Zeg, als jij niet van die geschifte mailtjes stuurt krijg je dit ook nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:03 schreef Rowdie het volgende:
gelieve dit topic een slotje te geven , ze stuurd allemaal roddels.
dit is een eis van Rowdie en de heer DP
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:03 schreef Rowdie het volgende:
gelieve dit topic een slotje te geven , ze stuurd t allemaal roddels.
dit is een eis van Rowdie en de heer DP
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:11 schreef Ravage het volgende:
Ah je denkt.. geen slotje? dan maar ff spammen, gaat ie vast op slot![]()
gelukkig kunnen losse berichten ge-edit/verwijderd worden
enne... als jij niet gereageerd had wist niemand dat die mailtjes van jou waren
Bovendien zie ik niet in waarom je zo hard je best doet om het te blokken... Jij zeikt toch iemand af, ik zou het niet erg vinden als meerderen dat lezen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:11 schreef Ravage het volgende:
enne... als jij niet gereageerd had wist niemand dat die mailtjes van jou waren
vooral dat laatstequote:Op woensdag 20 juli 2005 00:13 schreef Weizz het volgende:
[..]
Bovendien zie ik niet in waarom je zo hard je best doet om het te blokken... Jij zeikt toch iemand af, ik zou het niet erg vinden als meerderen dat lezen...
Jij heet ook Bonnie?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:14 schreef Terpstra het volgende:
Beste Bonnie.
Zo net ben ik uit de kast gekomen voor jou, om dat ik je vertrouwde.
Maar nu blijkt dat je daar niet mee om kan gaan en mij belachelijk loopt te maken.
Homo zijn is voor jou blijkbaar raar en daarom verstoot je me nu. Het topic op FOK! doet me ook niet echt veel.
Block + Delete
M.v.g.
Rodie.
rodie@exercitum.com
weheeh toen werd het triestquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:14 schreef Quickie_Bat het volgende:
Zojuist ontvangen
Ik heb zojuist mijn vriendjes van de Abu Hafs al-Masri-Brigade gebeld. Als het even meezit hebben zij bij dageraad officieel een fatwa over je afgesproken en zul je, Ins'Allah, zeer snel ritueel geslacht worden voor je gebrek aan respect voor mij. Durka wollah!
dat heb ik niet verzonden , dit is ter plekke erbij verzonnenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:15 schreef 35koeien het volgende:
[..]
vooral dat laatste
marleen en brechtje zijn veel aardigger.
Heb je maar 2 plekken voor meisjes in je msn? en moest er dus een afvallen?
ohooh jij liegbeestje!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:17 schreef Rowdie het volgende:
[..]
dat heb ik niet verzonden , dit is ter plekke erbij verzonnen
marleen is mijn zusjequote:Op woensdag 20 juli 2005 00:17 schreef Rowdie het volgende:
[..]
dat heb ik niet verzonden , dit is ter plekke erbij verzonnen
oke hij heeft dus toegeven dat z'n vrienden geiten neukenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:19 schreef Quickie_Bat het volgende:
DP is op dreef:
Mijn vrienden neuken geiten, maar dat jij het met honden doet.. dat is verwerpelijk.
Bas = Rowdiequote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef HeatWave het volgende:
namen! fok! namen moeten we weten!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:21 schreef 35koeien het volgende:
[..]
oke hij heeft dus toegeven dat z'n vrienden geiten neukenen wie speelt hij dan in dit verhaal?
de geit?
Nee nee. Hij zou graag een moslim willen zijn en een jihad willen plegen ofzoietsquote:
wehehe ik herriner me dreigementen van DP dat er een hele fokjihad zou volgen. Met vele slachtoffers enzo. Nooit iets van gemerkt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:25 schreef Quickie_Bat het volgende:
Als er niet binnen tien minuten een slotje op dat topic zit, dan kom ik groots terug met duizenden kutklonen om het forum en jou te terroriseren.!!
Dat is anders niet te merken...quote:
Wraaaah!! Het zijn dus ECHTE emails!! Echt! For real!!quote:
Doetus op schoot komen zitten en uithuilenquote:
Nee... hij kreeg huisarrest van zijn moederquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:26 schreef 35koeien het volgende:
[..]
wehehe ik herriner me dreigementen van DP dat er een hele fokjihad zou volgen. Met vele slachtoffers enzo. Nooit iets van gemerkt.
Stuur maar door danquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef Quickie_Bat het volgende:
Wraaaah!! Het zijn dus ECHTE emails!! Echt! For real!!
Ik verzin het niet!! Er zijn daadwerkelijk zulke mafkezen die dat sturen!!![]()
Eentje post zelfs mee in het topic!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Wraaaah!! Het zijn dus ECHTE emails!! Echt! For real!!
Ik verzin het niet!! Er zijn daadwerkelijk zulke mafkezen die dat sturen!!![]()
Het leven heeft heel wat moois te bieden. 14.gifquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef Tarak het volgende:
Wat een onverwacht reltopic!!
let vooral op de tijd niet dat ze het nu nog ff snel in elkaar gaan flansenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Stuur maar door dan
Ik bied direct na ontvangst hier mijn excuses aan!
alle mods aanbidden Quickie_Bat opeensquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Rowdie het volgende:
kut ONZ! mods , sluiten!
Heb toch zon vaag gevoel dat hier niet echt op gereageerd zal worden....quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Rowdie het volgende:
kut ONZ! mods , sluiten!
Hij woont een paar straten 8r me, moet je nagaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:18 schreef Ravage het volgende:
Ha snap nu net dat Rowdie een man is..
Was ff in de war, want hij zeurt als een wijf
Je zorgt voor hilariteit, niet zeiken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Rowdie het volgende:
kut ONZ! mods , sluiten!
Ik denk dat ze hem nu wel dicht doen voor je...quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Rowdie het volgende:
kut ONZ! mods , sluiten!
Ah ik heb een enkele mail binnen. Eens kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef 35koeien het volgende:
let vooral op de tijd niet dat ze het nu nog ff snel in elkaar gaan flansen
NOPE!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Rowdie het volgende:
kut ONZ! mods , sluiten!
Details!! Details!! Is hij echt zo erg?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hij woont een paar straten 8r me, moet je nagaan
foto's enzo !quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:33 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Details!! Details!! Is hij echt zo erg?
Ja schudt nog eens zo'n tof mailtje uit je inboxquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:35 schreef 35koeien het volgende:
[..]
foto's enzo !
wat is het voor iemand?
opleiding? sport? vriendeN?
Neeh, haske blint joh.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|