De vraag is alleen of ze jou wel willen ontmoeten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zin om iets leuks te doen en om nieuwe mensen te ontmoeten...
en om iemand te ontmoeten die ik al ken, maar alleen nog maar via internet heb gesproken
*hartje*
neequote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De vraag is alleen of ze jou wel willen ontmoeten.
Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan in het echtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zin om iets leuks te doen en om nieuwe mensen te ontmoeten...
en om iemand te ontmoeten die ik al ken, maar alleen nog maar via internet heb gesproken
*hartje*
Nee!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan in het echt
Yep. En omgekeerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:59 schreef error het volgende:
Ik kan me op internet mateloos aan iemand irriteren die in werkelijkheid reuze meevalt.
Je hebt het nu toch niet over mij hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan in het echt
Beetje te vaak ervaring mee gehad
Ja, als je niet komt opdagen op de afgesproken plek op de afgesproken tijd...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:04 schreef Camoth het volgende:
Tot nu toe met elke fok!ker die ik IRL heb ontmoet een relatie gehad![]()
Hey, JIJ had mij niet gezegt welke AH het wasquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, als je niet komt opdagen op de afgesproken plek op de afgesproken tijd....
die van de notenrijst natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hey, JIJ had mij niet gezegt welke AH het was![]()
Er is maar één AH XL in Nederland.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hey, JIJ had mij niet gezegt welke AH het was![]()
Ja..... WAAR DANquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er is maar één AH XL in Nederland..
Enschede? Daar zet ik geen stap meer, NEVERquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pffft.... De grootste AH van Nederland staat in E. Dat weet toch iedereen..
*kuch* U vindt Albert Heijn XL-winkels o.a. in Alkmaar, Arnhem, Eindhoven en Maastricht. *kuch*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er is maar één AH XL in Nederland..
Psstt...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:13 schreef Camoth het volgende:
[..]
Enschede? Daar zet ik geen stap meer, NEVER![]()
![]()
*kuch*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:11 schreef Camoth het volgende:
Trouwens.... de Albert Heijn.... wat een plek voor een ontmoeting ook echt.![]()
Okee, de GROOTSTE AH vind je in Eindhoven.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef Camoth het volgende:
[..]
*kuch* U vindt Albert Heijn XL-winkels o.a. in Alkmaar, Arnhem, Eindhoven en Maastricht. *kuch*
Juistquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*kuch*
Stel je voor, je bent bij de Albert Heijn en zit gehurkt voor de schappen van de rijstafdeling. Je twijfelt tussen Basmati en Pandan maar gooit uiteindelijk een pakje wilde & witte rijst in het mandje wat naast je op de grond staat. Achter je rug hoor je een jongen protesteren, met de allerliefste stem die je je maar voor kunt stellen. En als je je omdraait kijk je recht in de mooiste ogen van de wereld..
Maar dat soort dingen gebeuren niet in het echt. In werkelijkheid gaat er iemand anders met jouw boodschappen vandoor en zit je 's avond honger thuis zonder avondeten. Alleen..
Je hebt hem opgemeten!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee, de GROOTSTE AH vind je in Eindhoven..
En ik wou je nog wel zo graag ontmoeten...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:04 schreef Camoth het volgende:
Tot nu toe met elke fok!ker die ik IRL heb ontmoet een relatie gehad![]()
Haha, en nu niet meer?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik wou je nog wel zo graag ontmoeten...
Okay, dan spreken we af in de Albert Heijn, en dan ga ik wel bij de rijst staan loeren, zet jij je mandje naast mij neer en dan flikker ik daar dus wilde en witte rijst in, en dan zeg je die dingen enzo, en dan.... dan weet ik dat jij het bent en dan gaan we samen romantisch afrekenenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ehm... weet ik veel. Ik ben geen expert op dat gebied ofzo..
Euhm... er zitten wat haken en ogen aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:27 schreef Camoth het volgende:
[..]
Okay, dan spreken we af in de Albert Heijn, en dan ga ik wel bij de rijst staan loeren, zet jij je mandje naast mij neer en dan flikker ik daar dus wilde en witte rijst in, en dan zeg je die dingen enzo, en dan.... dan weet ik dat jij het bent en dan gaan we samen romantisch afrekenen![]()
Tof plan al zeg ik het zelf
![]()
In dat geval mag je mijn bonuskaart wel lenen. Ik heb er een met hamstersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhm... er zitten wat haken en ogen aan.
Ik heb er geenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:30 schreef Camoth het volgende:
[..]
In dat geval mag je mijn bonuskaart wel lenen. Ik heb er een met hamsters![]()
Je bedoelt... je hebt geen oogje op me?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:25 schreef Camoth het volgende:
[..]
Haha, en nu niet meer?![]()
Misschien is het wel omdat ik tot nu toe alleen met fok!kers heb afgesproken IRL waar ik een oogje op had....![]()
Wil jij de eerste zijn waarbij dat niet zo is?![]()
M'n notenrijst, wat doe je?!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*kuch*
Stel je voor, je bent bij de Albert Heijn en zit gehurkt voor de schappen van de rijstafdeling. Je twijfelt tussen Basmati en Pandan maar gooit uiteindelijk een pakje wilde & witte rijst in het mandje wat naast je op de grond staat. Achter je rug hoor je een jongen protesteren, met de allerliefste stem die je je maar voor kunt stellen. En als je je omdraait kijk je recht in de mooiste ogen van de wereld..
Maar dat soort dingen gebeuren niet in het echt. In werkelijkheid gaat er iemand anders met jouw boodschappen vandoor en zit je 's avond hongerig thuis zonder avondeten. Alleen..
Tha Venga Boysquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:04 schreef Waxxer het volgende:
boom boom boom boom
i want you in my room
lalalalalalaaaala nanananananaaaana
M'n ultieme droom!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie wil?
http://www.gay.nl/artikel.html?artikelid=347
Er zijn vast mensen die er wel nat van worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n ultieme droom!
Bij het gay.nl promoteam horen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |