quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:28 schreef rheingold het volgende:
de productiemaatschappij zou er trouwens goed aan doen om die fantastische THINK DEEP t-shirt beschikbaar te maken voor de verkoop. ik zou er gelijk een kopen.
Oh, dus er komen nog 4 films?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:21 schreef rheingold het volgende:
gelukkig schijnen ze er een trilogie van te willen maken heb ik ergens gelezen.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:21 schreef rheingold het volgende:
een aanrader. niet zeuren.
Dit is dus niet waar. De radioserie was er het eerst, de boeken zijn een uitwerking van de scripts.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:53 schreef dvdfreak het volgende:
De vijf boeken van Douglas Adams inspireerden al tot het maken van een radiohoorspel
Rivierenbuurt?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond m geweldig
En deze staat sinds gister bij mij thuis:
[afbeelding]
Achter alles in de film zit bijna een verhaal dat in het boek (hilarisch) wordt uitgelegd, zoals die zuchtende deuren, waarom de vallende vaas petunia's "niet alweer" dacht etc.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:56 schreef babette21 het volgende:
heb 'm zaterdag in de sneak gezien, dacht bij het begin [zingende dolfijnen] echt: waar ben ik nóu beland?!
maar alles verdiend een kans en deze dus ook [idd, ik had nog nooit van de Hitchhiker gehoord....]
kon al snel concluderen dat het - los van het slappe verhaal en het feit dat ik niks met sci-fi heb - allemaal erg lollig was. mooi gemaakt en veel oog voor detail: vooral het namaken van de aarde en de zuchtende deuren vond ik erg cool...
op Marvin ben ik stiekem een beetje verliefd geworden
zou kunnen... aan de andere kant kon ik me nu niet irriteren aan het ontbreken van dingenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
Achter alles in de film zit bijna een verhaal dat in het boek (hilarisch) wordt uitgelegd, zoals die zuchtende deuren, waarom de vallende vaas petunia's "niet alweer" dacht etc.
Ik denk daarom ook dat de film een stuk leuker wordt als je het boek hebt gelezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je het boek nog eens lezen?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:33 schreef remlof het volgende:
Heb de film vannacht bekeken (downloaded) en vond em inderdaad erg grappig! De dingen die ik me herinnerde uit het boek zaten er volgens mij allemaal in plus nog een heleboel "oh ja!" momenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige echte goede aan de film vond ik de walvis. En de pot met petunia-grap snapten ze volgens mij zelf ook nog niet eens![]()
Ik heb al eerder eens in dit topic gepost: als je een goede verfilming wil hebben van dit boek, moet je met het Futurama-team om de tafel gaan zitten.
Je kunt ook precies zijn wanneer Adams dood is gegaan: op 20% van de film
Hij draait zich waarschijnlijk om in zijn graf op dit moment
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Zuidquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:06 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Rivierenbuurt?
Ik heb precies zo'n raam.Grappig ding trouwens.
Er is idd veel veranderd, maar het is wel dezeflde humor als in het boek.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
Je kunt ook precies zijn wanneer Adams dood is gegaan: op 20% van de film
Hij draait zich waarschijnlijk om in zijn graf op dit moment![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |