abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28988192
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:00 schreef Dandelion het volgende:

[..]

tja een lege arena is nóg troostelozer dan een volle
Nou idd, als het druilerig weer is en je loopt er in de omgeving als er helemaal niks te doen is, word je terminaal depressief

Maarrreeehh.... als ik van jou ( want mag zeker niet ) aan het downloaden ben.... heb jij een enórm snelle computer ofzo??
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:28:19 #127
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_28988459
hij doe het goed, maar ik heb geen supperverbinding, maar het mooie van torrentsis dat je bij heel mensen tegelijk aant downen bent, en dan tikt het lekker aan.

En mag best hoor, ik ben schrik daar niet van...
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_28988505
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:54 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Niet huilen!!! Je bent bijna jarig.... Ik kijk nu.
Ja dat is waar .
pi_28988632
Iemand hier in het bezit van de popmart tour op dvd?
Ik weet dat het van origine een vhs uitgave is geweest (net als de ZOO-tv tour in Sydney) maar ik zie em steeds vaker op het net en op platenbeurzen verschijnen als dvd, met 5.1 surround.
Is dit echt zo? Of wordt ik hierin voorgelogen. Ik wil namelijk niet een miskoop doen
pi_28988757
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:28 schreef Dandelion het volgende:
hij doe het goed, maar ik heb geen supperverbinding, maar het mooie van torrentsis dat je bij heel mensen tegelijk aant downen bent, en dan tikt het lekker aan.

En mag best hoor, ik ben schrik daar niet van...
Hahaha was ook maar een... ik zat maar te.... naja

Maar gewoon, echt super! Zit "al" boven de 9%! Nog maar 7 uurtjes wachten
pi_28989723
Even een heel andere vraag: Heeft iemand hier zelf al eens geprobeerd om liedjes van U2 te spelen op de gitaar ofzo? Ik kan wel een paar stukjes van een paar U2 liedjes, van Bad bijvoorbeeld kan ik wat spelen, maar het klinkt niet zo omdat ik helemaal geen effecten op mijn versterker heb ofzo.....
pi_28989865
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:57 schreef basalphenaar het volgende:
Even een heel andere vraag: Heeft iemand hier zelf al eens geprobeerd om liedjes van U2 te spelen op de gitaar ofzo? Ik kan wel een paar stukjes van een paar U2 liedjes, van Bad bijvoorbeeld kan ik wat spelen, maar het klinkt niet zo omdat ik helemaal geen effecten op mijn versterker heb ofzo.....
Ik heb heel Achtung Baby en Pop in bladmuziek Maar effecten, nee.... het klinkt allemaal erg basic En Mofo lukt me nog niet
pi_28990016
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:57 schreef basalphenaar het volgende:
Tsja.... de kracht van het gitaargeluid van The Edge ligt hem niet in het notenspel, maar in de effecten die hij gebruikt. Heel kort omschreven: het basisgeluid van The Edge voor 80% van de nummers komt door het gebruik van twee delays (echo's). De eerste staat vooraan in de effectenrij en staat ingesteld met een korte tijd, zodat deze bijna als een galm klinkt. Na enkele effecten komt de tweede (stereo) delay die hij meestal afstelt op de 8e noot van het ritme.

Klinkt

heeeeel kort omschreven; ik ben ooit een website tegengekomen van iemand die afgestudeerd was op het analyseren van het geluid van The Edge
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:07:14 #134
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_28990093
edit verziek het nou niet nu het net zo goed ging hier

[ Bericht 46% gewijzigd door Beathoven op 21-07-2005 00:40:59 ]
pi_28991143
Edge is a scientist.... is is not human... dus je kunt zijn muziek niet zomaar naspelen..
dat blijkt wel weer
pi_28992192
Foto van podium in Milaan

Een wat aangepast podium. Niet alleen staat het op de lange kant van het stadion, ook de catwalk naar links en rechts is veel langer, krullend en rood.
In het dagboek van Willie Williams staat ook dat ze door het hele stadion heen rode lampjes hebben opgehangen. Blijkbaar doen ze veel moeite om het er allemaal goed uit te laten zien

Zijn nu al 5 camera posities te zien als je weer waar je op moet letten. Ben wel benieuwd waar die 21 andere camera's zijn
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:58:02 #137
120548 T-H
in state called Vertigo
pi_28992370
hopelijk komt die DVD snel in de winkel, ik kan niet wachten tot Miss Sarajevo
pi_28992787
Linkje naar foto is dood.
pi_28992912
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:06 schreef basalphenaar het volgende:
Linkje naar foto is dood.
hoo hoo: doet het niet
pi_28993045
[wijsneusmode]
Nee dat klopt niet, het linkje doet het wel maar de server waar het linkje naar toe wijst doet raar .
[/wijsneusmode]
pi_28993169
Best balen eigenlijk dat ik nu niet naar een van de concerten in de Arena ben geweest, volgende keer wil ik er zeker heen.......
pi_28993197
zouden ze in milaan opnames maken voor een DVD??
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:16:38 #143
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28993288
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:15 schreef fembol het volgende:
Ja, zie de geruchten eerder in dit topic.
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:10:23 #144
120548 T-H
in state called Vertigo
pi_28995436
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:15 schreef fembol het volgende:
het wordt op u2.com de hele dag al bevestigd.. 'italian job'
pi_28995692
Oeh... als je op limoendraad goed zoekt kun je ook leuke opnames vinden.....
pi_28995907
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:18 schreef fembol het volgende:
Oeh... als je op limoendraad goed zoekt kun je ook leuke opnames vinden.....
Goa's sloap'n!!!! Mor'n moj weer melk'n!!!
pi_28995987
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:12 schreef basalphenaar het volgende:
[wijsneusmode]
Nee dat klopt niet, het linkje doet het wel maar de server waar het linkje naar toe wijst doet raar .
[/wijsneusmode]
wijsneus

Dat krijg je thuis zeker vaak te horen??? ,,Neeeee, neeeeee, één uur thuis zijn, wijsneus!!!!"

Maar idd, altjd als je iets nodig hebt, doet 't 't niet
pi_28996578
De setlist van Milaan 1:

01. Vertigo
02. I Will Follow
03. The Electric Co.
04. Elevation
05. New Year's Day
06. Beautiful Day
07. I Still Haven't Found What I'm Looking For
08. All I Want Is You
09. City Of Blinding Lights
10. Miracle Drug
11. Sometimes You Can't Make It On Your Own
12. Love And Peace Or Else
13. Sunday Bloody Sunday
14. Bullet The Blue Sky
15. Miss Sarajevo
16. Pride (In The Name Of Love)
17. Where The Streets Have No Name
18. One

19. Zoo Station
20. The Fly
21. With Or Without You

22. Original Of The Species (piano + guitare + section cordes)
23. All Because Of You
24. Yahweh
25. Vertigo

van u2.com:
quote:
20.07.2005
Two Nights of Filming in Milan

‘Each night is for real,’ says U2’s longtime video producer Ned O’Hanlon.

The stage is set for two nights of filming in Milan, tonight and tomorrow. A crew of 130 along with 17 cameras will capture U2’s performances on some of the most sacred real estate in Italian football.

‘It’s an incredible building,’ explained producer Ned O’Hanlon, who first filmed with U2 in Rome in 1987, shooting the video for All I Want Is You. ‘And because the stage is set along one side and not at the end, we have the biggest possible crowd who are as close to the stage as possible.’

But tonight is not a run-through for tomorrow – and tomorrow is not a back-up for tonight. ‘Each night is for real. We don’t regard either night as the night, it’s all one production and of course, the band might decide to do different songs one night from the other.’
‘To be sure to be sure as we like to say!’

Director Hamish Hamilton, along with O’Hanlon, was also in Chicago back in May, to film the indoor show. Why film two shows on the same tour ?
‘They are two quite different shows,’ says O’Hanlon. ‘One indoor, one outdoor. It’s the same campaign if you like but there’s a different production, a different set and quite a few different songs.’

And the atmosphere is different. ‘Playing to 20,000 indoors in the US is quite a different vibe from playing outdoors in the summer to 75,000 Italians.’

Director Hamish Hamilton, now on his fourth U2 production, has been with O’Hanlon in Milan for several days preparing the shoot.
‘Hamish is definitely at the top of his game in directing live music,’ he says. ‘Not only does he have an incredible eye for composition but he has a great musical sense.’

Also in the production team is Allen Branton, American film lighting director and another person with an impressive U2 pedigree – right back to the video shoots for Zoo TV and PopMart. It’s all set for two special nights.

‘We went through some of the lighting cues last night and I had the feeling it will look absolutely awesome.’ adds O’Hanlon.

Any predictions ?

‘You have to say that Miss Sarajevo has been a spine tingling moment the last couple of shows. Not only has Bono been singing Pavarotti’s part but he has nailed it completely. What that will be like with an Italian crowd is anyone’s guess – could be unbelievable!’
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_28997316
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:01 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik heb heel Achtung Baby en Pop in bladmuziek Maar effecten, nee.... het klinkt allemaal erg basic En Mofo lukt me nog niet
Ik heb heel The Joshua Tree en Rattle and Hum

Maar... dat is toch meer geschikt voor piano dan Achtung Baby en Pop :p

Tot zover dit kleine stukje offtopicheid
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_28998142
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 01:06 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

Ik heb heel The Joshua Tree en Rattle and Hum

Maar... dat is toch meer geschikt voor piano dan Achtung Baby en Pop :p

Tot zover dit kleine stukje offtopicheid
Het oudere werk is wel beter op een doorsnee gitaar te doen volgens mij Ik ga eens zoeken of ik ze ergens kan vinden, die boeken!

Kun jij het concert-begin van Vertigo drummen??

En trouwens, h-o-e-v-e-e-l instrumenten bespeel jij wel niet?? Echt cool! Knettergaaf!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')