SPAMMERTquote:
Als jullie daar behoefte aan hebben en dat leuk vinden, wie ben ik dan om dat tegen te houden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:55 schreef Sloggi het volgende:
Kunnen we hier geen google earth stadion topic openen hier in VBL? Kunnen we een mooi lijstje maken met de coördinaten en screens van stadions van grote clubs.
Ok nou Sloggiquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jullie daar behoefte aan hebben en dat leuk vinden, wie ben ik dan om dat tegen te houden?
De mod van dit zooitje ongeregeld hiero in VBL?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jullie daar behoefte aan hebben en dat leuk vinden, wie ben ik dan om dat tegen te houden?
Anders installeer je het ook even moet toch lukken met je cursusquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef tong80 het volgende:
Hoe verzin je die toppictitel ? Briljant.
Kunne jullie stoppen met dat google gedsoe, voel me zo buitengesloten
Ik ook, daarom ga ik maar naar bedquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef tong80 het volgende:
Vanmidfdag nog geweest en ik erger me aan die zuiplap onderaan de roltrap maar het oude mannetje met z'n krantje mis ik wel.quote:
We gaan in één of meerdere andere topics daarover verderquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:02 schreef tong80 het volgende:
Ik even niet trouwens, bed roeptquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
We gaan in één of meerdere andere topics daarover verder
Even wat aantrekken, scheur je het dan van m'n lijf ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ga ik maar naar bed
Ga je mee dan ?
Volgende week zondag mag jij met je invalidenkaart weer gebruik maken van een roltrap omhoog.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:03 schreef tong80 het volgende:
Vanmidfdag nog geweest en ik erger me aan die zuiplap onderaan de roltrap maar het oude mannetje met z'n krantje mis ik wel.
'Dalzozenkrant daklozenkrant', schaam je je dan niet ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende week zondag mag jij met je invalidenkaart weer gebruik maken van een roltrap omhoog.
Ik schaam me nooit voor jou hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef tong80 het volgende:
'Dalzozenkrant daklozenkrant', schaam je je dan niet ?
Postkantoor zit in Delft tegenwoordig in de kroeg?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef just me het volgende:
* just me ging heel even ergens een brief afgeven en is 3 biertjes later weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |