Ze heeft een beetje een dikke reetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:44 schreef Morthill het volgende:
Kasumi en Twinsen.
Waarom stemmen mensen in godsnaam Hayabusha, hij is cool, maar hallooo, KASUMI
Right, als dit al dik is >_<quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een dikke reet
LBA op de PS1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
LBA 2 is één van mijn favoriete PC games allertijden. Zo cool
Die is sexyquote:
Dat is juist geil manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een dikke reet
Twinsen en rayman zijn totaal anders. Beide mogen trouwens al helemaal niet in 1 zin gesproken worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:13 schreef DinoPK het volgende:
Wario, hét Nintendo figuurtje met tenminste een beetje character. En hoofdpersoon van de 2 beste handheld games ooit. Twinssen is meer voor mensen die op Rayman stemmen enzo...
En Hayabusha natuurlijk. 1 van de belangrijkste (en apart spelende) characters uit Virtua Fighter, Dead or Alive & natuurlijk Ninja Gaiden, weegt toch heel wat zwaarder als een stuiterende tietfiguur. Als Kasumi der pakjes gewoon vanaf het begin af aan beschikbaar waren geweest had ik misschien iets meer getwijfeld...
dan had het offline helemaal een korte levensduur gehad, unlockables zijn cool.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:13 schreef DinoPK het volgende:
Als Kasumi der pakjes gewoon vanaf het begin af aan beschikbaar waren geweest had ik misschien iets meer getwijfeld...
Ze kunnen wel zeggen dat het een goedkoopafruksel is van Mario, maar hij is wel orgineel kwa spellen. Humor heeft tie ook! Ik denk zelfs veel meer dan Marioquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:13 schreef DinoPK het volgende:
Wario, hét Nintendo figuurtje met tenminste een beetje character. En hoofdpersoon van de 2 beste handheld games ooit. Twinssen is meer voor mensen die op Rayman stemmen enzo...
En Hayabusha natuurlijk. 1 van de belangrijkste (en apart spelende) characters uit Virtua Fighter, Dead or Alive & natuurlijk Ninja Gaiden, weegt toch heel wat zwaarder als een stuiterende tietfiguur. Als Kasumi der pakjes gewoon vanaf het begin af aan beschikbaar waren geweest had ik misschien iets meer getwijfeld...
En over die kasumi en hayabusa poll durf ik niks te zeggen. Ze zijn allebei gewoon de coolste characters uit de DOA franchise.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
LBA 2 is één van mijn favoriete PC games allertijden. Zo cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |