Verliefd ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:35 schreef just me het volgende:
deleten voordat je gedonder krijgtquote:
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:58 schreef just me het volgende:
Behoed je voor het ergste,
wees heel goed voorbereid
Houd het hoofd maar boven water
in deze turbulente tijd
Straks gaat het gebeuren
Het is eens en dan nooit meer
De hemel breekt pas open
en dan gaat het hier tekeer
hier schijnt de zon nog
Ze straalt Bleuzzie in appeltjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:34 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed Popo
Nou, ik ga ervoor, straal me in jongens
aaaa op die manierquote:
Je hebt bij de bouwmarkten voor weinig van die verdeeldozen. Stopcontacten vervangen door die verdeeldozen en dan ga je met stroomtouw naar de verschillende punten waar jij stroom nodig hebt. 1 en ander afdekken met van die handige afdekkapjes en je ziet er niks van.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Lion!
Elektravraagje: ik heb in het nieuwe huis op zowel onze slaapkamer als die van de mascotte geen plafondaansluiting voor een lamp, alleen maar stopcontacten hoog. Hoe kan ik daar een fatsoenlijke lamp ophangen?
Stopcontacten zitten op de muur??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Lion!
Elektravraagje: ik heb in het nieuwe huis op zowel onze slaapkamer als die van de mascotte geen plafondaansluiting voor een lamp, alleen maar stopcontacten hoog. Hoe kan ik daar een fatsoenlijke lamp ophangen?
Ja. De vorige bewoners werkten met spotjes, is prima te doen, maar ben niet zo handig. Zij hadden een rij lampen en tussen de spotjes en het stopcontact zo'n 'rookmelderachtig geval'...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:16 schreef Lionheaad het volgende:
Stopcontacten zitten op de muur??
En ja, er zit ook een schakelaar...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Stopcontacten zitten op de muur??
en zit er wel een schakelaar op de muur??
Wat is het toch een armlastig clubje, benieuwd wie nu weer bijspringt, ook benieuwd of de KNVB net zo hard tegen Faillitesse optreed als tegen Fortuna (2x -3)...quote:Vitesse blijft verlieslatend
Vitesse heeft dit seizoen een begrotingstekort van 700.000 euro. Directeur Paul van der Kraan verwacht 12,5 miljoen euro uit te geven, terwijl hij hoopt op 11,8 miljoen euro aan inkomsten.
Het afgelopen seizoen kwam er twee miljoen euro minder binnen bij Vitesse. De stijging van de TV-gelden brengt nu één miljoen extra op voor de Arnhemmers, waardoor het begrotingstekort rond de 700.000 euro zou vallen.
"Dat moeten we wel halen volgend seizoen. Het seizoen daarna moet de begroting sluitend zijn", aldus Van der Kraan.
Bron: Voetbalkrant
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat is het toch een armlastig clubje, benieuwd wie nu weer bijspringt, ook benieuwd of de KNVB net zo hard tegen Faillitesse optreed als tegen Fortuna (2x -3)...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja. De vorige bewoners werkten met spotjes, is prima te doen, maar ben niet zo handig. Zij hadden een rij lampen en tussen de spotjes en het stopcontact zo'n 'rookmelderachtig geval'...
Waarschijnlijk wordt het stopcontact dus geschakeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En ja, er zit ook een schakelaar...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |