Ik ga morgen beginnenquote:
Ook al op vakantie? Nou ja:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga de rest van mijn spulletjes inpakken![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
hoelang ga je weg dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
zolang er geen kadavers voorbij drijvenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:35 schreef qu63 het volgende:
Is het hier gezellig eigenlijk?
kan me niet voorstellen dat dat hier gebeurtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zolang er geen kadavers voorbij drijven
ik meende er net een te zienquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dat hier gebeurt![]()
Dan blijf ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zolang er geen kadavers voorbij drijven
heujjj bier tanken. waar woon jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:31 schreef Gizmore het volgende:
Ben ik gewoon zomaar 2 weken alleen thuisHet is alleen een beetje jammer dat ik ook nog aan de herkansing moet en werken maar goed..
Anyway: hier verder dus
Rijnsburg, tussen Leiden en Katwijkquote:
Welke apparaten heb je het dan over?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik ook nauwelijks. Wél uitgebreid getraind aan de apparaten
te ver weg van hier. hmmz jammerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Rijnsburg, tussen Leiden en KatwijkDichtbij zee, lekker rustig, maar toch in de bewoonde wereld
Met gewichten. Op de sportschool dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke apparaten heb je het dan over?
Ik wil even wachten totdat mijn U2-collectie (lees: torrent) binnen isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Vandaar dat ik het vroeg![]()
Ow!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wil even wachten totdat mijn U2-collectie (lees: torrent) binnen is
Ik hou van spannender dingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ow!![]()
Nou ja ook spannend. Denk ik![]()
En wat voor tuigdorp woon jij?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze hebben zojuis bij 2 van onze auto's de tankdeur open gebroken om benzine af te tappen
Fuck!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze hebben zojuis bij 2 van onze auto's de tankdeur open gebroken om benzine af te tappen
bij één alleen lakschade en benzine afgetapt, bij ander slot van deurtje kapotquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En wat voor tuigdorp woon jij?
Veel schade, of alleen de benzine weg?
Eikelsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij één alleen lakschade en benzine afgetapt, bij ander slot van deurtje kapot
All risk, of WA?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij één alleen lakschade en benzine afgetapt, bij ander slot van deurtje kapot
gebeld ja, of we donderdag ff aangifte wilen komen doenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eikels
Politie gebeld? Of doe je morgen aangifte?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, nu ff geen zin
*poging doet vrolijkt te zijn
OMG!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gebeld ja, of we donderdag ff aangifte wilen komen doen
Dan is het eigenlijk voornamelijk ongemak, hoewel het een flinke kutstreek blijft natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De kapotte all risk, de ander WA, maar die schade is te verwaarlozen
zojuist gebeurd, half uur voordat ik hier weer posttequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
OMG!
Enig idee hoe laat het gebeurd kan zijn?
Voor hetzelfde geld zijn ze nu een straat verder bezig...
vooral dat laatste stoort mij zoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:28 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk voornamelijk ongemak, hoewel het een flinke kutstreek blijft natuurlijk.
Dat de politie dan niet voor de zekerheid meteen even een autootje door de buurt stuurtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zojuist gebeurd, half uur voordat ik hier weer postte
De buren hebben ze gezien en kwamen het ff vertellen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vooral dat laatste stoort mij zo
Aan iemands auto zitten vind ik zo laag, die auto kan zich niet verdedigen
Politie isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat de politie dan niet voor de zekerheid meteen even een autootje door de buurt stuurt![]()
Hopelijk worden ze gepakt. Ja ben jij niet meer mee geholpen, maar toch...
Misschien waren ze zo geschrokken doordat ze werden betrapt door je buren, dat ze het vanavond voor gezien houden. Maar al met al is het vast een lukratieve kutstreek. Zeker als je weet dat de politie er niet het bureau voor uit komtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Politie is
Ik heb net zelf een rondje gereden, maar niets gezien
ze hebben niet gezien dat de buren hen gezien hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien waren ze zo geschrokken doordat ze werden betrapt door je buren, dat ze het vanavond voor gezien houden. Maar al met al is het vast een lukratieve kutstreek. Zeker als je weet dat de politie er niet het bureau voor uit komt![]()
Dan weet je het nu weerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:44 schreef D.Rose het volgende:
owja, ik was vergeten dat ik goede zin had
was wel gelukt, maar nu wil ik weer vrolijk zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan weet je het nu weer
Die sukkels laat je toch niet je humeur verpesten zeg
Nou dan, loopt er een kip tegen de muur hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was wel gelukt, maar nu wil ik weer vrolijk zijn
bonk?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou dan, loopt er een kip tegen de muur he
Wacht ik weet 'm:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou dan, loopt er een kip tegen de muur he
Nee, dat is voor het stoplicht!quote:
kwak?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, dat is voor het stoplicht!
Dat de een tegen de ander zegt: het is groen.
Zegt de ander: een kikker!
vanwaar al die enen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar die kip wel!!!1!!!111!!!!1!1! Wheeheheheh
Dat is bReEzAh!!111one!1111111quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vanwaar al die enen?
*het een paar losers zag doen en het zich toen afvroeg
slaap LeKkUhHhHrRquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is bReEzAh!!111one!1111111
DiT sLEtJuH gAaT SLaPuH!
Dag allemaal!
Gewoon om aan te geven dat het een matige grap betreft. Althans daar gebruik ik het voorquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vanwaar al die enen?
*het een paar losers zag doen en het zich toen afvroeg
je voelt je aangesproken?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gewoon om aan te geven dat het een matige grap betreft. Althans daar gebruik ik het voor
En dank je wel
Wat ga je doenquote:
ik ben hier lekker alleen thuis een film met Edward G. Robinson aan t kijkenquote:
Het waait hier anders best welquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:41 schreef dolle_hond het volgende:
lekker rustig weer vandaag
Ik vroeg me ook bij nader inzien af of ik het wel wilde weten....quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:01 schreef buzzer het volgende:
Mogguh Es
ik weet niet wat d_h gaat doen, maar het staat er een beetje knullig
Filmmarathon is jouw idee van jezelf verwennenquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben hier lekker alleen thuis een film met Edward G. Robinson aan t kijken
en als die is afgelopen nog een
tis heerlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Filmmarathon is jouw idee van jezelf verwennen. Okay dan
.
Misschien hebben ze een leuke klusquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:39 schreef gurlie het volgende:
Morgen!
Vandaag toch maar even naar het uitzendbureau.
Dan ga je morgen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:01 schreef gurlie het volgende:
Nou moet ik door de storm naar het uitzendbureau. Was ik nou toch maar gisteren gegaan.
Een half jaar lukt me niet, want na de vakantie begint mijn reguliere baantje weer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan ga je morgen?
Zo stel ik het ook al dik een half jaar uit
Dag Roos, aan den lunsj?quote:
Das waar, ik moet juist nog iets vinden voor buiten de vakanties, maar heb eigenlijk niet zo zinquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een half jaar lukt me niet, want na de vakantie begint mijn reguliere baantje weer.
Maar nu nog 6 weken thuis is ook wel erg lang. Alleen de kans dat er nog een baantje is wordt natuurlijk ook met de dag kleiner.
Nou, het is nu wel vakantie-vakantietijd. Dwz: ook de scholieren en studenten gaan rond deze tijd óp vakantie. wellicht dat er daardoor toch nog wat vacatures zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een half jaar lukt me niet, want na de vakantie begint mijn reguliere baantje weer.
Maar nu nog 6 weken thuis is ook wel erg lang. Alleen de kans dat er nog een baantje is wordt natuurlijk ook met de dag kleiner.
VISWIJF!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dag Roos, aan den lunsj?
Ik overweeg paling&haring te halen bij wijze van lunch... Ik word nog eens helegaar vissig![]()
Dit doet me zo aan Arty denken, als hij in mijn oor fluistert na het beffenquote:
van die vislucht zekerquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit doet me zo aan Arty denken, als hij in mijn oor fluistert na het beffen![]()
neen, lunschj om 13:00uquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dag Roos, aan den lunsj?
Ik overweeg paling&haring te halen bij wijze van lunch... Ik word nog eens helegaar vissig![]()
Oók belangrijk! Anders val je er zo pardoes in hè? Altijd even op voorbereidenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
neen, lunschj om 13:00u
ik heb nu pre-lunch
Precies: even een klein uurtje niksen, anders valt je maaltijd niet goedquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oók belangrijk! Anders val je er zo pardoes in hè? Altijd even op voorbereiden![]()
Ja inderdaad! Ik had even zo'n heel fijn warm momentje voor mijzelf daardoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja.. Nou uuuhhh leuk dat ik je daar aan doe denken enzo![]()
ik ben er al helemaal klaar voorquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oók belangrijk! Anders val je er zo pardoes in hè? Altijd even op voorbereiden![]()
Normaliter wel, maar de arbeidsmarkt voor de ongeschoolde minderjarige is op het moment gewoon niet zoveel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, het is nu wel vakantie-vakantietijd. Dwz: ook de scholieren en studenten gaan rond deze tijd óp vakantie. wellicht dat er daardoor toch nog wat vacatures zijn?
Dat is wel een leuke anekdote voor als je bij de visboer komt straksquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik had even zo'n heel fijn warm momentje voor mijzelf daardoor![]()
Dit klinkt als een prase uit een voorlichtingscampagne tegen kinderprostitie in Boliviaquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar de arbeidsmarkt voor de ongeschoolde minderjarige is op het moment gewoon niet zoveel.
"Wat een kutlucht hangt hier meneer de visboer!"quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke anekdote voor als je bij de visboer komt straks
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een prase uit een voorlichtingscampagne tegen kinderprostitie in Bolivia![]()
Nou ik hoop dat ze wat hebben meis. Data tikken ofzoiets
'Dat hoor ik wel vaker mevrouw.. Ik hoorde via via dat u ook zo ruikt en ik ben immuun voor die lucht dus uuhhhh...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Wat een kutlucht hangt hier meneer de visboer!"
[moraliserend] Geld maakt niet gelukkig! [/moraliserend]quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:22 schreef gurlie het volgende:
[..]![]()
Ja ik hoop het, centjes zijn altijd handig.
Alsof dat in de hele buurt bekend is zegquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'Dat hoor ik wel vaker mevrouw.. Ik hoorde via via dat u ook zo ruikt en ik ben immuun voor die lucht dus uuhhhh...'
Maar geld maakt wel leuke dingen doen en lekker uit eten gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[moraliserend] Geld maakt niet gelukkig! [/moraliserend]
Ik weet het, daarom is het klote als je niet echt veel hebt; moet je er altijd rekening mee houden enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:11 schreef gurlie het volgende:
[..]
Maar geld maakt wel leuke dingen doen en lekker uit eten gaan.
Ja als je geen vakantie hebt is dat wel lekker inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:19 schreef buzzer het volgende:
Ben ik weer heel even... Lekker die drukke dagen, dan vliegt de tijd
en je wilt dat ie vliegt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:19 schreef buzzer het volgende:
Ben ik weer heel even... Lekker die drukke dagen, dan vliegt de tijd
Dan ben je Bijtetijd.....quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, als dat de enige andere optie is..
jups, en ik ga met een voldaan gevoel naar huis aan het einde van de dagquote:
dat ga ik altijdquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
jups, en ik ga met een voldaan gevoel naar huis aan het einde van de dag
ik ook wel, maar van die dagen dat je gewoon lekker en heel hard gewerkt hebt, die winnen toch welquote:
zit wat inquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ook wel, maar van die dagen dat je gewoon lekker en heel hard gewerkt hebt, die winnen toch wel
ik ben er nog wel hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zit wat in
Die heb ik de komende tijd ook genoeg aangezien we hier tot eind augustus met z'n 2 zitten
Bijnaquote:
lecker hequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Bijna. Nog 2 dagen werken
, en dan 2 weken vrij
.
nog 1,5 dag en dan 5 weken vrij, sorry Esquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Bijna. Nog 2 dagen werken
, en dan 2 weken vrij
.
quote:
Altijd baas boven baas, Pat heeft ook nog een week langer als mij... Werkpaarden en luxepaarden enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
nog 1,5 dag en dan 5 weken vrij, sorry Es
sorryquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar heb ik op mijn werk vrij weinig aan
ik kan me niet heugen dat ik langer dan 3 weken vakantie had (en dat vond ik de afgelopen twee jaar al luxe)quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas, Pat heeft ook nog een week langer als mij... Werkpaarden en luxepaarden enzo.
* Op haar ongelapte ramen wijstquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:07 schreef Gizmore het volgende:
Ik verveel me echt helemaal kapot met dit weer, iemand nog suggesties waar ik iets aan heb?
Hehe, goed idee, maar de buitenkant regent vanzelf wel schoon (hier dan). Belt mn moeder net op: tis daar in Frankrijk waar ze zitten vet mooi en warm weerquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Op haar ongelapte ramen wijst
Hoi![]()
Ik woon in Den Haagquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hehe, goed idee, maar de buitenkant regent vanzelf wel schoon (hier dan). Belt mn moeder net op: tis daar in Frankrijk waar ze zitten vet mooi en warm weerHet is niet eerlijk.. Owja: kga niet ff naar Grunn om ramen te lappen
Wel want mn OV is niet geldig en dan moet ik geld toeleggen op ramen lappen: neuh dusquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag![]()
Ha! Vlakbij dus! En hier regent het niet, dus er is geen smoes meer mogelijk![]()
Tsss, ik vraag het wel zo'n kansarm hangjeugdneigend kindje hier uit de buurtquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wel want mn OV is niet geldig en dan moet ik geld toeleggen op ramen lappen: neuh dus
Die moet je genoeg hebben in Den Haagquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tsss, ik vraag het wel zo'n kansarm hangjeugdneigend kindje hier uit de buurt
ga studerenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:07 schreef Gizmore het volgende:
Ik verveel me echt helemaal kapot met dit weer, iemand nog suggesties waar ik iets aan heb?
Jij bent een werkschuwe, van mijn belastingcenten profiterende studentquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die moet je genoeg hebben in Den HaagBlij dat ik niet onder die noemer val
Dank je dat je het mogelijk maakt dat ik studeerquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij bent een werkschuwe, van mijn belastingcenten profiterende student![]()
Ja hop, studeer nou maar snel af en ga aan het werk, dan kun je aan mijn AOW gaan bijdragenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij bent een werkschuwe, van mijn belastingcenten profiterende student![]()
Je AOW laat dan blijkbaar ook niet lang meer op zich wachten of wel?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hop, studeer nou maar snel af en ga aan het werk, dan kun je aan mijn AOW gaan bijdragen![]()
je zou er wat van opstekenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb ik vanochtend al gedaan, ga echt niet ook nog smiddags
Ik heb in dit jaar al meer geleerd dan in de laatste drie jaar middelbare school dus wat dat betreft valt het echt wel mee..quote:
dat zegt wellicht meer over die drie jaar dan over dat ene jaarquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb in dit jaar al meer geleerd dan in de laatste drie jaar middelbare school dus wat dat betreft valt het echt wel mee..
Dat klopt, maar neemt niet weg dat het al een hele vooruitgang was dit jaarquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zegt wellicht meer over die drie jaar dan over dat ene jaar
Nog ruim 30 jaar knurftquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je AOW laat dan blijkbaar ook niet lang meer op zich wachten of wel?![]()
Hai DUDquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi Speedy en hoe is het in de liefde?
Waarom wist ik dat je zo ging reageren?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog ruim 30 jaar knurft![]()
En in die 30 jaar werk ik je vaders AOW bij elkaar, die weer zo'n werkschuwe belastingvretende nietsnut op de wereld heeft gezet.Stank voor dank dus
![]()
Ik heb best al hier en daar eens een witte hoofdhaar, maar van kutvergrijzing is nog geen sprakequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je zo ging reageren?Maar uiteindelijk betaal ik weer jouw AOW en die van mn ouders en zo half Nederland door die kutvergrijzing
Nou hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hai DUD![]()
Euh weet niet, best klote i think
Whehe, daar doelde ik uiteraard niet opquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb best al hier en daar eens een witte hoofdhaar, maar van kutvergrijzing is nog geen sprake
Meisjes van tegenwoordig zijn zo zinnigquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou hoe kan dat nou?
Je hebt toch altijd wel meissies die jou leuk vinden? Is het niets geworden?
Want?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Meisjes van tegenwoordig zijn zo zinnig
quote:
Appie?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die is leuk!
Ik ga maar eens even de Appie van binnen bekijken. Later
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Die is leuk!
Ik ga maar eens even de Appie van binnen bekijken. Later
Invriezenquote:
quote:
Wat zij zegtquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Heb het al op maar het was wel veel te veel. Een zo'n blik voor mezelf
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:33 schreef Tha_T het volgende:
We hebben het hier toch over een huisdier he
Ja hallo, ik weet niet wat jij in je vrije tijd doet hequote:Op woensdag 20 juli 2005 19:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk, of dacht je dat ik mijn echtgenoot heb ondergespit...
Zo'n kanjer
[afbeelding]
Nee hoor, hij wou niet weg... 'T is eentje met slecht zicht, die probeert alles in de gaten te houden (wat niet zo goed luktquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja hallo, ik weet niet wat jij in je vrije tijd doet he![]()
Volgens mij wil hij weg trouwens
Mijn schatjes hebben nog nooit gebetenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:50 schreef Tha_T het volgende:
Daar ken ik er ook eentje van. *boos naar hamster kijkt*![]()
Paar formuliertjes invullen en dan het bed eens opzoeken
Pardonquote:
Moest even zingenquote:
Ooooohhhhhhhhh.... Dat was zingenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ooooohhhhhhhhh.... Dat was zingen. Ik dacht al dat je schrok ofzo
.
Ik heb die rat anders wel getraindquote:
U heeft een probleem met de kerkquote:
Avondquote:
Zijn mooie gebouwen, in de kerk wil ik ook wel maar niet op zondag's als je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:07 schreef es70 het volgende:
[..]
U heeft een probleem met de kerk. Kunnen toch best mooie gebouwen zijn
.
Nee leg es uitquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zijn mooie gebouwen, in de kerk wil ik ook wel maar niet op zondag's als je snapt wat ik bedoel
Ik ben met grote onregelmaat wel in de kerk te vinden, maar ik denk niet dat je de kerk nou direct nodig hebt om je geloof te beleiden...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zijn mooie gebouwen, in de kerk wil ik ook wel maar niet op zondag's als je snapt wat ik bedoel
Ik geloof niet echt........quote:
geloof ik....quote:
Is dat een optie, 'niet echt' gelovenquote:
Tja, dan houd het een beetje op hè....quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik denk er zo maar over es.
Ik geloof niet, de bijbel deugt ook voor geen kanten![]()
Daarnaast zijn er nog veel meer, maar geen leuke onderwerp dit........
iddquote:
Nee dat was het topic van het linkje. Ik heb al geëdit. Linkje staat er nu...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:02 schreef D.Rose het volgende:
tieten van ijsmeis?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat was het topic van het linkje. Ik heb al geëdit. Linkje staat er nu...
Jahquote:
ach, dit is waarschijnlijk het laatste wat we van m zienquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jah![]()
Soms wil je je netvliezen wel doorboren met een gloeiende breinaald hè?
Ik mag het hopenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, dit is waarschijnlijk het laatste wat we van m zien
lulletjequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef dolle_hond het volgende:
zie je wel dat t een echte lul is
ik luister niet meer naar jouquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik mag het hopen
Wat een sukkel dat hij dat naar meiden stuurt
Eet een banaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik luister niet meer naar jou
moet meteen iets hebben om dat beeld te wissen...
http://rapidshare.de/files/3215469/anne_-_IJsmeis.zip.htmlquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik luister niet meer naar jou
moet meteen iets hebben om dat beeld te wissen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |