Er is nog ruimte voor twee mensen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het Arcee.
Maar ik hoef er niet in hoor.
Stel, (stel he?) ik zou er in willen, wat zijn de eisen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er is nog ruimte voor twee mensen.
Maar je moet zo'n mooi plekje in de OP ook echt verdienen.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stel, (stel he?) ik zou er in willen, wat zijn de eisen?
Ow, nou ja. eeeehmmmm...quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, nou ja. eeeehmmmm...
definieer veel.
quote:Je moet in jouw Fok!-history in meer dan 20 topics hebben meegepost waarvan jouw bijdrage in ieder topic meer dan één post bedraagt.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Daar moet ik wel aanzitten zo ongeveer.
quote:Indien de desbetreffende user voldoet aan het criterium om in de OP te mogen, moet hij nog een paar vragen beantwoorden:Wat vind je van Djem (Treble)? Wat vind je van Kristin Davis (Charlotte in SATC)? Wat vind je van Hind? Lust je gele onderbroeken? Is Bupa tof?
Het is nu aan de officiële OP-maker (Bupatih) om de vragen na te kijken en te beslissen of de desbetreffende user toegelaten wordt tot de heilige OP.
Ff iets toevoegen:quote:
Ja die vraag moet er eigenlijk ook nog bij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ff iets toevoegen:
Bel je wel eens naar Wytske?
Geef eens goed antwoord dan.quote:
De vragen zeggen me al nietsquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geef eens goed antwoord dan.
Misschien dat je er dan bijkomt.
Nou, omdat jij het bent:quote:
*timbob uit de OP knikkert*quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:33 schreef timbob het volgende:
Wat vind je van Djem (Treble)?
meh..
Wat vind je van Kristin Davis (Charlotte in SATC)?
meh..
Wat vind je van Hind?
meh..
Lust je gele onderbroeken?
hmm..
Is Bupa tof?
meh..
Zhenarquote:
Oi! Dat is jouw afwas hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:18 schreef HeatWave het volgende:
Lekker makkelijk dan, als jullie de dingen als afwas enzo doen, dan doe ik de leuke dingen wel.
Toevoeging:quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ff iets toevoegen:
Bel je wel eens naar Wytske?
Breng hem nou niet op ideeënquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:34 schreef MissBliss het volgende:
Of vind je haar een raar hoofd hebben?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Wat vind je van Djem (Treble)? ken dr niet, ziet er goed uit verder![]()
Neurotisch?quote:Wat vind je van Kristin Davis (Charlotte in SATC)? neurotisch mokkel, wel de lekkerste van de 3 SATC mokkels
Euhm, ze is niet oke, gesnopen?quote:Wat vind je van Hind? Die heb ik een keer live gezien, was wel ok eigenlijk, verder doet ze me niet zoveel
Mooi zoquote:Lust je gele onderbroeken? dat is kleur onafhankelijk, nee dus![]()
Ik ook van jou, HWquote:Is Bupa tof? Bupa is de tofste Bupa die ik ken![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |