zal het wel niet mogen zeggen maar er is ook een dvd-rip uitquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:16 schreef StefanP het volgende:
Ik heb em op m'n PC, maar heb er bewust niet naar gekeken omdat het een vreselijk slechte camcorder kopie is. Ik wil hem in de bios zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het einde vond ik ook wel aardig![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:31 schreef pberends het volgende:
Wat een trieste kutfilm. 3,0.
Nee, geef mij Resident Evil maar.
Resident was ook niet super, maar tig keer beter dan deze schijt.quote:
wat een gelul zeg.... niet super ook... hahaha er zit niet eens bloed in die spannende paul anderson film... laten we het vooral voor 12 jaar en ouder maken.... bah!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Resident was ook niet super, maar tig keer beter dan deze schijt.
Die is, zo mogelijk, nog slechterquote:Op zondag 22 januari 2006 18:15 schreef Agrippina het volgende:
Als The Cave net zoiets is, dan moet ik die maar gauw gaan downloaden ergens.
Ja zo heb ik hem ook geinterpreteerd. Vraag me af hoe je hem anders wilt interpreteren gezien het laatste shot!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:37 schreef Eierkoek het volgende:
Het einde van deze film is wel een einde om over na te denken aangezien je hem op verschillende manier kan interpreteren..
Ik ken mensen die zweren dat heel het monstergebeuren in de grot een hallucinatie zou kunnen zijn. Zelf geloof ik dat ze nooit meer de grot uitkomen, ook de hoofdrolspeelster niet, maar dat ze vrede heeft met het feit dat ze herenigd wordt met haar dochtertje..
Er zijn mensen die denken dat de monsters nooit hebben bestaan en één grote gedeelde hallucinatie was en ze eigenlijk allemaal elkaar hebben afgemaakt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:08 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Ja zo heb ik hem ook geinterpreteerd. Vraag me af hoe je hem anders wilt interpreteren gezien het laatste shot!
Wel een vette film trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeker de moeite waard
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |