Vraag me toch altijd af hoe mensen aan zoveel geld komenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:26 schreef draaijer het volgende:
net geen Euro 50.000 per stuk en dan nog importeren.. zal er misschien nog wel een kleine 15k bij gaan komen...
ik doe wat verkeerd.
Nee, samen hebben ze een eigen bedrijf. Ze werken echter wel snoei hard en al 11 jaar...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:27 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Vraag me toch altijd af hoe mensen aan zoveel geld komen
Heten ze soms Matthieu en Wesley en ontduiken ze stelselmatig de belasting?
Nope ook niet.. Zijn beide benzine motoren..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:29 schreef Rev- het volgende:
maar wel hassan en mohammed
2e hands heb je niet veel te kiezen. Maar de 3.7 zit bomvolquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:40 schreef ThaFreak het volgende:
waarom beide geen 4.2??
veel betere en fijnere motor dan de afgeknepen 3.7..........
verder goede keus, de beste audi tot nu toe gemaakt, rijd als een tierelier en ziet er bovendienuit....
11 jaar hard werken en je kan ook 1 kopenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef draaijer het volgende:
oeps was dubbel sorry.. Ik tril van het idee zo'n bak ooit te kopen
Ha ha, als jou nou geen geld hebt voor een nieuwe A8 4.2 omdat je al een Carrera4 Cabrio van 1,5 jaar oud hebt.. Mag het dan wel?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Little_Meanie het volgende:
zo'n wagen moet je nieuw kopen
tweedehandse A8en zijn voor paupers
em wat voor uberauto rij jij?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Little_Meanie het volgende:
zo'n wagen moet je nieuw kopen
tweedehandse A8en zijn voor paupers
Krijg morgen de pics..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:44 schreef Little_Meanie het volgende:
doe es pics posten
BMW 5 touringquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:45 schreef Rev- het volgende:
[..]
em wat voor uberauto rij jij?
ik ben trouwens ook jaloers op ze
2 jaar oud dus het nieuwe model......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:45 schreef Modus het volgende:
Zijn die nog van het vorige model? Die zijn zoveel mooier dan de huidige.
niet lelijk maar geef mij maar de nieuwe BMW 7 seriequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Krijg morgen de pics..
PLaatjes van het net. De 3.7 ziet er zo uit :
Interieur
Exterieur in de juiste kleur & velgen
ehm ehm ehm ehm,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:45 schreef Rev- het volgende:
[..]
em wat voor uberauto rij jij?
ik ben trouwens ook jaloers op ze
En die Carrera 4 cabrio?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
ehm ehm ehm ehm,
Heb net mijn eigen Saab 9-3 verkocht en een Golf 4 gekocht voor mijn vriendin met 50.000 km en ik krijg nu een nieuwe lease auto. Saab werd te duur als 2e auto![]()
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. In tegenstelling tot BMW en Mercedes..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
BMW 5 touring
tweedehandse A8en krijgen al snel de status van Marokkanen/Turkenbak
not.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
BMW 5 touring
TRUEquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
not.....![]()
dat blijft het domein van de BMW en Merc (laatste in mindere mate)
Nee een BMW heeft geen turken status wil je zeggenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
BMW 5 touring
Ik kreeg ook een glimlach van de opmerking waarop jij reageerdequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee een BMW heeft geen turken status wil je zeggen![]()
Als er 1 merk is die een turken status heeft is dat wel BMW.
wel knap dat je zo een opmerking durft te maken. En als je dat ook nog kan met een strakke bek vind ik je top![]()
TerugVindPost (m.a.w. een post om de topic bij zijn actieve topics terug te vinden... helaas kent die het fenomeem nog niet van bookmarks denk ik)quote:
Hij is inderdaad wel mooi... de neus iigquote:
het gaat hier over Audi, dure wagens die tweedehands worden aangekocht zijn zowiezo fout, of het nu Porsche, BMW, Ferrari, Mercedes, Audi of wat dan ook isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee een BMW heeft geen turken status wil je zeggen![]()
Als er 1 merk is die een turken status heeft is dat wel BMW.
wel knap dat je zo een opmerking durft te maken. En als je dat ook nog kan met een strakke bek vind ik je top![]()
Zo van, hee jongen kom eens kijken ik heb een nieuwe auto.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
BMW 5 touring
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:03 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
het gaat hier over Audi, dure wagens die tweedehands worden aangekocht zijn zowiezo fout, of het nu Porsche, BMW, Ferrari, Mercedes, Audi of wat dan ook is
Zou niet weten waarom. Maar daar gaat dit hele topic niet over.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:03 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
het gaat hier over Audi, dure wagens die tweedehands worden aangekocht zijn zowiezo fout, of het nu Porsche, BMW, Ferrari, Mercedes, Audi of wat dan ook is
ha ha...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:05 schreef XiChico het volgende:
[..]
Zo van, hee jongen kom eens kijken ik heb een nieuwe auto.
Wauw, mooie auto.
Nieuw?
Nee 2e hands.
Oh wat een kut turken bak![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Krijg morgen de pics..
PLaatjes van het net. De 3.7 ziet er zo uit :
Voor dat geld kun je ook 4 Suzuki Hayabusa's kopenquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:26 schreef Giem het volgende:
Geef mij dat geld en ik kocht een hele andere auto... spik splinter nieuw voor het zelfde geld.. en dat trek harder op die die audi's
Trouwens dan hou ik geld over.. kan er bijna 2 kopen
ff opgezocht..bijna 2 tot 3 seconden..
Topsnelheid hebt je in NL toch niks aan.. sowieso wie rijd er harder dan 200?
Bookmarks zijn kutquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
TerugVindPost (m.a.w. een post om de topic bij zijn actieve topics terug te vinden... helaas kent die het fenomeem nog niet van bookmarks denk ik)
Dat bedoel ik.. wat een onzin zo'n A8.. je hebt er niks aanquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook 4 Suzuki Hayabusa's kopen![]()
Nog wel iets meer hoor, de BPM zal wel wat hoger liggen dan 15 duizend, maar 50 duizend is een mooie prijs, zegt gelijk iets over onze torenhoge prijzen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:26 schreef draaijer het volgende:
net geen Euro 50.000 per stuk en dan nog importeren.. zal er misschien nog wel een kleine 15k bij gaan komen...
ik doe wat verkeerd.
een A8 icm RSquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef Steve-O het volgende:
Super bak alleen zou ik zelf voor een S of RS model gaan![]()
Dan maar ff langer sparen .
Prachtige auto de S8, maar eigenlijk te braaf...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:36 schreef Steve-O het volgende:
geen RS8, RS4,RS6 bedoel ik dan
S8
360 PK in de 2 versie
De RS6 is de tegenhanger van de m5 dus daar moeten we nog wel ff op wachten .quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Prachtige auto de S8, maar eigenlijk te braaf...
Nu BMW de M5 gelanceerd heeft is er weer veel werk aan de winkel voor Audi die er nu wat zieligjes bij hangen.
Ik ben net in New York geweest. Daar sprak ik een amerikaan en ging het gesprek over auto's.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nog wel iets meer hoor, de BPM zal wel wat hoger liggen dan 15 duizend, maar 50 duizend is een mooie prijs, zegt gelijk iets over onze torenhoge prijzen.
Een nieuwe neem ik aan. 2e hands auto's zijn voor paupers zei je toch? In Belgie kost het toch geen drolquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
BMW 5 touring
Wat hij zegt. Wel 'n beetje bij de les blijven draaijer!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
Waarom halen ze allebei dezelfde audi A8? Werd het geen ruzie wie de 4,2 ging kopen? Ik zou voor de 4,2 gaan met wat minder opties. Er zit toch wel genoeg in die bakken. Wat waren trouwens respectievelijk de prijzen voor de 3,7 en de 4,2?
ja nieuw, een de aankoopprijs is misschien iets minder maar wij betalen veel meer taksenquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
Een nieuwe neem ik aan. 2e hands auto's zijn voor paupers zei je toch? In Belgie kost het toch geen drol
Moet je voor de gein eens naar het verschil in prijs kijken tussen Amerika en Nederland voor een Ford GT...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:58 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ben net in New York geweest. Daar sprak ik een amerikaan en ging het gesprek over auto's.
Die heeft daar een nieuwe Mitsubishi Evo 8 o.i.d. gekocht voor : hou je vast $ 28.500 In deze prijs zit tevens 3 jaar onderhoud!?!?!? Daar kost de benzine ook geen drol. WIj maar dokken voor k*# auto's en de bijkomende hoge kosten... Soms is het niet eerlijk. Maar om nu in de US te gaan wonen met een AAP als bestuurder, lijkt me nou niet mijn toekomst.
Er zal wel weer een nieuwe versie van komen inderdaad, maar ik zou graag een vergelijkbare motor zien ipv 4.2 met dubbele turbo en quattro aandrijving..quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
De RS6 is de tegenhanger van de m5 dus daar moeten we nog wel ff op wachten .
Dat vind ik nou jammer, maar dat vind BMW te ordinair dacht ik, de 7 moet er alleen in chique modellen komen of zoiets.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:47 schreef MikeyMan het volgende:
Inderdaad... Beetje kromme vergelijking... M7 heb ik al een tijdje niet meer gezien
Casco verzekeren is gewoon reteduur in Belgie, maar dat is zeer snel terug verdiend met de aanschafwaarde, bij een Bentley scheelt het al snel zo'n 1,5 ton en op een BMW zeker 20%.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:01 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ja nieuw, een de aankoopprijs is misschien iets minder maar wij betalen veel meer taksen![]()
ik heb het over inschrijvingskosten, in verkeersstelling, wegenbelasting niet over verzekeringquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Casco verzekeren is gewoon reteduur in Belgie, maar dat is zeer snel terug verdiend met de aanschafwaarde, bij een Bentley scheelt het al snel zo'n 1,5 ton en op een BMW zeker 20%.
S8 is idd een prachtwagen, vooral ook dat (oudere) model van de A8 vind ik mooier dan de nieuwste met de W12 grill.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Prachtige auto de S8, maar eigenlijk te braaf...
Kost ie hier ook met 0 schadevrije jaren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:14 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik heb het over inschrijvingskosten, in verkeersstelling, wegenbelasting niet over verzekering
alhoewel een casco verzekering voor een duurdere wagen (BMW 7 serie) gemakkelijk 5000 EUR per jaar kost
met 0 schadevrije jaren kan je die hier niet verzekerd krijgenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kost ie hier ook met 0 schadevrije jaren.
Al met al is autorijden in Belgie nog wel goedkoper
Draaide hij zn raam open of drukte die een knopje inquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
S8 is idd een prachtwagen, vooral ook dat (oudere) model van de A8 vind ik mooier dan de nieuwste met de W12 grill.
Ik stond toevallig gister in Groningen voor het stoplicht naast een S8 met m'n Peugeot Boxer () van het werk, dus ik schreeuw naar die gast "Vette bak jonge!!", draait z'n raampje open: "Ja mooi hè moet je kijken!!" en hij trekt op z'n allerhardst weg - wat een geluid
![]()
Wat een bullshit! In de straat waar ik werk staat een Enzo te koop (en ook 612 Scaglietti, F430 F1 modena,575, murcielago, Mclaren Mercedes,360,F40). Allemaal 2e hands.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:03 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Draaide hij zn raam open of drukte die een knopje in
Foto,squote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:15 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wat een bullshit! In de straat waar ik werk staat een Enzo te koop (en ook 612 Scaglietti, F430 F1 modena,575, murcielago, Mclaren Mercedes,360,F40). Allemaal 2e hands.
Nou als je die op straat zou zien rijden sta je nog steeds met een stramme kabouter in je broek te watertanden!
Ontopic; brute bak die A8! Valt me trouwens wel op dat Audi en VW echt steeds meer op elkaar gaan lijken. (A4/A6/A8 t.o.v. nieuwe passat en phaeton)
Idd ja wat is dit in hemelsnaam voor topic. Zet er op zijn minst vol met foto's van die auto's die ze hebben gekocht? Ik ken zoveel mensen met dure dikke bakken. Daar open ik toch ook geen topics voor!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:52 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat ook maar een topic openen.
kennis van me heeft een ferrari en ik niet...
zullen we samen zo een topic openen. Scheelt weer ruimte als we dat in 1 topic doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:00 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Idd ja wat is dit in hemelsnaam voor topic. Zet er op zijn minst vol met foto's van die auto's die ze hebben gekocht? Ik ken zoveel mensen met dure dikke bakken. Daar open ik toch ook geen topics voor!
Doe mij toch maar de loaded 3.7.. de additionele gadgets zijn me meer waard dan 1 seconde sneller op de 100 km per uur te zittenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:58 schreef rebel84 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Wel 'n beetje bij de les blijven draaijer!
Vrienden zijn vrienden dude.. Ik vind het voor hen alleen maar tof dat ze dit kunnen kopen en doen. Ik werk me gewoon de tering om zoiets te kunnen doen in de toekomst...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:51 schreef Toxic_nl het volgende:
Vinden jouw vrienden jou nu dan ook een kneus? Of mag je nog steeds hun vriendje zijn?
This thread is sooo worthless without pics!![]()
Foto's zijn bij mijn ouders in NL, kan ze v/d week wel ff plaatsen. (heb alleen de enzo, scaglietti en 575 op foto) Staan wel op internet bij www.joemacari.com) Enzo staat er niet bij omdat ze die net nieuw hadden v/d week!quote:
Sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:44 schreef MikeyMan het volgende:
Heb zelf ook het genot gehad in een A8 4.2 te mogen scheuren... Machtige bak, full option, retesnel... Vind het persoonlijk ook meer stijl hebben dan een 7 serie of een S bijvoorbeeld...
1 is 35 en die heeft naast deze wagen nog een Carrera 4 Cabrio van ca. 1 / 1,5 jaar oudquote:Op zondag 24 juli 2005 02:48 schreef rebel84 het volgende:
Heeft verder niks met de auto's te maken hoor, maar ik vraag me puur vanuit nieuwsgierigheid af hoe oud je twee vrienden zijn?
Dan weet ik hoe hard ik zelf nog moet werken om ooit zo'n ding te kunnen kopen.![]()
Ze wisten van tevoren wat ze kwijt zouden zijn. De auto's komen volgende week pas op kenteken en dus weten ze dan exact wat het moet gaan kosten. Maar ze hebben een goede indicatiequote:Op zondag 24 juli 2005 00:20 schreef StefanP het volgende:
Lijkt me best leuk om daar eens mee te rijden. Ik heb nooit een luxe auto gehad of echt in mee gereden
Werden je vrienden niet onwel van de BPM die ze moesten betalen? Zal wel veel geweest zijn.
Smaken verschillen. Ik vind het geweldig. Je zit als een koning met alles om je heen. Het rijdt als een beest en die instelbare luchtvering is GEWELDIGquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:54 schreef Little_Meanie het volgende:
ik kan er niet echt warm van worden
buitenkant is mooi, maar dat interieur is niet echt mooi
en dat stuur is![]()
ik dacht dat Enzo's niet zomaar doorverkocht mochten worden?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:15 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wat een bullshit! In de straat waar ik werk staat een Enzo te koop
quote:Op zondag 24 juli 2005 14:55 schreef LordLynx het volgende:
11 jaar keihard werken en dan een auto van 65K kunnen kopen... doen ze het toch niet zo goed lijkt mij, 6 mille per jaar....
Zijn wel mooie auto's, maar ik zou dan toch gewacht hebben tot ik het model met de doorgetrokken grille kon betalen, vind ik veel mooier....
quote:Op zondag 24 juli 2005 12:58 schreef draaijer het volgende:
[..]
1 is 35 en die heeft naast deze wagen nog een Carrera 4 Cabrio van ca. 1 / 1,5 jaar oud
de andere is nu 41 en heeft een Porsche Boxter S en een nieuwe Mercedes A-klasse voor zijn vrouw.
Ik ben zelf 28
Is ook zo, zal wel een geautoriseerde dealer/verkoper in occasions zijn en zal misschien eerst overleg met de importeur/fabriek moeten hebben voordat hij de deal mag sluiten.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:58 schreef LordLynx het volgende:
[..]
ik dacht dat Enzo's niet zomaar doorverkocht mochten worden?
Rij jij eens op zo'n schijtmotor naar frankrijk in de tifusregen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:24 schreef Giem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. wat een onzin zo'n A8.. je hebt er niks aan![]()
Heeft Audi nog steeds in de A8 die hinderlijk lelijke rode dashboardverlichting?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind het geweldig. Je zit als een koning met alles om je heen. Het rijdt als een beest en die instelbare luchtvering is GEWELDIG
Wederom onderstraande stukjeħquote:Op zondag 24 juli 2005 14:55 schreef LordLynx het volgende:
11 jaar keihard werken en dan een auto van 65K kunnen kopen... doen ze het toch niet zo goed lijkt mij, 6 mille per jaar....
Zijn wel mooie auto's, maar ik zou dan toch gewacht hebben tot ik het model met de doorgetrokken grille kon betalen, vind ik veel mooier....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |