Je bent me voor... Dat was ook mijn gok. Dus, waarschijnlijk goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:22 schreef wyccie het volgende:
Con Air?
De chronologische volgorde klopt dan ook niet... Damn. Het is moeilijk een match maken op deze manier. Acteur verzinnen, films erbij verzinnen, op de één of andere manier voornamen verzinnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:54 schreef Mark het volgende:
Dan heeft ze iig Braveheart nooit gezien
Daarom focus ik op Jonathan en Brycequote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:58 schreef ArtyShock het volgende:
Het is niet dat er van die opzienbarende voornamen tussen zitten zodat je een ingang hebt...
Ik heb wel ergens een 'titel' weggelaten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De chronologische volgorde klopt dan ook niet... Damn. Het is moeilijk een match maken op deze manier. Acteur verzinnen, films erbij verzinnen, op de één of andere manier voornamen verzinnen.
Het is niet dat er van die opzienbarende voornamen tussen zitten zodat je een ingang hebt...
Ed Wood - Johnny Deppquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:01 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel ergens een 'titel' weggelaten.
Bingo!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:20 schreef twentemeisje het volgende:
John Cusack (uit BJM en ook een John)
Daarom werd het dus ook zo erg warm!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:22 schreef twentemeisje het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAT hahahaha.... sorry... was dus echt pure gok n.a.v. ArtyShock's antwoord!
Waarom denk je dat ik zoveel films met hem (in de hoofdrol) heb gezien, dat is heus niet toevallig hoorquote:John Cusack(ik heb een zwak voor 'm...)
Aangezien er geen Lloyd tussen staat, ga ik voor Say Anything.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:24 schreef wyccie het volgende:
btw: Welke film van John moet ik zeker nog kijken?
Nou , het was dat de ongekroonde queen of FMT even langskwam om haar briliante licht over deze vraag te doen schijnen, maar anders hadden we moeten wachten totdat Patch terugkomt uit Spanjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:24 schreef wyccie het volgende:
Nou nou, dat viel toch mee.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:24 schreef wyccie het volgende:
Nou nou, dat viel toch mee.
De achternamen zijn toch best opmerkelijk of bekend, dan zou het ook te makkelijk worden (Ed Dakota, Max Rothman, Rob Gordon, U.S. Marshal Vince Larkin)
btw: Welke film van John moet ik zeker nog kijken?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:28 schreef Chielus het volgende:
[..]
Nou , het was dat de ongekroonde queen of FMT even langskwam om haar briliante licht over deze vraag te doen schijnen, maar anders hadden we moeten wachten totdat Patch terugkomt uit Spanje
quote:With very little violence and no gore, [filmtitel] was able to leave the viewer in a truly depressing state. Some people might call it boring but I found the slow and steady pace to work in favor of the characters, as the acting was top notch. So was the direction of the scenes, which were set up quite nicely. It was interesting to see such attention paid to both the victim and criminal's point of view. You could really understand the desperation, confusion, and obsession that [hoofdpersoon] felt with his loss. In turn, you see cold evil in a form that does exist in our world. While maybe not shocking to all viewers, the ending is terrifyingly tragic, made so by the realism and calmness throughout the film. Just ask yourself, how would you feel if that happened to you?
Same herequote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:33 schreef wyccie het volgende:
Serendipity was vorige week nog op tv, had 'm al een keer eerder gezien, maar het blijft gewoon..uuhh ... een stomme "Meg-Ryan film", maar ik moest gewoon kijken.
Haai Sheri!quote:
Oeh da's een mooie!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:39 schreef Chielus het volgende:
Under Suspicion??
Aangezien het dezelfde film is wel (tenminste als je niet de Sandra Bullock versie bedoeld)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:39 schreef wyccie het volgende:
Spoorloos/The Vanishing?
(Mag dat? Twee antwoorden in 1?)
In dit geval wel!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:39 schreef wyccie het volgende:
Spoorloos/The Vanishing?
(Mag dat? Twee antwoorden in 1?)
What the heck: ik deel 'm toch gewoon aan je uit!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:48 schreef Chielus het volgende:
ja, ik zag het....![]()
geen kroontje vandaag....![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
What the heck: ik deel 'm toch gewoon aan je uit!
[afbeelding]
Je was me net voor...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:52 schreef twentemeisje het volgende:
Columbo in al zijn films?
Oh...ik snap um alquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:53 schreef wyccie het volgende:
Wow....wat uh flitsend, voor mij? Cool..... leuk voor tijdens de vierdaagsefeesten
Nou ja, Peter Falk dan toch.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:52 schreef twentemeisje het volgende:
Leuk Pinball.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:52 schreef twentemeisje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh...ik snap um alHij was voor Chielus???
![]()
Dat verbaasde mij ook!!! (Of denk je nou dat ik met twentemeisje aan het MSN'en ben ofzo?)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:53 schreef ArtyShock het volgende:
Hoe kom je in 's hemelsnaam van zo'n vaag van details gespeend stukje omschrijving tot "Spoorloos"? Ik heb de films gezien, Spoorloos en de Amerikaanse versie, maar ik herken werkelijk níets in die omschrijving...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. worden.... kwam uit op Oxygen (met Adrien Brody), maar toen toch was daar ineens die andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-film....
[ Bericht 16% gewijzigd door wyccie op 19-07-2005 19:06:32 ]
Nou... Jij zegt 't.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:56 schreef wyccie het volgende:
Dat verbaasde mij ook!!! (Of denk je nou dat ik met twentemeisje aan het MSN'en ben ofzo?)
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk Pinball.....
Columbo is zooooo leuk. Het is de laatste tijd weer op SBS op zaterdag rond 5 uur. Helaas mis ik het begin net omdat ik nog winkelende mensen aan het wegjagen ben.
quote:All good things to those who wait.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook!!! (Of denk je nou dat ik met twentemeisje aan het MSN'en ben ofzo?)![]()
Edit uitleg:Thanks wyccie.... ik heb 'm nog nooit gezien....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door twentemeisje op 19-07-2005 19:08:41 ]
In dit geval niet zo'n heel leuk liedjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:01 schreef wyccie het volgende:
? Lijkt me eerder iets uit een songtext.
Het leuke daaraan is natuurlijk wel dat je dan niet weet hoe het gegaan isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:55 schreef wyccie het volgende:
Columbo is zooooo leuk. Het is de laatste tijd weer op SBS op zaterdag rond 5 uur. Helaas mis ik het begin net omdat ik nog winkelende mensen aan het wegjagen ben.
jij leest user comments van een film die je niet kent?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:01 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks wyccie.... ik heb 'm nog nooit gezien....![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef wyccie het volgende:
OOOOOOWWWW sorry!!!!! Wahahaha, sorry moet je ook een beetje uitlachen hoor.... stond er in al die user comments dan niks over in??? Had niet gedacht dat je iets over een film zou vragen die je nog niet gezien hebt.
Ik ga ff editen en spoilertaggen.....
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:05 schreef ranja het volgende:
[..]
jij leest user comments van een film die je niet kent?![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef wyccie het volgende:
weer on topic: It could happen to you?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is een quote uit een superbekende film.... ik zoek er nog wel eentje bij... (lastig omdat het bijna allemaal hele herkenbare quotes zijn...)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:08 schreef Sheridana het volgende:
Ik raak de draad kwijt!! HEEEEELP!!
Kijk gerust... er staat..... nietsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:13 schreef wyccie het volgende:
Mag ik dat stuk in spoiler zien of niet? Dat is een hint neem ik aan....
quote:Toughened your nipples, didn't it?
Sorry, bedoelde het blijkbaar anders dan jij het opvattequote:
't gras ook maar een wapje! I know you'd never do thatquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde het blijkbaar anders dan jij het opvatte
Ik zou dat nooit doen in elk geval maar ik ben dan ook vrij paranoid voor spoilersEr is een tijd geweest dat ik Trivia maar nauwelijks dufde spelen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:19 schreef Sheridana het volgende:
het is silence of the lambs denk ik..
Je kan tegenwoordig usercomments selecteren, zonder spoiler erinquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde het blijkbaar anders dan jij het opvatte
Ik zou dat nooit doen in elk geval maar ik ben dan ook vrij paranoid voor spoilersEr is een tijd geweest dat ik Trivia maar nauwelijks dufde spelen
Welke Hannibalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef wyccie het volgende:
oooh de nipple opmerking van Hannibalhehehe
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:23 schreef wyccie het volgende:
oooh... shit, sorry Sher. Was helemaal niet mijn bedoeling om de vraag goed te beantwoorden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |