alleen als je het met je hele arm hebt gedaanquote:
ff lekker in de baarmoeder wroetenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:09 schreef creno het volgende:
[..]
alleen als je het met je hele arm hebt gedaan![]()
Dan nee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:09 schreef creno het volgende:
[..]
alleen als je het met je hele arm hebt gedaan![]()
quote:
You tell me.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:36 schreef Cybart het volgende:
hoe fokking geil is jessica simpson in haar niewe video... kutnummer, maar genieten met geluid op mute
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:36 schreef Cybart het volgende:
hoe fokking geil is jessica simpson in haar niewe video... kutnummer, maar genieten met geluid op mute
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:51 schreef creno het volgende:
ik had al een hekel aan muggen/wespen/spinnen/helicopters/kakkerlakken, maar sinds vandaag ook aan torren
laat ik het erop houden dat ik zowat een hart-aanval kreegquote:
Sorry.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:55 schreef creno het volgende:
[..]
laat ik het erop houden dat ik zowat een hart-aanval kreeg![]()
geeft niets hoor, tenzij jij dat ding in mijn boxer had gestoptquote:
Hellllllllllo....?quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:06 schreef creno het volgende:
[..]
geeft niets hoor, tenzij jij dat ding in mijn boxer had gestopt![]()
hello waxxquote:
Het was een reetkever?!quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:06 schreef creno het volgende:
[..]
geeft niets hoor, tenzij jij dat ding in mijn boxer had gestopt![]()
of holtor, ik weet het niet....quote:
haha, dat was idd een giller jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:25 schreef creno het volgende:
[..]
of holtor, ik weet het niet....
maar die mogen niet in mijn boxer komen !
Dat heet engelse zwarte humorquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
haha, dat was idd een giller ja![]()
ben trouwens naar de sneak geweest, wat een kutfilm zeg. Alleen marvin was leuk.
Hitch hikers guide to the galaxy dus. Je weet wel, z'n film die vast grappig bedoeld is, maar gewoon niet grappig is
We hebben de tor al zwemles gegeven, denk niet dat ie geslaagd isquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:28 schreef wonderer het volgende:
Groot gelijk, dat is voorbestemd voor een zekere andere persoon. Ik zal de tor of kever streng toespreken en daarna een voor een zijn pootjes uittrekken. Dat zal hem leren!
je bedoeld slechte engelse humor. Mr. Bean is bijvoorbeeld wél leukquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat heet engelse zwarte humor![]()
maar mr bean is blank, en niet zwartquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:32 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
je bedoeld slechte engelse humor. Mr. Bean is bijvoorbeeld wél leuk
Nee, dat is gewoon een ander soort humor. Ik vind de film dus wel geweldig, maar nu was ik ook de enige in mijn vriendengroep die erg had genoten van The Royal Tenenbaums...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:32 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
je bedoeld slechte engelse humor. Mr. Bean is bijvoorbeeld wél leuk
dat heb ik dus meegemaakt met "the Truman Show", met een hele groep vrienden erheen, ik vond hem geweldig, de vriendengroep vond er niets aanquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een ander soort humor. Ik vind de film dus wel geweldig, maar nu was ik ook de enige in mijn vriendengroep die erg had genoten van The Royal Tenenbaums...
Dat is het type mens wat alleen lacht om een Deuce Bigalow..quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:35 schreef creno het volgende:
[..]
dat heb ik dus meegemaakt met "the Truman Show", met een hele groep vrienden erheen, ik vond hem geweldig, de vriendengroep vond er niets aan
Puff Johnson... zangeresje uit de 90s jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:37 schreef creno het volgende:
oei, nog effe snel voor ie weer dicht is
die topic-titel hè, is dat niet van een liedje wat door zo'n langharige "europe"-achtige gast werd gezongen, zo'n typische eendagsvlieg, waar ik dus de naam niet meer van weet, maar waarvan flarden van dat liedje nu door mijn kop spoken ??
Aaah...arme Wonderer.. t is dat k al mensen over de vloer heb die dag en dat Am*Dam erg uit je route ligt...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:43 schreef wonderer het volgende:
Bijna vol alweer? En nog geen slaapplaats.
Maatje probeert een vriend uit Amsterdam mee te krijgen (een ouwe nicht van 60 ofzo, kan nog leuk worden), waar we misschien kunnen slapen. Maar da's dus nog niet zeker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aaah...arme Wonderer.. t is dat k al mensen over de vloer heb die dag en dat Am*Dam erg uit je route ligt...
*khoop t voor jequote:Op woensdag 20 juli 2005 01:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maatje probeert een vriend uit Amsterdam mee te krijgen (een ouwe nicht van 60 ofzo, kan nog leuk worden), waar we misschien kunnen slapen. Maar da's dus nog niet zeker.
Toeval?quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:02 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga ook lekker slapen! de groeten en trusten enzo![]()
Ik bij 1.4 hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:13 schreef wonderer het volgende:
Hij wel. Ik ben nog steeds bij ep 2.2 :s
Dank uquote:
Ik ben toch wel benieuwd naar de film. Of 'ie nou tegenvalt of niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 07:10 schreef DennisMoore het volgende:
The Hitchhiker's Guide To The Galaxy - de film
Ik vond vroeger Storm ook helemaal geweldigquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weet je...
zodra ik weet dat iemand ook maar ergens een vage interesse heeft in comics... dan raak ik iets te enthousiast volgens mij.
![]()
want nu ik weet wie welke figuren nu favoriet vind... heb ik de neiging om nummers uit de back-issue bin te graaien waar die personages de hoofdrol in vervullen.
(verdomme Joost had dan toch ook eerder gezegd dat je fan was van Storm en Jean, X-treme X-men was gewoon DE serie voor je geweest, dat was Storm Storm Storm en nog meer Storm!)
Robby Valentine, 1991, bedoel jij!quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:37 schreef creno het volgende:
oei, nog effe snel voor ie weer dicht is
die topic-titel hè, is dat niet van een liedje wat door zo'n langharige "europe"-achtige gast werd gezongen, zo'n typische eendagsvlieg, waar ik dus de naam niet meer van weet, maar waarvan flarden van dat liedje nu door mijn kop spoken ??
Idd want die heb ik zo'n beetje allemaal van binnen en buiten gezien de eerste keer dat ik naar Barcelona ben geweest.....quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Laat me raden? Ja gaat de bouwwerken van Gaudi negeren?
Tja...vervelend...ik bedoel..waarom barcelona, als je ook naar de veluwe kan gaan ofzow.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
bleeeg vorig jaar moest ik mee omdat mn vrienden barcelona wilden zien..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |