LBA 2 is één van mijn favoriete PC games allertijden. Zo coolquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw nee he... Gaat een neppe Mario winnen van het enige toffe PC karakter dat er is?![]()
Twinssen is echt coolquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw nee he... Gaat een neppe Mario winnen van het enige toffe PC karakter dat er is?![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat heeft Wario nou gedaan voor de gamegeschiedenisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Twinssen is echt cool![]()
Maar wario is ook zo cool
Zeker nooit de Wario Land games aangeraakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat heeft Wario nou gedaan voor de gamegeschiedenisIk vind hem als character helemaal niet zo tof eigenlijk... Al issie beter dan Waluigi
Alleen de Wario Ware games zijn wel tof.
super mario land 3quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zeker nooit de Wario Land games aangeraakt.![]()
Die was cool.quote:
Ik heb zelfs Wario Land op de Virtual Boy... Maar het is gewoon een slap aftreksel van Mario eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zeker nooit de Wario Land games aangeraakt.![]()
Super mario land 2, dat spel heb ik gewoon wel 10x uitgespeeld... en wario was als eindbaas ook best simpel eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Wario Land op de Virtual Boy... Maar het is gewoon een slap aftreksel van Mario eigenlijkAls eindbaas in SML2 wassie geweldig, maar als eigen character is het gewoon niet zo tof.
Mjah, das wel waar. Zijn lach als je iemand hebt neergeschoten is wel tofquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:24 schreef mordradead het volgende:
Slowchat post, wario is ook cool in mario kart
Toch vond ik SML 2 op een vage manier suf spelen. Wario Land was een flinke verbetering. Het speelde sneller (beuken) en er zat meer humeur in.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
Super mario land 2, dat spel heb ik gewoon wel 10x uitgespeeld... en wario was als eindbaas ook best simpel eigenlijk
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:14 schreef mordradead het volgende:
Kasumi en Wario
Ze heeft een beetje een dikke reetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:44 schreef Morthill het volgende:
Kasumi en Twinsen.
Waarom stemmen mensen in godsnaam Hayabusha, hij is cool, maar hallooo, KASUMI
Right, als dit al dik is >_<quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een dikke reet
LBA op de PS1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
LBA 2 is één van mijn favoriete PC games allertijden. Zo cool
Die is sexyquote:
Dat is juist geil manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een dikke reet
Twinsen en rayman zijn totaal anders. Beide mogen trouwens al helemaal niet in 1 zin gesproken worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:13 schreef DinoPK het volgende:
Wario, hét Nintendo figuurtje met tenminste een beetje character. En hoofdpersoon van de 2 beste handheld games ooit. Twinssen is meer voor mensen die op Rayman stemmen enzo...
En Hayabusha natuurlijk. 1 van de belangrijkste (en apart spelende) characters uit Virtua Fighter, Dead or Alive & natuurlijk Ninja Gaiden, weegt toch heel wat zwaarder als een stuiterende tietfiguur. Als Kasumi der pakjes gewoon vanaf het begin af aan beschikbaar waren geweest had ik misschien iets meer getwijfeld...
dan had het offline helemaal een korte levensduur gehad, unlockables zijn cool.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:13 schreef DinoPK het volgende:
Als Kasumi der pakjes gewoon vanaf het begin af aan beschikbaar waren geweest had ik misschien iets meer getwijfeld...
Ze kunnen wel zeggen dat het een goedkoopafruksel is van Mario, maar hij is wel orgineel kwa spellen. Humor heeft tie ook! Ik denk zelfs veel meer dan Marioquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:13 schreef DinoPK het volgende:
Wario, hét Nintendo figuurtje met tenminste een beetje character. En hoofdpersoon van de 2 beste handheld games ooit. Twinssen is meer voor mensen die op Rayman stemmen enzo...
En Hayabusha natuurlijk. 1 van de belangrijkste (en apart spelende) characters uit Virtua Fighter, Dead or Alive & natuurlijk Ninja Gaiden, weegt toch heel wat zwaarder als een stuiterende tietfiguur. Als Kasumi der pakjes gewoon vanaf het begin af aan beschikbaar waren geweest had ik misschien iets meer getwijfeld...
En over die kasumi en hayabusa poll durf ik niks te zeggen. Ze zijn allebei gewoon de coolste characters uit de DOA franchise.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
LBA 2 is één van mijn favoriete PC games allertijden. Zo cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |