Dat is niet van U2!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:04 schreef Waxxer het volgende:
boom boom boom boom
i want you in my room
lalalalalalaaaala nanananananaaaana
Ik bedoelde het niet cynisch hoor..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die er wel nat van worden.
Het vakje is te klein.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg ijsklont, je ogen staan er niet op..
Tegenwoordig wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laat jij je beperken door vakjes?
No shit?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God ..Mariah ziet dr op TV nog nepper uit dan in t echt als ze playbackt..
Ik was er zondag bij..en dat zag er minder erg uit dan nu Up Close hahaquote:
Zover wil k niet gaan..maar ze is wel over dr hoogtepunt heen jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
MC is en blijft een hoer die een tijd geleden al had moeten stoppen.
Het was zondag net de Gay Pride:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zag laatst 2 van die verknipte fans op tv die stonden te janken.
Die gozer was een heuze nicht.
Ik neem aan dat jij ook de stad gaat verlaten als het zover is?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was zondag net de Gay Pride:
Bootjes en heel veel nichten..
Ik weet niet eens wanneer t is...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook de stad gaat verlaten als het zover is?
Ik ben toe aan een SAJ-loos levenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben toe aan een Vlarploos homo topic.
Dat zegt meer over jou dan over hemquote:
Op m'n 24ste is dat niet geloofwaardig..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
Noem het een burnout en blijf 5 weken thuis..
Iddquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over hem![]()
Ik hoop nooit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wanneer t is...
Dan moet je je QaF UK dvd's maar weglazeren. LY)quote:
Idd, dan weet ik wanneer ik naar mijn vakantiehuisje in Nijmegen moet vertrekken.quote:
Je gaat ze me kado geven? Wat lief!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je je QaF UK dvd's maar weglazeren. LY)
Nou ik heb die box nog ergens slingeren geloof ik.quote:
Dat zegt meer over jou, dan over mij..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ik heb die box nog ergens slingeren geloof ik.
Iddquote:
Jij betaalt veel te veel geld voor ranzige filmpjes..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Idd
Ik ga nar de winkel als ik een dvd wil kopen van een speelfilm of een serie terwijl jij het moet doen met ranzige filmpjes van het internet.
Ik heb m ook hoorquote:
Sinds wanneer is QaF Uk ranzig?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij betaalt veel te veel geld voor ranzige filmpjes..
Jij wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oops!...I did it again
wie niet ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |