*kuch*quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja oi
>> SEX
Kijk, zó doe je dat HeatWave..
zie die plaatjes van timbob en mezelf eerderquote:
Mja, HeatWave wil zn knopjes niet delen met mequote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*kuch*
Euhm... niet om het een of ander maaruh... we zitten nog steeds in SHO...
Nou dat duurt wel héél lang nog..quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zie die plaatjes van timbob en mezelf eerder.
Pfff, je hebt al mogen moven een keerquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, HeatWave wil zn knopjes niet delen met me
Hmmz.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zie die plaatjes van timbob en mezelf eerder.
Goed hoor.quote:
En dat deed ik heel goed ja, dus waar blijven mijn eigen knopjes?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfff, je hebt al mogen moven een keer.
Ik deed nog wel zo mn bestquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz.
Omhoog neuken is dus ook al geen optie..
*kuch*quote:
Hoeveel serieuze posts heb je al van me gezien in ShowChat?quote:
4208quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoeveel serieuze posts heb je al van me gezien in ShowChat?![]()
Dan moet jij je mening over serieus even herzienquote:
Ik zal de definitie even herschrijvenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan moet jij je mening over serieus even herzien
Wel lief dat je mn posts zo goed bijhoudt![]()
Makkelijk baantje, dat mod zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal de definitie even herschrijven.
ik doe niet anders.
nee, USER zijn is zwaar wou je zeggen?quote:
Naja nee dat zei ik nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, USER zijn is zwaar wou je zeggen?.
Ik ken je veels te goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Hee, wat een leuke misvormde avatars in de OP![]()
Sinds wanneer post hij regelmatig meequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:34 schreef Skaai het volgende:
Wanneer komt HW in de OP?
Is dit een van je breinbrekers?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer post hij regelmatig mee [afbeelding]
Geen idee, vraag het Arceequote:Op woensdag 20 juli 2005 10:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer post hij regelmatig mee [afbeelding]
Er is nog ruimte voor twee mensen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het Arcee.
Maar ik hoef er niet in hoor.
Stel, (stel he?) ik zou er in willen, wat zijn de eisen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er is nog ruimte voor twee mensen.
Maar je moet zo'n mooi plekje in de OP ook echt verdienen.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stel, (stel he?) ik zou er in willen, wat zijn de eisen?
Ow, nou ja. eeeehmmmm...quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, nou ja. eeeehmmmm...
definieer veel.
quote:Je moet in jouw Fok!-history in meer dan 20 topics hebben meegepost waarvan jouw bijdrage in ieder topic meer dan één post bedraagt.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Daar moet ik wel aanzitten zo ongeveer.
quote:Indien de desbetreffende user voldoet aan het criterium om in de OP te mogen, moet hij nog een paar vragen beantwoorden:Wat vind je van Djem (Treble)? Wat vind je van Kristin Davis (Charlotte in SATC)? Wat vind je van Hind? Lust je gele onderbroeken? Is Bupa tof?
Het is nu aan de officiële OP-maker (Bupatih) om de vragen na te kijken en te beslissen of de desbetreffende user toegelaten wordt tot de heilige OP.
Ff iets toevoegen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |