Ah zo, maar ontkennen doe je het ook nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Maar over Brechtje, wij mogen het bestaan van die foto's niet erkennen. Policy!
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar gaan de gesloten topics van dit subforum heen?
Ik mag het geen van beide.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah zo, maar ontkennen doe je het ook niet.
Naar de eeuwenoude sloppenwijken van Cairo. Daar schijnt een webserver te staan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Invisible mode. Simpelweg zodat het niet interessant is om te baggeren in dit forum. Een goede start was nogal gewenst.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Gooi er eens een leuke wedstrijd op ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor op het weblog?!
Kermisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:59 schreef DaMook het volgende:
Vanavond naar de kermis () en naar het terras
en dat ook nog met een leuk meidje
(en een groep vrienden van mij en vriendinnen van haar
)
En het heeft geholpenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Invisible mode. Simpelweg zodat het niet interessant is om te baggeren in dit forum.
Komen ze nog wel terug over een tijdje ? Of weet jij dat ook niet ?quote:Een goede start was nogal gewenst.
waar kermis? kermis =quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:59 schreef DaMook het volgende:
Vanavond naar de kermis () en naar het terras
en dat ook nog met een leuk meidje
(en een groep vrienden van mij en vriendinnen van haar
)
Omdat ik geen fuck aan dat boek doe.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
waarom heb jij geen foto's in je fotoboek? daarom heet t toch een fotoboek lijkt me..![]()
Tssssssquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoi![]()
Doei ik ga slapen (nu het nog kan)![]()
Hij heeft er 1 hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
waarom heb jij geen foto's in je fotoboek? daarom heet t toch een fotoboek lijkt me..![]()
Valkenswaardquote:
Vast wel, maar dat denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
En het heeft geholpen
[..]
Komen ze nog wel terug over een tijdje ? Of weet jij dat ook niet ?
dus daar ken ik je van!! ik kon me al niet herinneren wie je bentquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:00 schreef pekel het volgende:
[..]
Omdat ik geen fuck aan dat boek doe.. Staat wel een leuke actiefoto van mij in het voorsteltopic.
.
De geruchten gaan dat men binnenkort oude topics wil verkopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:00 schreef DaMook het volgende:
Komen ze nog wel terug over een tijdje ? Of weet jij dat ook niet ?
Nu weet ik waarom ik er niet van houquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:01 schreef NiteSpeed het volgende:
Kermissen zijn vergaarbakken voor paupers, marrokanen en negers. Oh, en breezersletjes.
En het is er walgelijk duur.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik er niet van houIk val niet in een van die hokjes
.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
dus daar ken ik je van!! ik kon me al niet herinneren wie je bent![]()
![]()
![]()
Ben ik het mee eens!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:01 schreef NiteSpeed het volgende:
Kermissen zijn vergaarbakken voor paupers, marrokanen en negers. Oh, en breezersletjes.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Samen naar de zonsopgang kijken doen we nog wel een anderen keer![]()
Doeg![]()
![]()
De geruchten gaan ook al 2 jaar dat je "binnenkort" een abbo kunt nemen op fok!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:02 schreef pekel het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat men binnenkort oude topics wil verkopen.
Ook datquote:
Heel goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar toch ga ik even om dat groepje meiden op te pikken om op het terras te gaan zitten.
Ow en even mijn buurmeisje controleren of ze niet met die gastjes die je net omschreef omgaatdat mag ze niet van mij
.
Tenzij ze een BreeZaH sletje is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar toch ga ik even om dat groepje meiden op te pikken om op het terras te gaan zitten.
Ow en even mijn buurmeisje controleren of ze niet met die gastjes die je net omschreef omgaatdat mag ze niet van mij
.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:05 schreef TerroRobbie het volgende:
De groeten trouwens aan onze profvoetballer Messenga![]()
Zij is trouwens wel puber (15) vandaar, die zijn zo beinvloedbaar door stoere jongens op brommers. Gelukkig zijn ze niet zo stoer meer nadat ze iets proberenquote:
Als je d'r uit de buurt van de botsauto's houdt ben je al een heel stukquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zij is trouwens wel puber (15) vandaar, die zijn zo beinvloedbaar door stoere jongens op brommers. Gelukkig zijn ze niet zo stoer meer nadat ze iets proberen.
Dat valt mij ook altijd op dat het grootste "tuig" daar staatquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als je d'r uit de buurt van de botsauto's houdt ben je al een heel stuk.
Begint ? Het IS al lichtquote:
Niet mijn vriendinnetjes afpakken eh, nu ik de tent verlaat..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:11 schreef JaWi het volgende:
Hoi.
Hoiquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:11 schreef JaWi het volgende:
Hoi.
Nuutquote:
Jij was toch al wegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet mijn vriendinnetjes afpakken eh, nu ik de tent verlaat..![]()
ohja..jij bent jarig he..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:11 schreef pekel het volgende:
Aaaaaaa....het is licht en ik moet nog slapen.. En dan heb je morgen ook nog zo'n "telefoon- en andere manieren van gelukswensen-dag"
Verlatingsangst.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.. maar ik kan ma jojo niet missen![]()
Daar hebben veel slowchatters last vanquote:
Daarom hebben SC'ers zoveel slaapproblemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar hebben veel slowchatters last van(in andere SC reeksen dus
)
Jeweetwel! Dat meisje dat honing geil vindquote:
Gelukkig kan ik SCen onder werktijdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:14 schreef pekel het volgende:
[..]
Daarom hebben SC'ers zoveel slaapproblemen..
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:14 schreef pekel het volgende:
[..]
Daarom hebben SC'ers zoveel slaapproblemen..
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jeweetwel! Dat meisje dat honing geil vind.
Als je kunt laten zien dat je ouder dan 16 bent, ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:14 schreef JaWi het volgende:
Kan ik hier Guinness bestellen?
Mwah je zult er vast wel leuke dingen mee kunnen doenquote:
Zoals?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah je zult er vast wel leuke dingen mee kunnen doen
vrouw (naakt) - honing - likkenquote:
Blijf dan nog maar ffkesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.. maar ik kan ma jojo niet missen![]()
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
KUT TYFUS!
Ouders weg word mn zusje wakker
Echt een jankorkest
Word een vrolijke ochtend
Dat meen je niet...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
KUT TYFUS!
Ouders weg word mn zusje wakker
Echt een jankorkest
Word een vrolijke ochtend
Pics?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
vrouw (naakt) - honing - likken
Weet je zo genoeg ? Meer uitleg geef ik niet![]()
Owjah, naderhand douchen is ook wel prettig![]()
Ik kopte snellerquote:
Ren nu het nog kan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:17 schreef TerroRobbie het volgende:
He grappig, 1 of andere zwarte meneer gooit een krant in de brievenbus
Hoooooningquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jeweetwel! Dat meisje dat honing geil vind.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Als je kunt laten zien dat je ouder dan 16 bent, ja..
Dat doen de meestequote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:17 schreef TerroRobbie het volgende:
He grappig, 1 of andere zwarte meneer gooit een krant in de brievenbus
Ik zal eraan proberen te denken als ik het ga uitproberenquote:
En ons het werk wat tequote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:18 schreef NiteSpeed het volgende:
Zwarte mijnheren zijn een hoax. Die hebben nooit bestaan. Zogaand zwarte mijnheren zijn machines, ontworpen door God om ons te vermaken.
NSquote:
Ik dacht dat de meeste niets dedenquote:
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:20 schreef Imberr het volgende:
ik moet echt es gaan slapen maar ik heb geen zin
Ik mag nog nietquote:
Dat doen blanke mensen ook weleensquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:22 schreef TerroRobbie het volgende:
best interresant werk als ik het zo bekijk... al die sleuven...
Het is idd goed slowchatten met jullie pubersquote:
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is idd goed slowchatten met jullie pubers![]()
Een dichterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:19 schreef NiteSpeed het volgende:
Marjolijn, Marjolijn, dat is waar ik met mijn keiharde snikkel heel graag in de buurt zou willen zijn.
Kreeg gisteren een smsje van een vriend die kranten looptquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:22 schreef TerroRobbie het volgende:
best interresant werk als ik het zo bekijk... al die sleuven...
Link ? Bron ?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een smsje van een vriend die kranten loopt.
Kwart voor 7, "zo de gleufjes zijn weer gevuld"
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een smsje van een vriend die kranten loopt.
Kwart voor 7, "zo de gleufjes zijn weer gevuld"
Sja...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Vet ik kan ook dichten
Marjolijn Marjolijn, ik wil je neuken als een konijnen
Dat rijmt niet eensquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Vet ik kan ook dichten
Aapje, 't is konijn, anders rijmt het niet. Hoe vaak moet ik 't zeggen!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Vet ik kan ook dichten
Kut hij rijmt nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Vet ik kan ook dichten
waar in limburg?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:26 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ben vanaf vrijdag 1 week lang in Limburg.
Dat lijkt me een prettig vooruitzicht inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Konijn, ik stop een enorm zweterige maar aantrekkelijke lul in Marjolijn!
Romantischquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Konijn, ik stop een enorm zweterige maar aantrekkelijke lul in Marjolijn!
Het rijmt tenminste!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prettig vooruitzicht inderdaad![]()
Ik geil op puberchicks.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:30 schreef pekel het volgende:
Ik maar denken dat hier alleen PUB'bers kwamen..
Dat blijkt.quote:
Luie negerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nou, om heel eerlijk te zijn ga ik zo liever slapen.
The tag sexified mequote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:31 schreef pekel het volgende:
[..]
Daarom ben je zo'n goede weblogger geworden.
Stinkende katoenplukker! Haal die stomme afro eens van je uit al dat gewas en maak je eigen boterhammen klaar!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:31 schreef TerroRobbie het volgende:
OW staat PUB voor pubers?Ik miste de dronken Engelsen al
En ik de guinnessquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:31 schreef TerroRobbie het volgende:
OW staat PUB voor pubers?Ik miste de dronken Engelsen al
Owh, jij blanke luiman mij baas spelen!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Stinkende katoenplukker! Haal die stomme afro eens van je uit al dat gewas en maak je eigen boterhammen klaar!!
Is brechtje ook een katoenplukker dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:34 schreef pekel het volgende:
Brechtje zou dit niet getolereerd hebben!
Volgende keer, ben heel moe.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mag ik je bekijken terwijl je jezelf uitkleed?
In welke context plaats jij het woord "katoenplukker"?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Is brechtje ook een katoenplukker dan?
of the hizzlequote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:35 schreef Imberr het volgende:
weet iemand wat 'of the heezy' betekent? volgens mij iets van heel makkelijk ofzo
Dat zit toch in een liedje van Jojo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:35 schreef Imberr het volgende:
weet iemand wat 'of the heezy' betekent? volgens mij iets van heel makkelijk ofzo
Kijk die vrouwen, daar heb je tenminste wat aanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:36 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
of the hizzleof the hook
Heel cool dus
Wat jij wilquote:
Verman je, huiliequote:
Iets enthousiaster mag wel hoorquote:
Mooie quoteoverlapper. Als ik een wit plaatje met een mooie zwarte border zou maken had ik een toffe tekening.quote:
quote:
Nicequote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:39 schreef pekel het volgende:
Ik heb zo'n mooie background-code NS. Ik gebruik m alleen niet.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iets enthousiaster mag wel hoor
Ik bedoelde overigens mijn eigen bed... Zoetermeer is te ver fietsen dicht bij den haag![]()
![]()
Fietsen? Koop een auto. Een Jaguar. Ook een voor mij, past mooi bij m'n schoenen!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iets enthousiaster mag wel hoor
Ik bedoelde overigens mijn eigen bed... Zoetermeer is te ver fietsen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Joss Stone is een hippie.
Onder de gordelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Joss Stone is een hippie.
Wat een kutlink in jou sig, denk je iets leuks te krijgen, krijg je de weblogquote:
Misschien moet ik dan maar eens een dumpje op het log maken met veel geile chicks van 16 jaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat een kutlink in jou sig, denk je iets leuks te krijgen, krijg je de weblog.
Marokko.nl?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:45 schreef pekel het volgende:
OMFG. Krijg ineens 5 mais van marokko.nl dat ze me een fijne verjaardag wensen.
Joss zweette niet, Joss zong en gaf mij een bloempjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Ze loopt op blote voeten, ik kon ze in Rotterdam ruiken terwijl ze in Den Haag stond te zweten.
Als ie dan maar bovenaan staat zodat ik niet hoef te zoekenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar eens een dumpje op het log maken met veel geile chicks van 16 jaar.
Pssstttt.. je kan ook naar individuele blogs linken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ie dan maar bovenaan staat zodat ik niet hoef te zoeken.
Joss is een vuige hoer, ze wou me nog het bed in verleiden na haar optreden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Joss zweette niet, Joss zong en gaf mij een bloempje
Joss
Oeh, makkelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Pssstttt.. je kan ook naar individuele blogs linken.
http://weblog.fok.nl/blog/7669
Trustequote:
Ik ga nog niet hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:52 schreef Imberr het volgende:
hm..iedereen gaat slapen..dan ga ik ook maar..:{
truste iedereen
bijna iedereen danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga nog niet hoor.
Truste Imberrrrrrrr![]()
Gewoon je peuk achter de pc rokenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb een beter ideeik ga een peuk roken en in de tuin rondlopen
Ik moet van mijn baas hierblijven tot 7 uur dus doen we dat maar hequote:
Goed puntquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet ik, maar ik kan vanaf hier de vissen in de vijver geen eten geven..
Probeer je dromen en de realiteit enigzins te scheiden, schatje.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Joss is een vuige hoer, ze wou me nog het bed in verleiden na haar optreden.
Kun je nog steeds niet slapenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Probeer je dromen en de realiteit enigzins te scheiden, schatje.
quote:
Oke de groeten aan je baasquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:59 schreef DaMook het volgende:
Ik ga nog eventjes de laatste dingen doen waar ik voor betaald wordt en ben rond 07:15 of 07:30 weer even online(met bier dan
).
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens.. It's just the two of us now![]()
Juahquote:
Ik wilde een link geven naar mijn site, maar ik zie dat ik haar er daar al afgehaald hebquote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Groter graag
Zodat we alle rondingen kunnen inspecteren
Wat is er kansloos aanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Best kansloos dit eigenlijk![]()
![]()
heel de nacht bier drinken en op internet iztten
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens.. It's just the two of us now![]()
Terugzetten!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde een link geven naar mijn site, maar ik zie dat ik haar er daar al afgehaald heb
Die zie ik eigenlijk nooitquote:
Okayquote:
Ik heb nog wel een paar andere leuke celebsquote:
Joss!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar andere leuke celebs
Bijv. het feit dat ik net mijn buurvrouw die schijnbaar net wakker is in dr ochtendjas in de tuin tegen kwamquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bijv. het feit dat ik net mijn buurvrouw die schijnbaar net wakker is in dr ochtendjas in de tuin tegen kwam![]()
![]()
Dat zal idd een hele goede indruk makenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:11 schreef TerroRobbie het volgende:
En het feit dat ik met een peuk en een flesje bier in slechts mijn hand in mijn boxershort voer naar de vissen sta te gooien zal ook geen daverende indruk achterlaten
[14.gif]quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Slapen is stom.
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Slapen is stom.
En dan nog spontaan over proberen te komenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zal idd een hele goede indruk maken
Ik ken wel een paar meiden/vrouwen hier in de buurt die ik graag in hun badjas (of zonder) zou willen zienquote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dan nog spontaan over proberen te komen
"Morgen buurvrouw, lekker weertje eh"![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar meiden/vrouwen hier in de buurt die ik graag in hun badjas (of zonder) zou willen zien
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ik ga dromen van Joss Stone Ma_jojo!![]()
En nu echt!
Later mensen!
Je wilt wat?quote:
Woon ik bij jou in de buurtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:17 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik niet
Wel een man die ik graag in z'n boxers zou zien staan
In mijn buurt, bedoel ik.quote:
Slapen en wakker blijven gaan niet samen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Slapen/douchen/wakker blijven/lezen.
Nee, ik ben ook in dubio wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:19 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Slapen en wakker blijven gaan niet samen.
Douchen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:19 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook in dubio wat ik moet doen.
Laat maar, mislukt garpjequote:
Juahquote:
Slapen?quote:
Die optie staat in conflict met mijn wens om wakker te zijn en boeken te lezen.quote:
Wakker blijven en boek lezen.quote:
Eerst slapen. Vervolgens wakker worden, wakker blijven en lezen.quote:
Eerst douche, neem ik aan. Ik zweet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Eerst slapen. Vervolgens wakker worden, wakker blijven en lezen.
Ga douchen dan. Nu.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Eerst douche, neem ik aan. Ik zweet.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:31 schreef DaMook het volgende:
Mijn aflossing komt eraanIk ga uit loggen en naar huis
. Tot zo
(als jullie er dan nog zijn).
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik weet wat ik ga doen!
Weblog stukje maken --> Pono kijken --> Douchen --> Slapen
Ik ga dalijk lekker slapenquote:
Lig je nou nog niet in bedquote:
Heb ik je beinvloed?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lig je nou nog niet in bed.
Ik heb trouwens dankzij jou net een boterham met honing op(ook omdat we geen vlees meer hadden, maar toch door jou)
.
Jij bent geil, honing is lekkerquote:
En ik klaag net dat het nu langzaam gaatquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:16 schreef tonks het volgende:
Gaat snel dit
En ik was er nog niet eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:16 schreef tonks het volgende:
Gaat snel dit
Ook een mogelijkheidquote:
Slaapkop!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:51 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen![]()
Truste en tot vanmiddag/vannavond/vannacht/morgenvroeg![]()
![]()
![]()
Ik wil wel een keer met jou honing etenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid
Maar in mijn optiek: Honing is geil.
Ik heb een "date" straks dus dan moet ik uitgerust zijnquote:
Trustequote:Trusten
Denk niet dat je date als die slaagt dat zo'n leuk idee vindtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met jou honing etenen dan op de door mij (ergens eerder vannacht) beschreven manier
.
Dat zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:19 schreef martinuhhh het volgende:
Goedemorgen. Ik ben toch maar niet om 8 uur gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |