Weer lekker met de bal bezig geweest ?quote:
Nicequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeg dat, ben best wel moe nu. Maar het was weer leuk!
Geen vrienden die dagelijks een balletje willen trappen? Je een beetje uitleven na een werkdag is wel lekker lijkt me.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Nice
Ik moet ook bezig...ga begin van dit seizoen al niet meer redden
Ik ook, maar als je weer wat wil opbouwen is lopen niet verkeerdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Lopen is ook oke, maar lopen achter een bal doe ik liever.
Nee inderdaad, voor de meesten is dat ook wel verstandig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ook, maar als je weer wat wil opbouwen is lopen niet verkeerd
Same here, als ik meteen tegen een bal ga trappen gaat het foutquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:46 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is ook weer in training voor het nieuwe seizoen, maar beperkt zich voorlopig alleen tot lopen
* Eilanden doet ook inline skaten, maar daar gebruik je weer hele andere spieren (spiergroepen?) voorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Same here, als ik meteen tegen een bal ga trappen gaat het fout
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:57 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee met smart wacht op actiefoto's van alle Hoolies hier
Daar ga je als vertegenwoordiger dioe langs de klanten gaat met de nieuwste spullen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:59 schreef popolon het volgende:
Amerikanen zijn gek maar Nederlanders kunnen er ook wat van:
Peijs verbiedt losse spullen in auto
Wat een idiote wet.
check me fotoboekquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:57 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee met smart wacht op actiefoto's van alle Hoolies hier
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:57 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee] met smart wacht op actiefoto's van alle Hoolies hier[/me]
Ik ook.quote:
Einde van de Tupperware avonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar ga je als vertegenwoordiger dioe langs de klanten gaat met de nieuwste spullen.
Was die vanavond? Had James Bond aanstaanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mean Machine blijft ok
Ik weet niet wat Noca en Eilanden doen, maar ik trek nog een Hoegaarden open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |