Gaat die van jou ook 'one louder'?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:35 schreef Smots het volgende:
HJAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
Gisteren The Descent zitten te kijken: alle lichten uit, de hoomsienema installatie op 11 en griezelen maar.
Mooie poster.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:38 schreef kinky_queen het volgende:
THE DESCENT gaat in Amerika ook in de bioscoop draaien en wel al in Augustus
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat zeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:38 schreef kinky_queen het volgende:
THE DESCENT gaat in Amerika ook in de bioscoop draaien en wel al in Augustus
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron http://www.volkskrant.nl/(...)en_ontdekt_in_Israelquote:Nieuwe diersoorten ontdekt in Israël
ANP/DPA
JERUZALEM - Israëlische wetenschappers hebben in een grot op een diepte van 100 meter acht tot dusver onbekende diersoorten ontdekt. Het gaat om vier kreeftachtigen die in het water leven en vier ongewervelde bodemdieren, waaronder een blinde schorpioen. Alle dieren, met uitzondering van de schorpioen, werden levend aangetroffen.
De dieren zijn ontdekt nabij Ramle door vorsers van de Hebreeuwse Universiteit van Jeruzalem. In het ondergrondse meer, dat in de volgens de deskundigen ‘unieke’ grot werd aangetroffen, leven waarschijnlijk nog talrijke andere onbekende diersoorten.
dan heb je niet veel films gezien zekerquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:45 schreef SHE het volgende:
Ik vond het de aller, aller aller beroerdste film die ik ooit heb gezien
niet veel beroerde neequote:Op woensdag 31 mei 2006 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan heb je niet veel films gezien zeker
Precies...alleen een LOTR fan kan een film als deze aanprijzenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:31 schreef pberends het volgende:
Wat een trieste kutfilm. 3,0.
Vol cliché (zo'n hand die het wapen net niet kan pakken terwijl het monster aanvalt). Monsters die human-like zijn is ook zo'n cliché. Monsters waren allemaal hetzelfde. Heel het beest is op Gollum uit Lord of the Rings gebaseerd. Allemaal erg deja vu. De beesten bewogen ook vrij schrokkerig op sommige momenten. Nee, geef mij Resident Evil maar.
[afbeelding]
Wie is die actrice aan de meest rechterzijde trouwens
Ik ben dan wel benieuwd wat je wèl een goede film vindtquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Precies...alleen een LOTR fan kan een film als deze aanprijzen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |