Helemaal niet als je met Jawi gaat, je weet nooit waar hij weer tegenaan loopt en hoe snel je weer weg moet wezenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah ok, dan zie ik vast wel ergens een fototje verschijnen![]()
En een doek is idd niet altijd handig om bij te hebben.Afgelopen seizoen ook meegemaakt.. maar toen zat er nog een meterslange vlaggen stok (niet inschuifbaar) bij ook..

Mooi Appelsientjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:53 schreef appelsientje het volgende:
Zo mijn scriptie 5x uitgeprint...
Nu laten inbinden en dan morgen inleveren en dan ben ik er mee klaar
Met m'n scriptie dan

Cyberchannelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mooi Appelsientje
Wat is de titel van je scriptie?

Klinkt interessant, tell me more! (wat studeer je eiglijk?)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Cyberchannel
De online bar voor jongeren

Gefeliciteerd...!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik mag door naar het 2e gesprek, a.s. donderdag

Opgegeven voor Big Brother?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:

Congratz!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:

even goed kijken maar zanks Eilandjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:56 schreef Eilanden het volgende:
http://www.link-shop.com/smp_shop/product.php?article=22400991
Hoef je de deur ook niet uit....
quote:

Ik ben student Mediatechnoloogquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Klinkt interessant, tell me more! (wat studeer je eiglijk?)

quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:

Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:08 schreef DarkShine het volgende:
Nog iemand de tour aan het kijken?
Feliquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:

Idd, ben er al gebannedquote:

Zo'n toeschouwer staat te zwaaien met iets van de reclamekaravaan en slaat een renner daarmee een bloedneus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat gebeurde er precies dan? Darkshine?

Wow toffe studie...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben student Mediatechnoloog
Een wat ik aan het doen ben (in het kort)
er is een website voor jongeren (foto van een bar) daarin staan karakters.. maar die staan daar alleen maar en iedere keer dezelfde tekst.. en dat is saai en niet aantrekkelijk..
Ik moet:
a) een beheerderstool maken die het eenvoudig maakt om nieuwe karakters te implementeren
b) Het moet eenvoudig zijn om zinnen / dialogen in te voeren
c) een workflow schrijven om eenvoudig en snel een karakter te maken (fotoshoot enz)
hopelijke dat het duidelijk is ??

Zou wel tof zijn als je dan van je barkruk kan donderenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wow toffe studie...
Is dat niet wat voor Hools zo'n bar? Lijkt me wel leuk om met een Spider-manpak dronken aan de bar te zitten (virtueel dan)

Hmm zoiets zou wel mogelijk moeten zijn ja...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wow toffe studie...
Is dat niet wat voor Hools zo'n bar? Lijkt me wel leuk om met een Spider-manpak dronken aan de bar te zitten (virtueel dan)

quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:19 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens als je naar rechts gaat in de bar... dan zie je mij in het beeldverschijnen, op het podium (op z'n kop)

quote:

Whehehe, beetje uitpuilende ogenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:19 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens als je naar rechts gaat in de bar... dan zie je mij in het beeldverschijnen, op het podium (op z'n kop)

Dat deed ik expres.. thema is binnen komenquote:

Ziet er wel grappig uitquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Das deed ik expres.. thema is binnen komen

quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit, alleen die 3 aan de bar
![]()

Tnxxx (allemaal) ik heb zo'n idee dat de andere medewerkers nu mij (en mss de andere sollicitant) willen zien/spreken voor er een besluit valt.quote:
Ja dat is waar, en je had zelf ook al een stug gevoel erover, het werkt altijd naar allebei de kanten toequote:Ik ga donderdag niet meer![]()
Ze hebben vandaag drie keer gebeld nog weer, over het verzetten van het gesprek (niet erg natuurlijk) maar ik heb donderdag ook nog twee andere (belangrijke) afspraken dus veel schuiven kon ik niet. Toen kreeg ik te horen of ik het écht wel graag wilde
Zelf vond ik het gesprek gisteren ook al niet geweldig soepel gaan als ik heel eerlijk ben (Je hebt eigenlijk te weinig commerciele ervaring, geen auto, enz.). Nu bleek die online test die ik gisteren moest doen ook nog niet aan te sluiten bij hun wensen/ongeldig te zijn voor de functie
Naja goed heel gedoe, afgeketst dus, van beide kanten. Heel erg vind ik het niet, ik heb inmiddels weer wat contact met m'n afstudeerplek, alleen hoor ik daar pas na 8 augustus iets van i.v.m. vakanties..maar das wél met communicatie...
Jammer, maar ik maak er geen drama van...er komt echt nog wel weer iets en heb sowieso nog wat dingen lopen.
Toch?

Je bent niet bejaard.. je bent belegenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxxx (allemaal) ik heb zo'n idee dat de andere medewerkers nu mij (en mss de andere sollicitant) willen zien/spreken voor er een besluit valt.
En nogmaals, ik héb een leuke baan, dat scheelt.... Luxe he Clau, maar die tijd krijg jij ook als je zo bejaard bent als ik
[..]
Ja dat is waar, en je had zelf ook al een stug gevoel erover, het werkt altijd naar allebei de kanten toe
Komt goed clau

Ook 1 van de voordelen.... ik ben er binnen 3 kwartier.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:12 schreef appelsientje het volgende:![]()
Cewl... leuk om te horen.. en hoe is de afstand (met OV enz? )

Kijk dat is beter dan wat je nu hebt..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook 1 van de voordelen.... ik ben er binnen 3 kwartier.
Haarlem-A'dam Amstel-7 min stadsbusje, 2 min. lopen.

nee het schiet niet echt op ....quote:

bananenman heeft er laats eentje gemaaktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:01 schreef Superheld het volgende:
Jawi & co, jullie weten vast wel wat een goede manier is om een doekkie te spuiten (nee, geen tifo ofzo).
Help eens.![]()
Waar kan ik goedkoop stof halen(markt denk ik?)
Waar kan ik goede bussen halen.

Welke deurtjesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef just me het volgende:
Ik heb met mijn stomme kop een ikea-verpakking weggegooid en nu kan ik die deurtjes niet terugbrengen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |