Nope!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Arena doet ie niet helder of wel?
Sorryquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:33 schreef Eilanden het volgende:
Hopelijk is het na dit topic afgelopen met al die maps .....
Het is wel leuk om maar om dit pagina's lang in Hools te posten is ook overdreven...
Den Bosch is niet scherp. Helaasquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe werkt dat programma dan? Hoe vind ik Den Bosch?
Eentje is wel genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:45 schreef Dos37 het volgende:
Dit is helemaal een google earth topic geworden
een heel apart sub-forum. maarja hiet gaat het over Hools dus BIERquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eentje is wel genoeg lijkt me
.... anders moeten we maar een apart Google Eart Stadion Topic openen ofzo .....
GCquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
Shamelees was weer erg leuk, straks nog even de video van de avondetappe bekijken.
En dat stomme google programmaatje verder maar lekker in DIG bespreken. :
Is niet stomquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
tot je er eens mee gewerkt hebt, dan praat je wel andersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
Shamelees was weer erg leuk, straks nog even de video van de avondetappe bekijken.
He, dat bespreken van Shameless en avondetappe doe je maar in TVquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
Ik heb het vanmiddag op de PC gezet, er even meegespeeld en het vanavond weer van de PC afgepleurd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:53 schreef pascalheister het volgende:
tot je er eens mee gewerkt hebt, dan praat je wel anders
Juist, daar hebben we al een prima topic hiervoorquote:
spelen moet je ook met bluezz doenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het vanmiddag op de PC gezet, er even meegespeeld en het vanavond weer van de PC afgepleurd.
Als golfer er ook geen problemen mee heeft mag het van mijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:55 schreef Sloggi het volgende:
Kunnen we hier geen google earth stadion topic openen hier in VBL? Kunnen we een mooi lijstje maken met de coördinaten en screens van stadions van grote clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |