De vraag is alleen of ze jou wel willen ontmoeten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zin om iets leuks te doen en om nieuwe mensen te ontmoeten...
en om iemand te ontmoeten die ik al ken, maar alleen nog maar via internet heb gesproken
*hartje*
neequote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De vraag is alleen of ze jou wel willen ontmoeten.
Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan in het echtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zin om iets leuks te doen en om nieuwe mensen te ontmoeten...
en om iemand te ontmoeten die ik al ken, maar alleen nog maar via internet heb gesproken
*hartje*
Nee!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan in het echt
Yep. En omgekeerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:59 schreef error het volgende:
Ik kan me op internet mateloos aan iemand irriteren die in werkelijkheid reuze meevalt.
Je hebt het nu toch niet over mij hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan in het echt
Beetje te vaak ervaring mee gehad
Ja, als je niet komt opdagen op de afgesproken plek op de afgesproken tijd...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:04 schreef Camoth het volgende:
Tot nu toe met elke fok!ker die ik IRL heb ontmoet een relatie gehad![]()
Hey, JIJ had mij niet gezegt welke AH het wasquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, als je niet komt opdagen op de afgesproken plek op de afgesproken tijd....
die van de notenrijst natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hey, JIJ had mij niet gezegt welke AH het was![]()
Er is maar één AH XL in Nederland.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hey, JIJ had mij niet gezegt welke AH het was![]()
Ja..... WAAR DANquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er is maar één AH XL in Nederland..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |