dreef:
Mijn vrienden neuken geiten, maar dat jij het met honden doet.. dat is verwerpelijk.
Bas = Rowdiequote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef HeatWave het volgende:
namen! fok! namen moeten we weten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |