LBA 2 is één van mijn favoriete PC games allertijden. Zo coolquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw nee he... Gaat een neppe Mario winnen van het enige toffe PC karakter dat er is?![]()
Twinssen is echt coolquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw nee he... Gaat een neppe Mario winnen van het enige toffe PC karakter dat er is?![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat heeft Wario nou gedaan voor de gamegeschiedenisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Twinssen is echt cool![]()
Maar wario is ook zo cool
Zeker nooit de Wario Land games aangeraakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat heeft Wario nou gedaan voor de gamegeschiedenisIk vind hem als character helemaal niet zo tof eigenlijk... Al issie beter dan Waluigi
Alleen de Wario Ware games zijn wel tof.
super mario land 3quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zeker nooit de Wario Land games aangeraakt.![]()
Die was cool.quote:
Ik heb zelfs Wario Land op de Virtual Boy... Maar het is gewoon een slap aftreksel van Mario eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zeker nooit de Wario Land games aangeraakt.![]()
Super mario land 2, dat spel heb ik gewoon wel 10x uitgespeeld... en wario was als eindbaas ook best simpel eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Wario Land op de Virtual Boy... Maar het is gewoon een slap aftreksel van Mario eigenlijkAls eindbaas in SML2 wassie geweldig, maar als eigen character is het gewoon niet zo tof.
Mjah, das wel waar. Zijn lach als je iemand hebt neergeschoten is wel tofquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:24 schreef mordradead het volgende:
Slowchat post, wario is ook cool in mario kart
Toch vond ik SML 2 op een vage manier suf spelen. Wario Land was een flinke verbetering. Het speelde sneller (beuken) en er zat meer humeur in.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
Super mario land 2, dat spel heb ik gewoon wel 10x uitgespeeld... en wario was als eindbaas ook best simpel eigenlijk
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:14 schreef mordradead het volgende:
Kasumi en Wario
Ze heeft een beetje een dikke reetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:44 schreef Morthill het volgende:
Kasumi en Twinsen.
Waarom stemmen mensen in godsnaam Hayabusha, hij is cool, maar hallooo, KASUMI
Right, als dit al dik is >_<quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een dikke reet
LBA op de PS1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
LBA 2 is één van mijn favoriete PC games allertijden. Zo cool
Die is sexyquote:
Dat is juist geil manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een dikke reet
Twinsen en rayman zijn totaal anders. Beide mogen trouwens al helemaal niet in 1 zin gesproken worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:13 schreef DinoPK het volgende:
Wario, hét Nintendo figuurtje met tenminste een beetje character. En hoofdpersoon van de 2 beste handheld games ooit. Twinssen is meer voor mensen die op Rayman stemmen enzo...
En Hayabusha natuurlijk. 1 van de belangrijkste (en apart spelende) characters uit Virtua Fighter, Dead or Alive & natuurlijk Ninja Gaiden, weegt toch heel wat zwaarder als een stuiterende tietfiguur. Als Kasumi der pakjes gewoon vanaf het begin af aan beschikbaar waren geweest had ik misschien iets meer getwijfeld...
dan had het offline helemaal een korte levensduur gehad, unlockables zijn cool.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:13 schreef DinoPK het volgende:
Als Kasumi der pakjes gewoon vanaf het begin af aan beschikbaar waren geweest had ik misschien iets meer getwijfeld...
Ze kunnen wel zeggen dat het een goedkoopafruksel is van Mario, maar hij is wel orgineel kwa spellen. Humor heeft tie ook! Ik denk zelfs veel meer dan Marioquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:13 schreef DinoPK het volgende:
Wario, hét Nintendo figuurtje met tenminste een beetje character. En hoofdpersoon van de 2 beste handheld games ooit. Twinssen is meer voor mensen die op Rayman stemmen enzo...
En Hayabusha natuurlijk. 1 van de belangrijkste (en apart spelende) characters uit Virtua Fighter, Dead or Alive & natuurlijk Ninja Gaiden, weegt toch heel wat zwaarder als een stuiterende tietfiguur. Als Kasumi der pakjes gewoon vanaf het begin af aan beschikbaar waren geweest had ik misschien iets meer getwijfeld...
En over die kasumi en hayabusa poll durf ik niks te zeggen. Ze zijn allebei gewoon de coolste characters uit de DOA franchise.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
LBA 2 is één van mijn favoriete PC games allertijden. Zo cool
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dan had het offline helemaal een korte levensduur gehad, unlockables zijn cool.
Als je de moeite niet neemt om de single player uit te spelen en dat soort gebla, Forza back at ya
Je had ook gewoon de collection vol kunnen spelen in de survival mode. Ben je maximaal 3-4 uur bezig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:03 schreef DinoPK het volgende:
[..]
![]()
Singleplayer zat uitgespeeld, maar geen 130 keer om alle pakjes vrij te spelen, dat zijn geen unlockables meer. Doe mij dan maar 30 minuten rijden om een fatsoenlijke auto kan kopen en upgraden zodat ik een beetje mee kan komen online, maar neeee dat is teveel werk heh![]()
* RaymanNL is het er mee eens!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:23 schreef Thomper het volgende:
Wie durft er te zeggen dat Wario geen invloed heeft? Wario Ware is een van de coolste nieuwe franchises deze generatie.
Tietuh!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:35 schreef darkskedar het volgende:
Ik snap echt niet waarom kasumi voorstaat
idd, survival mode paar uurtjes spelen, en DOA heeft zeker wel diepgang, tis leuk voor button bashers en voor ervaren spelers, komen allebij aan hun trekkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:08 schreef rockstah het volgende:
[..]
Je had ook gewoon de collection vol kunnen spelen in de survival mode. Ben je maximaal 3-4 uur bezig.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:44 schreef truSteh het volgende:
Ryu en Wario.. zo overduidelijk
Oud? Het had al 3d graphics. De oorspronkelijke Ninja Gaiden was veel ouder (alhoewel ik betwijfel dat veel mensen die gespeeld hebben). Ik vind Twinsen gewoon gay, en Wario wel lachen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:57 schreef Richardfun het volgende:
Ik ben bang dat LBA te oud is, veel mensen hier zullen em nooit gespeeld hebben. Deel 1 is ook aan mij voorbij gegaan, maar deel 2 blijft een van de leukste pc games die ik ooit heb gespeeld! Go Twinsen!
whohoow dudequote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:13 schreef DinoPK het volgende:
Ik ken de serie, wou ze altijd kopen, maar heb het nooit gedaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:57 schreef Richardfun het volgende:
Ik ben bang dat LBA te oud is, veel mensen hier zullen em nooit gespeeld hebben. Deel 1 is ook aan mij voorbij gegaan, maar deel 2 blijft een van de leukste pc games die ik ooit heb gespeeld! Go Twinsen!
Cross titel character zou wel cool zijn ja. Alleen was Virtua fighter Sega's flagship titel voor model 1, DOA kwam veel later uit en was duidelijk gebaseerd op VF. Het werd zelfs tot en met deel 2 een VF kloon genoemd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:23 schreef DinoPK het volgende:
hmmm verdomd, je hebt nog gelijk ook. Weet je waarom:
De ninja uit de VF serie vecht onderhand hetzelfde als Hayabusha in de Doa serie. Ik heb altijd gedacht dat het grappig was dat 1 character in cross serie titels zat
Op zich is het misverstand helemaal niet zo raar trouwens:
Doa is voor het eerst uitgebracht op het model1 board van sega, waar Virtua Fighter de 2e grote titel op was. Allebei niet veel na elkaar uitgebracht, en duidelijk geinspireerd op elkaar qua look (blauw kostuum) en bewegingen (dezelfde rare handstandjes enzo).
Bedankt voor het rechtzetten
Bij mij wordt het zeker Duke en Serieous Sam. De laatste zijn game moet je gespeeld hebben om de persoon te kunnen waarderen, wat een gast, in duke stijl alleen dan nog erger.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef Frankeinstein het volgende:
de poll van morgen wordt erg moeilijkDonkey en Duke zijn allebei cool en Samus en Serious Sam ook
![]()
nope, the Duke is de enige echte coole game character (al zal de gemiddelde fokker hier dus weer heel anders over denken)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:01 schreef Vagere_Hein het volgende:
Damn, ik ben op mijn beurt even verbaasd dat zo'n neppe chick gewoon voor staat op Ryu. Als er iemand cool is dan is hij het wel.
Donkey en Duke worden voor mij moeilijk. Zonder de DKC serie zou ik meteen op de Duke stemmen. Maar met de Duke heb ik weer veel goede herinneringen, al vanaf deel 1 tot en met Balls of Steel en Manhatten Project.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef Frankeinstein het volgende:
de poll van morgen wordt erg moeilijkDonkey en Duke zijn allebei cool en Samus en Serious Sam ook
![]()
Kijk je naar de figuren zelf of gewoon welk bedrijf er achter zit?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef mordradead het volgende:
Voor mij weer een simpele keuze, want nintendo roeleert
Same here, nooit wat van Tekken aan gevonden veel te langzaam gewoon. Virtua fighter heeft nog altijd de kroon wat mij betreft alleen heb ik nooit een ps2 gehad dus ook de laatste delen nooit kunnen spelenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:43 schreef DinoPK het volgende:
Och dat viel best mee, dat waren juist mijn hoogtij dagen qua gamen (ik was 18 ofzo toen ik virtua fighter 1 kocht op de saturn dacht ik), zit dus allemaal nog wel redelijk fris in mijn kopje:
Virtua Fighter was samen met Virtua Racing en Star Wars de echte lineup voor het model 1 board. Virtua Fighter Remix was pas een echte grafische verbetering (eerste 3d game met textures als ik mij niet vergis). Doa 1 kwam uit na Virtua Fighter remix maar daar hebben geen jaaaaren tussengezeten. Het is alleen nooit echt een succes geworden op de thuisconsoles omdat erg snel daarna de idioot goede versie van Virtua Fighter 2 op de saturn beschikbaar kwam (voor die tijd was dat echt Dé arcade thuis, alleen maar geevenaard door Sega Rally later).
De playstation was toen redelijk populair aan het worden, Tekken had volgens mij echter geen groot voordeel qua verkopen in verhouding tot VF2. Later toen de playstation de saturn van de markt af drukte (helaaas) kwam tekken2 pas opzetten. Tekken 1 moest concurreren met Battle Arena Toshinden, en dat was een vrij gelijke strijd op dat moment.
Persoonlijk ben ik nooit een tekken fan geweest (VF2 was echt stukken beter), dus misschien kijk ik het wat bevooroordeeld hoor
Ik kijk wel naar de figuren zelf maar een voorliefde naar een figuur is er altijdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kijk je naar de figuren zelf of gewoon welk bedrijf er achter zit?
Hoe kan je zijn tekenfilmserie vergeten!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef DinoPK het volgende:
Donkey vs Duke.... De eerste echte bad guy, Kartrijder, Tennisspeler, Platform ster op meerdere systemen, Handjesklapper en hoofdpersoon in de nieuwe Peter Jackson film
Zonde. Je heb geen idee hoeveel diepgang je mist in serious sam.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef mordradead het volgende:
ik heb overigens nog nooit een serious sam game gespeeld
Vergeet niet zijn diepgaande character. Alhoewel wel dieper dan dat van een niet pratende gorilla.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zonde. Je heb geen idee hoeveel diepgang je mist in serious sam.
Twinsen Gayquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Oud? Het had al 3d graphics. De oorspronkelijke Ninja Gaiden was veel ouder (alhoewel ik betwijfel dat veel mensen die gespeeld hebben). Ik vind Twinsen gewoon gay, en Wario wel lachen.
Die laatste zin is verwarrend. Iedereen is dus meer gay dan Twinsen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Twinsen GayBehalve dat hij in alle delen een vriendin had en dapper strijdde tegen het kwaad als uitverkorene. Die gast heeft zulke ballen dat hij ermee gooit. Niemand is minder gay dan Twinsen.
Nee hij klopt precies. Niemand is minder gay dan hij. Het tegenovergestelde van "niemand is meer gay dan hij."quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die laatste zin is verwarrend. Iedereen is dus meer gay dan Twinsen.![]()
![]()
We gaan off-topic.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee hij klopt precies. Niemand is minder gay dan hij. Het tegenovergestelde van "niemand is meer gay dan hij."
Niet zo moeilijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |