Goedzo!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Miro...
We kunnen er maar vanaf zijn. mensen...
Waarschijnlijk wel the goonies was eind jaren 50 begin jaren 60 met oa Peter Sellersquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zei toch theater? Of weet jij iets wat ik niet weet?
Ok, alleen de naam en waarom worden ook goed gekeurd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ik weet weel aan wie, maar niet door wie. En waarom is wel duidelijk.
Salvador Dali, en iemand (een andere schilder of zijn eerste vrouw?), zei dit omdat hij/zij vindt dat Dali te commercieel is, en bij alles wat ie doet op geld uit is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:46 schreef sankarst het volgende:
[..]
Ok, alleen de naam en waarom worden ook goed gekeurd.
Neeeeeej! Echt waar? Beetje jammerquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
Avida Dollars is een anagram van de naam Salvador Dali.
Bijnaam aan hem gegeven omdat ie meewerkte aan Disney films.
Jaa goed! Avida Dollars is een anagram voor Salvador Dali. (loves Dollars). De leider van de surrealisten, Andre Breton gaf Dali deze bijnaam toen Dali naar de USA vertrokken was. Dali werd toen ook uit de groep van surrealisten gezet. Maar Dali zei: ' IK ben het surrealisme'quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Salvador Dali, en iemand (een andere schilder of zijn eerste vrouw?), zei dit omdat hij/zij vindt dat Dali te commercieel is, en bij alles wat ie doet op geld uit is.
Volgens mij werd die naam niet specifiek daarom gegeven. Die Disney film (destino) is tijdens het leven van Dali nooit afgemaakt, hij heeft er slechts ontwerptekeningen voor gemaakt. In 2003 is deze film afgemaakt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
Avida Dollars is een anagram van de naam Salvador Dali.
Bijnaam aan hem gegeven omdat ie meewerkte aan Disney films.
Ik dacht dat Breton hem met name daarop aanviel, maar misschien heb je gelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:04 schreef sankarst het volgende:
[..]
Volgens mij werd die naam niet specifiek daarom gegeven. Die Disney film (destino) is tijdens het leven van Dali nooit afgemaakt, hij heeft er slechts ontwerptekeningen voor gemaakt. In 2003 is deze film afgemaakt.
Tering, je bent best wel goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kan het niet goed zien, maar het zou best eens Lucebert kunnen zijn...
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:30 schreef Meiske78 het volgende:
Heb je het over The Reduced Shakespeare Company wyccie?
Nog niet zo heeeel lang geleden gezien in t Nieuwe de la Mar. Was leuk iddquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:53 schreef wyccie het volgende:
Bingo!
Ik wil nog meer van ze zien, ze zijn leuk!
Het is een duitser?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
Je zit erg ver uit de richting.
Als je goed kijkt staat er een tekst op het schilderij, misshien wijst die je de weg naar het juiste land.
Ja het is een echte AH, geen Albert Hein, maar een echte Adolf Hitler. Als zijn schilderijen wat beter hadden verkocht was waarschijnlijk de 2e wereld oorlog niet uitgebroken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:08 schreef pyl het volgende:
Is dat een echte AH, Sankarst?
En wat die van Tong betreft gok ik op Joseph Beuyss.
Weet het weer Alsem Kiefer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
Als je in het stedelijk de grote trap opklom kwam zijn meesterwerk je tegemoet.
Hun kind? Zijn vriendin is die ene die in gtst speelde en die het nu probeerd te maken in Hollywood? En de aanslag was door middel van een autobom?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
Rob Scholte verloor z'n benen bij de aanslag, wat verloor hij en z'n vriendin nog meer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |