Kijk dat is altijd prettigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
De tandarts had geen werk aan mij, behalve even kijken.
doet rondje koffie meequote:
Lees nog niks op internet / of hoor op de radio..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:41 schreef Againzender het volgende:
Problemen op Schiphol ofzo? Er komen hier opeens vrij veel vliegtuigen op ongebruikelijke routes en hoogte langs.
Ze hebben net het banengebruik omgegooid blijkt. Kennelijk was er een Easyjet toestel dat daarom vond dat hij wel even een stukkie kon afsnijden door erg laag over de stad te vliegen. Zijn collega's volgden in ieder geval een wat hogere route, maar het zag er opvallend uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lees nog niks op internet / of hoor op de radio..
Kijk easyjet.. .dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze hebben net het banengebruik omgegooid blijkt. Kennelijk was er een Easyjet toestel dat daarom vond dat hij wel even een stukkie kon afsnijden door erg laag over de stad te vliegen. Zijn collega's volgden in ieder geval een wat hogere route, maar het zag er opvallend uit.
trouwen ??????quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
o trouwen
trouwensquote:
Thnxquote:
Succes !!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef just me het volgende:
even met iemand van de lustrumcommissie op zoek naar polo's !
moeilijk te vinden hoor, we zoeken een zwarte polo (goeie kwaliteit) met een wit biesje langs de boord en langs de mouwen.
Zit hier niets iets voor je bij?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef just me het volgende:
* just me gaat op jacht
moeilijk te vinden hoor, we zoeken een zwarte polo (goeie kwaliteit) met een wit biesje langs de boord en langs de mouwen.
denkt gelijk aan een kakkers-truiquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef just me het volgende:
* just me gaat op jacht
Tja lustrumcommissie zegt al genoegquote:
Zaeg kearel, wat heb jij tegen onze donders leuke commissie?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja lustrumcommissie zegt al genoeg![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zaeg kearel, wat heb jij tegen onze mieters leuke commissie?![]()
nouw kijk, mijn vaduhrr, heehft een mercedûs en latuhrr wil ik net zo worden als mijn vaduhrr......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zaeg kearel, wat heb jij tegen onze donders leuke commissie?![]()
Net even de laatste dingen gehaald/geregeld voor de vakantie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker rustig hier Tolk, ben je vrolijk?
Vast welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo, valt er hier nog wat te neuken?
Staat nog een paard in de gangquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
O ja woensdag is de dag.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Net even de laatste dingen gehaald/geregeld voor de vakantie.
Sorry, ik meer het type Shetland Ponies!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:21 schreef VoreG het volgende:
Staat nog een paard in de gang
Het gat van de deurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH is er nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Franky had het toch ook niet over Shitland pony's?quote:
Dat wou ik net zeggenquote:
Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nouw kijk, mijn vaduhrr, heehft een mercedûs en latuhrr wil ik net zo worden als mijn vaduhrr......![]()
Dan ga jij op vakantie ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, maar woensdag wordt ook een leuke dag hoor.
Oee spannend Bluezzie!!! Nu maar wachten bij de foon? Hopen dat het stralen geholpen heeftquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Terug van sollie, erg leuke baan, leuk gesprek, ik word vanmiddag gebeld.
Bedankt voor het stralen
klinkt goedquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Terug van sollie, erg leuke baan, leuk gesprek, ik word vanmiddag gebeld.
Bedankt voor het stralen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |