abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32399375
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 04:16 schreef StefanP het volgende:
Ik heb em op m'n PC, maar heb er bewust niet naar gekeken omdat het een vreselijk slechte camcorder kopie is. Ik wil hem in de bios zien
zal het wel niet mogen zeggen maar er is ook een dvd-rip uit
  zaterdag 19 november 2005 @ 19:04:48 #27
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_32404760
Ik snap niet dat mensen het einde vaag vinden.

Het is juist een prachtig einde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 11 december 2005 @ 01:49:01 #28
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32985391
Ik vond hem goed. Gewoon een lekker vermakelijke horror. Natuurljik bestaan monsters niet maar dat moet je in zo'n film maar voor lief nemen.
Een 7.5.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32987523
ik vond 'm echt vet. mooi dat die monsters snel geintroduceerd worden en er geen 'spannende' opbouw is van hoe ze er nou uit zouden zien.
Paar leuke twists in het verhaal die je meestal niet ziet
SPOILER
en het einde vond ik ook wel aardig
pi_34349040
Wat een trieste kutfilm. 3,0.

Vol cliché (zo'n hand die het wapen net niet kan pakken terwijl het monster aanvalt). Monsters die human-like zijn is ook zo'n cliché. Monsters waren allemaal hetzelfde . Heel het beest is op Gollum uit Lord of the Rings gebaseerd. Allemaal erg deja vu. De beesten bewogen ook vrij schrokkerig op sommige momenten. Nee, geef mij Resident Evil maar.

Wie is die actrice aan de meest rechterzijde trouwens
pi_34350275
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:31 schreef pberends het volgende:
Wat een trieste kutfilm. 3,0.

Nee, geef mij Resident Evil maar.

pi_34350396
Het was lang geleden dat ik zo in spanning gezeten heb bij een film. Echt geweldig.
Ik had als voordeel dat ik totaal geen voor-informatie had over die grotbewoners. Ik dacht dat het gewoon een spannende grotafdaling zou worden sec. Dus de reactie was: "Huh, wat is dat daar? Zag ik dat goed? Dat leek wel een mens!" Een paar dagen later heb ik hem weer gezien met echtgenoot, iemand die niet gauw schrikt van iets, en zelfs hij had een schrikmoment (toen dat hangende wezen opeens in beeld zwiepte).
En ik vond het heel leuk dat er alleen maar meisjes aan meededen. (Jongens lijken allemaal zo op mekaar... ).
't Einde vond ik ook een beetje vreemd, maar wat hierboven in een spoiler staat lijkt me inderdaad de beste verklaring.
Als The Cave net zoiets is, dan moet ik die maar gauw gaan downloaden ergens.
pi_34350405
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:12 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Resident was ook niet super, maar tig keer beter dan deze schijt.
  zondag 22 januari 2006 @ 19:04:45 #34
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_34351980
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Resident was ook niet super, maar tig keer beter dan deze schijt.
wat een gelul zeg.... niet super ook... hahaha er zit niet eens bloed in die spannende paul anderson film... laten we het vooral voor 12 jaar en ouder maken.... bah!!!

The Descent vond ik btw wel heel erg goed cliche's maar dat is in 99 van de 100 horrorfilms...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:37:22 #35
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34422400
Ik ga zaterdag
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_34590302
Heb hem een maandje terug gedownlload, en heb er vol spanning naar gekeken, leuke film, en spannend!
"Total Access Is The Key To Peace Of Mind!"
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:23:47 #37
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_34706856
Waarom is deze film nu pas hier in de bioscoop!?!!
Ik heb de DVD versie al in sept/october gezien.

Dit is z'n sterk voorbeeld waarom de biosbezoek in ons land terugloopt. Mensen hebben alles al gezien voordat het uit is.

Wanneer leren de klojos van distrubutie nu eens dat we gelijk getrokken willen worden met USA en UK.

Op eens allemaal aandacht voor de film, zoals bv gister bij De wereld draait door. De film is inmiddels als weer antiek.

brrr... wat een achterlopers zijn wij in Nederland .
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_34765017
Twijfel of ik hem ga zin. IMDB is zeer positief, de reactie's in dit topic zijn nogal wisselend.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:03:29 #39
28033 Pek
je moet wat
pi_34765359
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:15 schreef Agrippina het volgende:
Als The Cave net zoiets is, dan moet ik die maar gauw gaan downloaden ergens.
Die is, zo mogelijk, nog slechter
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_34768862
was wel grappig, inderdaad veel schrik momenten.... Wat was die Mulder slecht zeg, brrrr
  zondag 5 februari 2006 @ 21:20:49 #41
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34774284
Een niet echt originele film waar ik zo af en toe zelfs om moest lachen. Er zaten veel voorspelbare scenes die ik af en toe knullig vond overkomen. Het einde was weinig bevredigend.
pi_34862363
Het einde van deze film is wel een einde om over na te denken aangezien je hem op verschillende manier kan interpreteren..

Ik ken mensen die zweren dat heel het monstergebeuren in de grot een hallucinatie zou kunnen zijn. Zelf geloof ik dat ze nooit meer de grot uitkomen, ook de hoofdrolspeelster niet, maar dat ze vrede heeft met het feit dat ze herenigd wordt met haar dochtertje..
pi_34865297
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:37 schreef Eierkoek het volgende:
Het einde van deze film is wel een einde om over na te denken aangezien je hem op verschillende manier kan interpreteren..

Ik ken mensen die zweren dat heel het monstergebeuren in de grot een hallucinatie zou kunnen zijn. Zelf geloof ik dat ze nooit meer de grot uitkomen, ook de hoofdrolspeelster niet, maar dat ze vrede heeft met het feit dat ze herenigd wordt met haar dochtertje..
Ja zo heb ik hem ook geinterpreteerd. Vraag me af hoe je hem anders wilt interpreteren gezien het laatste shot!
Wel een vette film trouwens
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:16:22 #44
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34865597
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:08 schreef marciemarcs het volgende:

[..]

Ja zo heb ik hem ook geinterpreteerd. Vraag me af hoe je hem anders wilt interpreteren gezien het laatste shot!
Wel een vette film trouwens
Er zijn mensen die denken dat de monsters nooit hebben bestaan en één grote gedeelde hallucinatie was en ze eigenlijk allemaal elkaar hebben afgemaakt.
pi_34865833
Paar maanden geleden al gezien en blij dat ik er nu geen geld meer aan uit hoef te geven, ik vond het niks. Matig verhaal, matige schrikmomenten, matige gollem-achtige wezens. Best leuk hoor, dat ze die beesten met ijsbijlen de kop inslaan, maar leg mij even uit wat iemand met ijsbijlen in een grot doet
Ik heb me de hele film door zitten ergeren, derhalve een 4 (wel een puntje extra voor de scene met het auto-ongeluk, die was wel oké)
A mind with a heart of it's own
pi_35007274
vandaag ook gezien en vond het toffe horror film
veel bloed en schrikmomenten.
SPOILER
zeker de moeite waard
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zondag 12 februari 2006 @ 18:11:44 #47
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35007443
Ik heb hem ook gezien en vond hem top ... ik ben niet zo'n horror liefhebber maar deze was prima te versmaden
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  zondag 12 februari 2006 @ 18:47:40 #48
71333 BUG80
Stop making sense
pi_35008954
Ik had 'm al gezien in de sneak preview een paar weken geleden (er liepen trouwens aardig wat mensen weg). Zeer goede horror film (maar je moet er wel van houden). Mijn cijfer: 8
  maandag 13 februari 2006 @ 10:03:36 #49
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_35027952
Ik heb hem dit weekend gezien op DVD. Wat een KUTfilm (en dat bedoel ik op de goede manier)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_35031273
Wat ik wel raar vond...

de hele tijd liepen ze supervoorzichtig door die grotten. En als die Gollem achtige gevallen komen, kunnen ze opeens met een 'lightflare' keihard rennen door die grot. Beetje raar :/
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')