Ik meot nog een wand rek aan me muur vast makenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:09 schreef mordradead het volgende:
Wie gaan er nog meer klussen in de zomervakantie? Ik wel
Ik kan goed verfafkrabben en grondverfenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
Zo! TOf man Tain! Je kunt goed klussenGoed opgelet bij de lessen van Conflict zeker
![]()
dat kan ik zien!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja jongen, ik heb het meeste gedaan, zoals je ziet erg netjes maarja ik ben nou eenmaal erg goed he.
Je bent nog vergeten dat het binnen een uur gedaan wasquote:
omdat het geheugenkaartje vol was en ik geen idee welke foto's er af konden en geen zin had om er foto's vanaf te halenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarom is die tweede zwart/wit?
Wequote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:21 schreef Thomper het volgende:
[..]
Zullen we hem in het PSP topic posten?
Dan is dit de enige shooter waar ik echt slecht in ben. Straks nog eens proberenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:01 schreef mordradead het volgende:
je bent echt slecht
HALEN! Spijt zul je niet hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gamecube. Die heb ik al maanden niet aangeraakt. Wil binnenkort Donkey Konga halen anders is het zo zonde.![]()
Twilight Princess gaat nog wel ff duren (einde van november las ik net).quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HALEN! Spijt zul je niet hebben
en je gaat de nieuwe zelda ook halen enzo
Laatste Zelda had ik ook blind gehaald. Niet dat die slecht was maar ik had er meer van verwacht en achteraf gezien had ik die pas beter kunnen kopen als budgetgame.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:10 schreef mordradead het volgende:
de nieuwe zelda haal ik toch wel blind![]()
true, daarom ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Laatste Zelda had ik ook blind gehaald. Niet dat die slecht was maar ik had er meer van verwacht en achteraf gezien had ik die pas beter kunnen kopen als budgetgame.
nee gewoon nederlandersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:37 schreef mordradead het volgende:
zijn het japanners?
Ik ook, want die stinken niet!quote:
Grote aaibaal die je kan aaien en schoppen. Ideaal voor Nintendogsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook, want die stinken niet!
(OMG, straks is het revolutionaire in de revolution dat je nu de games kunt ruiken)
ik vond het helemaal geen kutspel.. een van de betere spellen van de cube..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
true, daarom ookhe... kutspel dat het was.. ik poep op zeilen
Zou er iemand heen gaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:58 schreef RaymanNL het volgende:
WTF! Vaak Capcom feest volgende week van Fok!![]()
Als er meer dan drie zinnen info wordt gegeven misschien welquote:
* Gratis bierquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als er meer dan drie zinnen info wordt gegeven misschien wel
Locatie is geheim.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:26 schreef Cerbie het volgende:
Of een locatie, eventuele toegangsprijs en wat er allemaal te doen is.
Oh en controllers die niet gemarkeerd zijn, ik heb nog een nieuwe nodig
Moet jij nu niet slapenquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:44 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja hele nacht opgebleven ja. Wytske staat er wel weer leuk bij trouwens ( net 5 blond meisje, leukste belspel meisje in jaaaaaaaaren
)
Jij kijk belspellen 's nachts?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:44 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja hele nacht opgebleven ja. Wytske staat er wel weer leuk bij trouwens ( net 5 blond meisje, leukste belspel meisje in jaaaaaaaaren
)
O. euhm.quote:
Ze is wel knap, maar erg dom. Ze kwam erg vaak in kopspijkers enzeauquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Zolang ze maar lekker is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze is wel knap, maar erg dom. Ze kwam erg vaak in kopspijkers enzeau![]()
Akelig kamertje heb je.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
Kijk eensch hoe mooi ik dat samen met me pa heb gemonteerd
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijk wel een gevangenishokje. Zal wel door je bed komen.quote:
Wacht maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:00 schreef speknek het volgende:
Spijlen roeleren. Zeker in combinatie met handboeien.
|F*cking hell, RaymanNL heeft gewoon een SM-keldertje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wacht maar
* RaymanNL maakt snel meer pics![]()
Is die van de IKEA danquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef speknek het volgende:
Mooie IKEA kast.
Statiefquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:14 schreef Tain het volgende:
Heb je geen statief?
Die heeft echt iedereen in heel Nederland ongeveerquote:
je foto's zijn een klein beetje bewogenquote:
ik heb ook een kastje van de ikea voor m'n klerenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Die heeft echt iedereen in heel Nederland ongeveer.
The c-word, you said the c-word.quote:
viezerikquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neej!
Ik heb echt een trillende hand vandaag
Ik niet, ik heb IVAR.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Die heeft echt iedereen in heel Nederland ongeveer.
Capibar is op vakantiequote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef speknek het volgende:
[..]
The c-word, you said the c-word..
Snel barricadeer de deur voordat capibar binnenstormt.
ik heb het geedit... nu jullie nogquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef speknek het volgende:
[..]
The c-word, you said the c-word..
Snel barricadeer de deur voordat capibar binnenstormt.
WAT IS ER MIS MET MIJN KAMER! HIJ IS KEI MOOI!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb IVAR.
Ow en Raymannl hoe kan je ooit leven met zon kamer?
Vandaar dat de SC een stuk beter is de laatste tijd.quote:
Ik zeg niksquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Slowchat vandaar dat de SC een stuk beter is de laatste tijd.![]()
Typefoutjequote:
Hoi zeggen in de SLowchat is zoooooo [PUB]quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:33 schreef mordradead het volgende:
hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |