Klinkt goed Bloesie!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier : lokatie Torendael
http://www.sor.nl/index2.html hier als teamleider receptie
Donderdag al het 2e gesprek... dus weten ze het op mijn huidige werk nu ook, moest ochtend vrij nemen
eeuh jaquote:
Kijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Hoi Sientje
[retorische vraag] Biertje? [/retorische vraag]
Veronica (nu reclame)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:02 schreef Superheld het volgende:
Waar is MeanMachine bezig?
FF kijken of ze het NAC stadion vinden bij dat google-earth![]()
Ze ziet er niet slecht uit. Alleen het nummertjequote:
Ook dit vind ik een mooie vrouw, als vrouw zijnde. En van dat nummer versta ik niet veelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze ziet er niet slecht uit. Alleen het nummertje![]()
Wat is er mis met nummertje 4quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Ze ziet er niet slecht uit. Alleen het nummertje![]()
Pak maarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijkdat gaat er altijd wel in natuurlijk
Zal ik wat grappigs vertellen ?? morgen maakt de TROS opnames in Dordrecht.. en ik mocht mee gewoon om te kijken.. maar 1 van de fotografen is ziek.... en ze vroegen aan mij of ik foto's kon nemen.. dus ik heel droog.. ik heb wel eens een wegwerp camera vast gehouden...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ook dit vind ik een mooie vrouw, als vrouw zijnde. En van dat nummer versta ik niet veel
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zal ik wat grappigs vertellen ?? morgen maakt de TROS opnames in Dordrecht.. en ik mocht mee gewoon om te kijken.. maar 1 van de fotografen is ziek.... en ze vroegen aan mij of ik foto's kon nemen.. dus ik heel droog.. ik heb wel eens een wegwerp camera vast gehouden...
NU mag ik foto's gaan nemen met z'n super goede camera met zo'n onwijs grote lens enzo![]()
![]()
Zoeken op Breda, Netherlands zou wel eens resultaat kunnen opleverenquote:
quote:
Klopt.. volgens mij komen er nog mee (tenminste dat hoop ik)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:13 schreef ThomasBerge het volgende:
Wel een geinig programma dat Google Earth, alleen ik kan maar een paar gebieden "scherp" zien
Das lang geleden dat ik dat gedronken heb .... iets van vroegerquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]Dank
Heb je er een rietje bij gedaan?
Dan zijn we nog wel ff bezigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:23 schreef Eilanden het volgende:
Leuk al die foto's maar we gaan toch niet van elk plekje op aarde hier een foto plaatsen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |