Geen ideequote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoelang duurt die ban nou? Ik wil ook sletjes oppikken daar
Wat een boutforum is het ook
Maarre Jawi lult vertrouwelijke informatie door! Ik woon niet naast molens! Ik vecht tegen ze!
Wtf permanentquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen ideeVolgens mij is het permanent
![]()
En die molens... tsjah...![]()
Weet ik het, ik lul ook maar watquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wtf permanent
En hoerenjawi kom eens op MSN![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
'[GEZ] 14 jarige sletjes
Kusjes BHFH'
Viel niet zo in de smaak![]()
Nee sorry.. want ??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:37 schreef Lionheaad het volgende:
iemand een kerr per ongeluk die DHZ topics doorgelezen
Nee degene die een beamer kan fixen is op vakantie en als hij terugkomt gaan wij net weg. Dus dat schiet lekker opquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:35 schreef Bananenman het volgende:
Hoe is het nou met dat doek Robbie? Al af of nog bezig ermee dmv projector?
DHZ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:37 schreef Lionheaad het volgende:
iemand een kerr per ongeluk die DHZ topics doorgelezen
sorry, FHZ...Fok! Klus het zelf!quote:
uhm tja....hand-elleboog??quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:45 schreef Was het volgende:
Hebben jullie dat nu ook? Telkens als ik het verlengsnoer pak krijg ik het niet uit"gerold" omdat de hele bende in elkaar gedraaid zit. Heeft iemand een manier het netjes op te bergen, zodat het ook weer eenvoudig uit te rollen is?
Fortuna ga ik niet heen, Bielefeld neem ik hem wel mee denk ik. Al weet ik niet of dat handig is want ik moet nog zien hoe de dag verloopt daar als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaatie mee naar Bielefeld en Fortuna?
Maar goed je gaat tenminste naar je vriendinquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:55 schreef DarkShine het volgende:
Straks naar de vriendin, 3 uur in de trein zitten & 3x overstappen (Maastricht, Luik & Leuven). Zuigt behoorlijk dat ik geen auto ter beschikking heb deze keer.
Vinokourov, eerder vandaag al moeten lossen en nu wilt hij weer in de aanval...
Helemaal niet als je met Jawi gaat, je weet nooit waar hij weer tegenaan loopt en hoe snel je weer weg moet wezenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah ok, dan zie ik vast wel ergens een fototje verschijnen![]()
En een doek is idd niet altijd handig om bij te hebben.Afgelopen seizoen ook meegemaakt.. maar toen zat er nog een meterslange vlaggen stok (niet inschuifbaar) bij ook..
Mooi Appelsientjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:53 schreef appelsientje het volgende:
Zo mijn scriptie 5x uitgeprint...
Nu laten inbinden en dan morgen inleveren en dan ben ik er mee klaar
Met m'n scriptie dan
Cyberchannelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mooi Appelsientje
Wat is de titel van je scriptie?
Klinkt interessant, tell me more! (wat studeer je eiglijk?)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Cyberchannel
De online bar voor jongeren
Gefeliciteerd...!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik mag door naar het 2e gesprek, a.s. donderdag
Opgegeven voor Big Brother?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik mag door naar het 2e gesprek, a.s. donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |