Ah zo, maar ontkennen doe je het ook nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Maar over Brechtje, wij mogen het bestaan van die foto's niet erkennen. Policy!
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar gaan de gesloten topics van dit subforum heen?
Ik mag het geen van beide.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah zo, maar ontkennen doe je het ook niet.
Naar de eeuwenoude sloppenwijken van Cairo. Daar schijnt een webserver te staan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Invisible mode. Simpelweg zodat het niet interessant is om te baggeren in dit forum. Een goede start was nogal gewenst.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Gooi er eens een leuke wedstrijd op ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor op het weblog?!
Kermisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:59 schreef DaMook het volgende:
Vanavond naar de kermis () en naar het terras
en dat ook nog met een leuk meidje
(en een groep vrienden van mij en vriendinnen van haar
)
En het heeft geholpenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Invisible mode. Simpelweg zodat het niet interessant is om te baggeren in dit forum.
Komen ze nog wel terug over een tijdje ? Of weet jij dat ook niet ?quote:Een goede start was nogal gewenst.
waar kermis? kermis =quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:59 schreef DaMook het volgende:
Vanavond naar de kermis () en naar het terras
en dat ook nog met een leuk meidje
(en een groep vrienden van mij en vriendinnen van haar
)
Omdat ik geen fuck aan dat boek doe.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
waarom heb jij geen foto's in je fotoboek? daarom heet t toch een fotoboek lijkt me..![]()
Tssssssquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoi![]()
Doei ik ga slapen (nu het nog kan)![]()
Hij heeft er 1 hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
waarom heb jij geen foto's in je fotoboek? daarom heet t toch een fotoboek lijkt me..![]()
Valkenswaardquote:
Vast wel, maar dat denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
En het heeft geholpen
[..]
Komen ze nog wel terug over een tijdje ? Of weet jij dat ook niet ?
dus daar ken ik je van!! ik kon me al niet herinneren wie je bentquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:00 schreef pekel het volgende:
[..]
Omdat ik geen fuck aan dat boek doe.. Staat wel een leuke actiefoto van mij in het voorsteltopic.
.
De geruchten gaan dat men binnenkort oude topics wil verkopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:00 schreef DaMook het volgende:
Komen ze nog wel terug over een tijdje ? Of weet jij dat ook niet ?
Nu weet ik waarom ik er niet van houquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:01 schreef NiteSpeed het volgende:
Kermissen zijn vergaarbakken voor paupers, marrokanen en negers. Oh, en breezersletjes.
En het is er walgelijk duur.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik er niet van houIk val niet in een van die hokjes
.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
dus daar ken ik je van!! ik kon me al niet herinneren wie je bent![]()
![]()
![]()
Ben ik het mee eens!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:01 schreef NiteSpeed het volgende:
Kermissen zijn vergaarbakken voor paupers, marrokanen en negers. Oh, en breezersletjes.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Samen naar de zonsopgang kijken doen we nog wel een anderen keer![]()
Doeg![]()
![]()
De geruchten gaan ook al 2 jaar dat je "binnenkort" een abbo kunt nemen op fok!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:02 schreef pekel het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat men binnenkort oude topics wil verkopen.
Ook datquote:
Heel goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar toch ga ik even om dat groepje meiden op te pikken om op het terras te gaan zitten.
Ow en even mijn buurmeisje controleren of ze niet met die gastjes die je net omschreef omgaatdat mag ze niet van mij
.
Tenzij ze een BreeZaH sletje is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar toch ga ik even om dat groepje meiden op te pikken om op het terras te gaan zitten.
Ow en even mijn buurmeisje controleren of ze niet met die gastjes die je net omschreef omgaatdat mag ze niet van mij
.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:05 schreef TerroRobbie het volgende:
De groeten trouwens aan onze profvoetballer Messenga![]()
Zij is trouwens wel puber (15) vandaar, die zijn zo beinvloedbaar door stoere jongens op brommers. Gelukkig zijn ze niet zo stoer meer nadat ze iets proberenquote:
Als je d'r uit de buurt van de botsauto's houdt ben je al een heel stukquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zij is trouwens wel puber (15) vandaar, die zijn zo beinvloedbaar door stoere jongens op brommers. Gelukkig zijn ze niet zo stoer meer nadat ze iets proberen.
Dat valt mij ook altijd op dat het grootste "tuig" daar staatquote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als je d'r uit de buurt van de botsauto's houdt ben je al een heel stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |