abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:59:40 #176
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_29519751
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

Zoals op msn besproken komt 30 augustus niet helemaal uit ....
Nee we gaan het verplaatsen naar de week er op
dus de eerste week september! eerder zie ik niet echt een kans namenlijk.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_29544382
Ik zal eens kijken of ik kan...
Altijd blijven prutsen...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 07:45:52 #178
123053 rijn0227
gang is alles.......
pi_29553497
o dit zou mischien wel goed uitkomen meer kans dat de TA-05 al geleverd is en ik dus een auto heb om mee te rijden.
www.tamiyacup.nl rc foto's filmpjes en tips..............
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:53:17 #179
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_29567799
is dateen of of onroad meeting>
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:22:59 #180
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_29576835
Op dit moment onroad maar we gaan ff checken wat we met off-road kunnen doen ( naast de baan )
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_29597958
Ik kom wel, maarja, kan niet binnen rijden he
( nee, ik stap niet snel over naar electro )
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:43:34 #182
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_29598665
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kom wel, maarja, kan niet binnen rijden he
( nee, ik stap niet snel over naar electro )
Nee maar het is ook buiten dus gaan gewoon lekker Nitro racen
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_29601430
Hallo mensen

ik volg al een tijdje jullie topic en ik heb eens alles op een rijtje gezet...
Het lijkt me leuk om zelf eens te beginnen met een kleine, niet al te dure RC-auto (studentenbudget ). Het zelf knutselen en prutsen en dergelijke spreekt me wel aan.

Kan iemand van jullie mij enkele tips verschaffen en misschien goeie adresjes geven voor omgeving leeuwarden en groningen? Dan kan ik me eens verder in alles verdiepen.
Waar moet ik bijvoorbeeld aan denken qua prijs voor een beginnende elektro kar

Dank en Greetz
Hattrick: Annooo (509508)
Kampioen IX.1122 (seizoen 21)
Kampioen VIII.1278 (seizoen 23)
pi_29601616
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:22 schreef Anno20 het volgende:
Hallo mensen

ik volg al een tijdje jullie topic en ik heb eens alles op een rijtje gezet...
Het lijkt me leuk om zelf eens te beginnen met een kleine, niet al te dure RC-auto (studentenbudget ). Het zelf knutselen en prutsen en dergelijke spreekt me wel aan.

Kan iemand van jullie mij enkele tips verschaffen en misschien goeie adresjes geven voor omgeving leeuwarden en groningen? Dan kan ik me eens verder in alles verdiepen.
Waar moet ik bijvoorbeeld aan denken qua prijs voor een beginnende elektro kar

Dank en Greetz
Helaas kan ik je daar niet te veel info over geven,
ik rij alleen met nitro
Marty weet hier stukke meer over, als marty je bericht leest, zal hij je hier genoeg info
over kunnen geven.
Neem iig even een kijkje op : www.rc-speedworld.nl voor informatie en prijzen.
Maar waar gaat de meeste interesse naar uit, on- offroad ?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_29601933
Oja, dit is hem geworden, en komt als het goed is donderdag binnen
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_29602001
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

Helaas kan ik je daar niet te veel info over geven,
ik rij alleen met nitro
Marty weet hier stukke meer over, als marty je bericht leest, zal hij je hier genoeg info
over kunnen geven.
Neem iig even een kijkje op : www.rc-speedworld.nl voor informatie en prijzen.
Maar waar gaat de meeste interesse naar uit, on- offroad ?
M'n interesse gaat toch wel uit naar onroad...
Maar is er veel verschil tussen nitro (benzine) en elektro? Is het een makkelijker dan het ander? en gaat er meer tijd in zitten? En hoe zit het met de kosten van de onderdelen en dergelijke? +de mogelijkheden om 1 en ander up te graden?

Alvast bedankt

En ik zie nu die wagen die je boven mij gepost hebt is wel heel gaaf
Hattrick: Annooo (509508)
Kampioen IX.1122 (seizoen 21)
Kampioen VIII.1278 (seizoen 23)
pi_29602177
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:50 schreef Anno20 het volgende:

[..]

M'n interesse gaat toch wel uit naar onroad...
Maar is er veel verschil tussen nitro (benzine) en elektro? Is het een makkelijker dan het ander? en gaat er meer tijd in zitten? En hoe zit het met de kosten van de onderdelen en dergelijke? +de mogelijkheden om 1 en ander up te graden?

Alvast bedankt

En ik zie nu die wagen die je boven mij gepost hebt is wel heel gaaf
Er zit wel een aardig verschil in ( weet niet alles, want rij alleen nitro )
Ik ben met deze bak meer aan het sleutelen en aan het afstellen dat een electro ...
Kwa power maakt het niet zo heel veel uit .. GEMIDDELD gezien gaan die nitro bakken sneller, en is er meer aan te tunen dan een electro ..
Voorbeeld: Ik heb net een nieuwe vliegwiel op mijn bakkie gezet .. dit soort onderdelen heeft een electro niet. Ander luchtfilter .. heeft een electro niet ..
Electro is makkelijker in de omgang, en minder te tunen, en zijn gemiddeld gezien ook wat goedkoper, omdat je het motorblok niet hebt op een electro ...

Samenvattig (gemiddeld dan he):

Electro : goedkoper, goedkoper in de omvang, minder tunings mogelijkheden, daarintegen kan je overal "indoor" rijden, wat met nitro niet mogelijk is. Meer rij plezier, minder sleutelen ...

Ik hoop je bij deze toch wat extra info hebt, maar dit komt wel van een echten nitro rijder he
(marty ed. rijden meer electro, die kunnen je veel meer info geven)
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:29:51 #188
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_29607855
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:50 schreef Anno20 het volgende:

[..]

M'n interesse gaat toch wel uit naar onroad...
Maar is er veel verschil tussen nitro (benzine) en elektro? Is het een makkelijker dan het ander? en gaat er meer tijd in zitten? En hoe zit het met de kosten van de onderdelen en dergelijke? +de mogelijkheden om 1 en ander up te graden?

Alvast bedankt

En ik zie nu die wagen die je boven mij gepost hebt is wel heel gaaf
Hey Arno Leuk dat je wil gaan beginnen
Ja er zijn wel groote verschillen kwa Nitro en Electro.
Kijk electro heeft als voordeel dat je ook indoor kunt rijden en het instappen een stuk goedkoper is als nitro. Het groote min punt van electro vind ik Het geluid dat mis je gewoon heel erg zegmaar...
Maar als je een echte electro rijder spreekt zeggen hun: lekker stil toch al die takke herrie van een nitro
Nitro gaat standaard gewoon een stuk sneller als electro en is wat meer afstellen als electro.
ff zo kort gesproken.
Ik weet niet waar je vandaan komt?
Maar je kunt me toevoegen op msn als je dat wilt. En kan ik je alles vertellen wat je wilt.
Je kunt ook een keer met mij afspreken bij Speedworld die hebben ook een indoor baan voor electro meschien wel leuk om te zien voor je.
Ook gaan we binnen kort naar de mach in heemstede! dat is circuit buiten daar ben je ook welkom om eens te kijken hoe dat tekeer gaat met nitro en electro.
Maar wat wil je uitgeven? en wat wil je er mee gaan doen?
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_29614370
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:29 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Hey Arno Leuk dat je wil gaan beginnen
Ja er zijn wel groote verschillen kwa Nitro en Electro.
Kijk electro heeft als voordeel dat je ook indoor kunt rijden en het instappen een stuk goedkoper is als nitro. Het groote min punt van electro vind ik Het geluid dat mis je gewoon heel erg zegmaar...
Maar als je een echte electro rijder spreekt zeggen hun: lekker stil toch al die takke herrie van een nitro
Nitro gaat standaard gewoon een stuk sneller als electro en is wat meer afstellen als electro.
ff zo kort gesproken.
Ik weet niet waar je vandaan komt?
Maar je kunt me toevoegen op msn als je dat wilt. En kan ik je alles vertellen wat je wilt.
Je kunt ook een keer met mij afspreken bij Speedworld die hebben ook een indoor baan voor electro meschien wel leuk om te zien voor je.
Ook gaan we binnen kort naar de mach in heemstede! dat is circuit buiten daar ben je ook welkom om eens te kijken hoe dat tekeer gaat met nitro en electro.
Maar wat wil je uitgeven? en wat wil je er mee gaan doen?
Inderdaar helemaal vergeten!
Dat heerlijke geluid van een nitro, andere uitlaat .. andere bocht, en BLEEEEEEEEEEREN maar! Als ik dan eens tegen zo'n electro rijd, moet ik bijna lachen, dat ding maakt geen geluid
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_29624124
Hej Marty

Alvast bedankt voor je info zover
Zoals al eerder gepost zoek ik een shop in leeuwarden en/of in Groningen.
Ik neig meer naar elektro... maar dat is in eerste instantie omdat het goedkoper is. Ik wil me eerst nog beter orienteren voordat ik een beslissing neem.

Waar moet ik aan denken, als ik een redelijk goeie beginnersauto in elektro wil?
En hetzelfde maar dan benzine?
Ik stel: startbudget 100-150 euro? Is dat wat of kan ik dan beter niet beginnen?

Bedankt

P.s. Laten we het gewoon in dit topic bediscussieren, dan heeft de rest er ook wat aan...
Hattrick: Annooo (509508)
Kampioen IX.1122 (seizoen 21)
Kampioen VIII.1278 (seizoen 23)
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:50:34 #191
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_29628660
voor 150Euro kan je geen rijklare wagen kopen waarmee je enigzins kan meekomen met de rest. En zeker geen tunemogelijkheden in een later stadia.

Je hebt heel veel aanbieders van R/C spul. Ik zou als ik jou was merken zoals Carson en Tamiya mijdden.

Bij Carson wagens kan je beter een 2e wagen kopen voor onderdelen omdat er geregeld wat kapot gaat aan zo'n ding. En bij Tamiya betaal je veel geld voor het merk terwijl je voor dat geld een Robitronic ETC Sport (4WD) bijvoorbeeld zou kunnen kopen waar je af fabriek alles aan kan instellen. Camber toespoor noem het maar op. Is nog niet veel tuningspul voor te verkrijgen maar dat heb je ook niet nodig met deze wagen. Je zou ook nog kunnen kijken naar een Schumacher Mission 1. Deze zijn al wat ouder maar kunnen nogsteeds goed meekomen met het huidige spul voor dat geld. Omdat het een wat ouder model is en er nu een Mission 2 is uitgekomen kan je goedkoop een Mission 1 oppikken. Je hoeft niet bang te wezen dat er zometeen geen onderdelen meer leverbaar zijn. Onderdelen worden nog een paar jaar gemaakt zonder problemen.

Robitronic wagen kost 129Euro in Nederland (www.rcshoproal.nl). Voor de Mission 1 betaal je 149Euro bij rcshoproal. Ik zou de rest in Duitsland kopen. Via Modellbau Friedel (www.modellbau-friedel.de) kan je de benodigde elektronica voor veel minder kopen dan hier in Nederland. Scheelt echt veel kwa geld en het mooie nog is: op elektronica krijg je veel langer garantie dan hier in Nederland.

Reken op zo'n 300Euro totaal voor een "leuke" wagen waarmee je toch 60 kan rijden. Je kan ook 4WD touringwagens achterwege laten en gaan voor een Corally CCT. Dit is een "panchassis" wagen. Dwz 2WD achterwiel aangedreven en heel weinig vering. Hier kan je gewoon touringwagenkapjes op zetten zonder probleem. Deze wagen is omdat hij redelijk "simpel" aangedreven is veel hogere snelheden behalen omdat hij direct is aangedreven op de wielen. Je hebt veel minder onderhoud nodig en je hebt met een beetje goede setup net zoveel snelheid als de instap nitro wagens (+- 80km/h).
pi_29635975
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:50 schreef pwnd het volgende:
voor 150Euro kan je geen rijklare wagen kopen waarmee je enigzins kan meekomen met de rest. En zeker geen tunemogelijkheden in een later stadia.

Je hebt heel veel aanbieders van R/C spul. Ik zou als ik jou was merken zoals Carson en Tamiya mijdden.

Bij Carson wagens kan je beter een 2e wagen kopen voor onderdelen omdat er geregeld wat kapot gaat aan zo'n ding. En bij Tamiya betaal je veel geld voor het merk terwijl je voor dat geld een Robitronic ETC Sport (4WD) bijvoorbeeld zou kunnen kopen waar je af fabriek alles aan kan instellen. Camber toespoor noem het maar op. Is nog niet veel tuningspul voor te verkrijgen maar dat heb je ook niet nodig met deze wagen. Je zou ook nog kunnen kijken naar een Schumacher Mission 1. Deze zijn al wat ouder maar kunnen nogsteeds goed meekomen met het huidige spul voor dat geld. Omdat het een wat ouder model is en er nu een Mission 2 is uitgekomen kan je goedkoop een Mission 1 oppikken. Je hoeft niet bang te wezen dat er zometeen geen onderdelen meer leverbaar zijn. Onderdelen worden nog een paar jaar gemaakt zonder problemen.

Robitronic wagen kost 129Euro in Nederland (www.rcshoproal.nl). Voor de Mission 1 betaal je 149Euro bij rcshoproal. Ik zou de rest in Duitsland kopen. Via Modellbau Friedel (www.modellbau-friedel.de) kan je de benodigde elektronica voor veel minder kopen dan hier in Nederland. Scheelt echt veel kwa geld en het mooie nog is: op elektronica krijg je veel langer garantie dan hier in Nederland.

Reken op zo'n 300Euro totaal voor een "leuke" wagen waarmee je toch 60 kan rijden. Je kan ook 4WD touringwagens achterwege laten en gaan voor een Corally CCT. Dit is een "panchassis" wagen. Dwz 2WD achterwiel aangedreven en heel weinig vering. Hier kan je gewoon touringwagenkapjes op zetten zonder probleem. Deze wagen is omdat hij redelijk "simpel" aangedreven is veel hogere snelheden behalen omdat hij direct is aangedreven op de wielen. Je hebt veel minder onderhoud nodig en je hebt met een beetje goede setup net zoveel snelheid als de instap nitro wagens (+- 80km/h).
oja, en een start klare nitro heb je ook voor +/- 350 ... Dan praat ik vooral over HPI ( ben de enige fan hier volgens mij )
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:31:06 #193
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_29636330
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:56 schreef Anno20 het volgende:
Hej Marty

Alvast bedankt voor je info zover
Zoals al eerder gepost zoek ik een shop in leeuwarden en/of in Groningen.
Ik neig meer naar elektro... maar dat is in eerste instantie omdat het goedkoper is. Ik wil me eerst nog beter orienteren voordat ik een beslissing neem.

Waar moet ik aan denken, als ik een redelijk goeie beginnersauto in elektro wil?
En hetzelfde maar dan benzine?
Ik stel: startbudget 100-150 euro? Is dat wat of kan ik dan beter niet beginnen?

Bedankt

P.s. Laten we het gewoon in dit topic bediscussieren, dan heeft de rest er ook wat aan...
Een tamiya heb je wel rijklaar voor ongeveer 150 tot 200 euro en dan praat ik over electro!
Dat is prima wagen om mee te beginnen.
Er is in groningen binnenkort ook een winkel te vinden waar van ik mensen ken. Die gaat open per 1september dus als je nog ff gedult hebt dan kan ik je daar heen sturen en dan weet ik zeker dat je helemaal goed geinfomeert word over alles.
Check me msn anders ff in me profiel
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:05:21 #194
123053 rijn0227
gang is alles.......
pi_29642600
Nou zie ik een hele hoop berichten dat je met electro minder kan tunen als met nitro daar ben ik het toch ook maar deels mee eens.
Ik zal even een paar punten geven waar je dus met electro ook kan tunen
ten eerste het motortje is natuurlijk op veel punten te tunen bijv: ander koolborstels, je hebt voor een wedstrijd dus borstels die maar 1 accu meegaan kosten zijn daarvan rond de 10 euri dus daar gaat dan ook gelijk de theorie goedkoop maar dat is natuurlijk alleen zo extreem als op wedstrijd niveau.
verder heb je dus de mogelijkheid om andere veren voor je koolborstels te gebruiken stugger is sneller dan slapper.
verder kan je bij zeer veel motoren ook vertimen dat wil zeggen dat je de dus de stroom op een later of eerder moment aan de collector doorgeeft.
waardoor je dus sneller gaat maar minder optrekkend vermogen.
dan heb je de accu's je hebt dus bijv een accu die zeer veel vermogen heeft maar een korte looptijd of precies anders om. dit is in wedstrijden dus het verschil van winnen of verliezen.
O ja een top accu is te koop rond de 80 euri en voor een wedstrijd heb je er 4 nodig er van uitgaand dat er 4 heats worden gereden, dit omdat na een 2e keer opladen de spanningspiek minder is.
dan de lader die is natuurlijk helemaal belangrijk bij een wedstrijd electro rijde.
Als je de accu langzaam laad geeft hij de stroom ook minder snel af dus met wedstrijden is een zeer goede snellader van belang en hoe hoger je dus laad hoe sneller je accu de stroom kan geven.
nadeel is dan ook weer een kortere rijtijd en als je dan bedenkt dat als je 7 min moet rijden en dan na 6,5 stil komt te staanje dus alles bij elkaar flink afstellen en testen voor de race.

en ik hoop hiermee dat ook de nitro rijders een beetje een idee krijgen wat electro racen ook kan inhouden

[ Bericht 1% gewijzigd door rijn0227 op 14-08-2005 23:18:52 ]
www.tamiyacup.nl rc foto's filmpjes en tips..............
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:08:47 #195
123053 rijn0227
gang is alles.......
pi_29642720
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:31 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Een tamiya heb je wel rijklaar voor ongeveer 150 tot 200 euro en dan praat ik over electro!
Dat is prima wagen om mee te beginnen.
Er is in groningen binnenkort ook een winkel te vinden waar van ik mensen ken. Die gaat open per 1september dus als je nog ff gedult hebt dan kan ik je daar heen sturen en dan weet ik zeker dat je helemaal goed geinfomeert word over alles.
Check me msn anders ff in me profiel
inderdaad marty voor zo'n 169 euro inclusief een zender maar dan wel zonder accu en lader.
en zo standaard uit de doos kan je zo mee doen in de tamiyacup.
www.tamiyacup.nl rc foto's filmpjes en tips..............
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:18:14 #196
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_29643058
Nitro is niet echt aan te raden voor een beginner en diegene vroeg om een elektro wagen....

Tamiya zou ik iig nooit kopen. Gaat veeeeels te veel geld in zitten qwa aanschafkosten en hop up options. Voor dat geld kan je zoals ik al aangaf veel beter gaan voor die andere 2 modellen en van dat geld wat je bespaart op Tamiya Hop Ups een vrijloop diff kopen voor de voorwielen.


FF wat anders...
Ik heb nu ontiegelijk veel wagens te koop staan. Allemaal 2e hands. Gaat hier niet om een handel oid. Ik moet gewoon ruimen heb teveel wagens op moment. Ga meer tijd aan school besteden...
Even een greep uit de collectie:
Tamiya TLT-1 Max Climber, Team Associated TC3, HPI Savage S25, HPI Savage .21, Traxxas E/T-MAXX, Tamiya Clodbuster en een Robbe Unlimited boot. PM me ff met vragen.
pi_29644357
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:18 schreef pwnd het volgende:
Nitro is niet echt aan te raden voor een beginner en diegene vroeg om een elektro wagen....

Tamiya zou ik iig nooit kopen. Gaat veeeeels te veel geld in zitten qwa aanschafkosten en hop up options. Voor dat geld kan je zoals ik al aangaf veel beter gaan voor die andere 2 modellen en van dat geld wat je bespaart op Tamiya Hop Ups een vrijloop diff kopen voor de voorwielen.


FF wat anders...
Ik heb nu ontiegelijk veel wagens te koop staan. Allemaal 2e hands. Gaat hier niet om een handel oid. Ik moet gewoon ruimen heb teveel wagens op moment. Ga meer tijd aan school besteden...
Even een greep uit de collectie:
Tamiya TLT-1 Max Climber, Team Associated TC3, HPI Savage S25, HPI Savage .21, Traxxas E/T-MAXX, Tamiya Clodbuster en een Robbe Unlimited boot. PM me ff met vragen.
Ik als HPI freak is al een tijdje op zoek naar een savage .. wat wil je voor die savage's hebben als ik vragen mag?
Omdat ik binnenkort ga samenwonen moet ik wat meer op de centjes letten, wilde eigenlijk die savage 25 limited edition hebben, maarja, is beetje duur, en kan het geld voor betere dingen gebruiken. Dus vertel .. wat wil je voor die bakkie's hebben
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:16:07 #198
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_29646319
Savage1:
blauw gespoten TVP platen
HPI sterkere servo's
verbeterd gas rem systeem
S25. blokje die al redelijk veel tankjes erop heeft zitten
Dual brake mod
standaard wielenset

Savage2:
goud gespoten TVP platen
HPI sterkere servo
S25. blokje die net ingereden is
Dual brake mod
Alu rolkooi
Alu paars geanodiseerde tankprotector
Shocksocks
Alu tuned ribbed uitlaat
Traxxas E/T-MAXX standaard wielenset

Deze 2 wagens voor 400Euro

BMI failsafe
Ontvangeraccu
Gloeiplug + oplader
1 standaard HPI 4kanaals zenderset
nog een zenderset (merk onbekend)
Blik nitro

Als je de 2 wagens koopt voor 400Euro mag je dit setje erbij kopen voor 50Euro.

Ben je voor 450Euro 2 wagens rijklaar rijker. In de winkel heb je voor die prijs 1 niet getunede. Lijkt me fair of niet? Doe ik er ook nog 4 kappen bij waarvan 1 nieuw.

Voor foto's mail me even op vdevries19@ yahoo punt com
Vermeld er even bij dat je van Fok! bent.
pi_29646695
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:16 schreef pwnd het volgende:
Savage1:
blauw gespoten TVP platen
HPI sterkere servo's
verbeterd gas rem systeem
S25. blokje die al redelijk veel tankjes erop heeft zitten
Dual brake mod
standaard wielenset

Savage2:
goud gespoten TVP platen
HPI sterkere servo
S25. blokje die net ingereden is
Dual brake mod
Alu rolkooi
Alu paars geanodiseerde tankprotector
Shocksocks
Alu tuned ribbed uitlaat
Traxxas E/T-MAXX standaard wielenset

Deze 2 wagens voor 400Euro

BMI failsafe
Ontvangeraccu
Gloeiplug + oplader
1 standaard HPI 4kanaals zenderset
nog een zenderset (merk onbekend)
Blik nitro

Als je de 2 wagens koopt voor 400Euro mag je dit setje erbij kopen voor 50Euro.

Ben je voor 450Euro 2 wagens rijklaar rijker. In de winkel heb je voor die prijs 1 niet getunede. Lijkt me fair of niet? Doe ik er ook nog 4 kappen bij waarvan 1 nieuw.

Voor foto's mail me even op vdevries19@ yahoo punt com
Vermeld er even bij dat je van Fok! bent.
2 word helaas een beetje te veel van het goede,
als ik er b.v 1 zou willen, die savage 2 ... 200 a 250 ?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:20:31 #200
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_29657773
voor 250Euro mag je Savage2 wel van me overnemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')