quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[...]
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met "kwartetten" en post als "schroef het tempo op"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Maar jij hebt dan ook geen irl vriendenquote:
Hij is sowieso best zieiligquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Best zielig dat je dat in je eentje achter de computer doet
Of zit je op een LAN-party?
Rotventje... zeg dan op pagina 6 dat je hem niet opent... leer de regels n0bquote:
Weet hetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
oeh die geile blik van je ava weer
Haha... ha...h...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:36 schreef renz0r het volgende:
BEFFEN!!!!! WIE?!!!
Ik dacht al, wat kan ik snel ctrl-V-enquote:
Je bent vanaf nu mijn favoriete modquote:
Je bent niet zielig je bent een biern00b... dat is niet erg je kotm er nog wel ooit een keer misschienquote:
Dat was toch die dingesomnia vanwege het toestaan van het Random Rotkoppen Topic...quote:
Heejquote:
[insert barry stevens voice]Voorrral doorrrgaan...[/insert barry stevens voice]quote:
Joh, zo scoor je wel puntenquote:
Alles okayquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Alles okay?
Biertje en frituur bij de hand?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij is sowieso best zieilig
Heb ik je al verteld dat ik je niet meer lief vind?
Naar Kreta geen enzo
Ik wens je alvast een hele fijne vakantie rpp
En omdat ze een lekker wijf isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat was toch die dingesomnia vanwege het toestaan van het Random Rotkoppen Topic...
Hai PeeEsje...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Alles okay?
Het floepte eruit voor ik er erg in hadquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:40 schreef renz0r het volgende:
[..]
Dat duurde zeker ff om dat getypt te krijgen....
Ga je mond wassen met bier! vieze modlikker..quote:
Nee en neequote:
Zij is niet eens een hij...quote:
beirtje lenen?quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Alles okay
Bier wel, frituur nog niet
Ik wil er ook weer heenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor jou toch gewoon{HK}
![]()
En alvast bedankt. Morgen drukke dag, moet tandarts verzetten, twee oma's informeren (waarvan eentje en het echt, want ik moet nog wat computerbestanden back-uppen), mijn ouders die zelf weg zijn informeren, mijn zus die in Spanje woont informeren... Pfffff!
Nou je hebt nog even, we zitten pas op pagina 1...quote:
hey PSquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Alles okay?
Heej whooPSjequote:
Heejquote:
Ja.. ze moeten die airco hier in bef eens aanzetten...quote:
ksquote:
Dit is geen SC, dit is een reeks...quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. ze moeten die airco hier in bef eens aanzetten...
* Bak ijsklontjes over p_p heen mietertquote:
*praat voor zichzelf...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ks
Leuk gehad gister met Janetje en cerror?
*riltquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Bak ijsklontjes over p_p heen mietert
Iets koeler nu?
Ja dat ze er ook niks aan doen he... bah..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
inderdaad
Mod, mag er een raampje los?
M'n bier is ook al pislauw
Nouquote:
Reeksen zijn zoveel toffer dan SCquote:
[SC] was stoer..quote:
Het is dus voor herhaling vatbaar?quote:
Wil je dat echt weten?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
waar is AMD dan
jupquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ks
Leuk gehad gister met Janetje en cerror?
Zal wel aan het gamen zijn ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
waar is AMD dan
Doodquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
waar is AMD dan
Het beste gereedschap hangt onder een afdakje...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:51 schreef beelz het volgende:
Ik heb net een frikadel op
Ik frituur er op los... binnen nu en een jaar heb ik een enorme balg en daarmee een afdakje boven el presidente
You go girl.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is dus voor herhaling vatbaar?
Duurde gister ff voor ik wist dat het jullie 3 eigenlijk waren die postte
viel me op.quote:
PS, je hebt gelijk...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou
Een sc reeks dan
Ik zal en moet gelijk krijgen![]()
Die is in Thailand z'n oom en tante aan het zoeken denk ik. Of heeft-ie nou een open-hart operatie met slechts 10% kans van slagen? Hij heeft het ook zo druk, ik houd het allemaal niet meer bij!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
waar is AMD dan
Was idd gezellig hier gisterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup
jij had het hier ook gezeligal was je een beetje in de war
Okquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
beirtje lenen?
ja, mijn legendarische SLOWCHAT 2005-reeksen...quote:
Dan zal dat vast nog wel een keer lukkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]Zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft...
We maakten je het ook wel moeilijk hoor...
Het is je gelukt!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan zal dat vast nog wel een keer lukken
Ik ben eruit gekomen.
Was wel ff pijnlijk voor mijn hersentjes
Nee, op de een of andere manier had ik er niet zo'n behoefte meer aan. Verder is Slowchat in WFL eigenlijk wel veel tofferquote:
ja maar ik poste toenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was idd gezellig hier gister
Vind je het gek, ik wist al niet wie met wie aan meeten was en herkende dacht ik cerror
Ik welquote:
Onze meetings zijn euhm... dope...quote:
De sig deed het 'm schat ik.quote:
Gitaren. bier. frituur en uiteraard Frank Zappaquote:
Zeg zeg zeg... Je kan wel gaan lopen schelden, maar heb je ondertussen je bier al op?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:58 schreef Snqqpy het volgende:
Kankerreclame
Die ja net ja bracht me in de warquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:56 schreef Janetje het volgende:
-edit.. verkeerde quote-
dat kan enigszinds kloppen..
daarna de "ja net ja"ook wel grappig...
Kan zo voorkomen, en als je het in WFL meer naar je zin hebt is dat alleen maar okayquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee, op de een of andere manier had ik er niet zo'n behoefte meer aan. Verder is Slowchat in WFL eigenlijk wel veel toffer![]()
Je deed zijn postgedrag naquote:
Pssst.... En je vergat de Durum helemaal...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Gitaren. bier. frituur en uiteraard Frank Zappa
owjah vergat ik bijna baabsel
ja man syaat nog maar 1 in de koelkast die is voor morgenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg... Je kan wel gaan lopen schelden, maar heb je ondertussen je bier al op?
Lees de voorgaande posts, hopen mag altijd toch?quote:
Soms is de Durum winkel al dicht en zitten we de hele nacht te luisteren naar Rieneir die zijn penix beschadigd heeftquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Pssst.... En je vergat de Durum helemaal...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:59 schreef Boer-maat het volgende:
Moah, lekkr al doat bier!
Drink hem nu op en keaup morgen nieuwe met je nichtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:59 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
ja man syaat nog maar 1 in de koelkast die is voor morgen
Ohja, hahahaha-ie-veee...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Soms is de Durum winkel al dicht en zitten we de hele nacht te luisteren naar Rieneir die zijn penix beschadigd heeft
quote:
True true. Zaterdag een meetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
Kan zo voorkomen, en als je het in WFL meer naar je zin hebt is dat alleen maar okay
ja maar ik ben nu al goed verdoofd, kan ik beter bewaren en nog wat kopern morgenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Drink hem nu op en keaup morgen nieuwe met je nicht
Ik heb hem eergister bij Emma aangezet voor de herinneringquote:
Of gewoon drinken tot je niet meer kan lopen en dan nog wat meer drinkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:01 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
ja maar ik ben nu al goed verdoofd, kan ik beter bewaren en nog wat kopern morgen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb hem eergister bij Emma aangezet voor de herinnering
Why does it hurt when I pee?
kan al heel moeilijk lopenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Of gewoon drinken tot je niet meer kan lopen en dan nog wat meer drinken
Volgens mij is de knul rijp voor de sterke drank...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Je moet ook vooral niet lopen tijdens het zuipen, maar blijven zitten....quote:
quote:
Hehehe gaat Rieneir de huisarts bellen om 11 uur 's ochtends terwijl we de nacht hebben doorgedronken... LOL je huisgenote was zo boos dat ik haar wou palen maar ik was bang dat mijn mojo verneukt zou wordenquote:
Jij?quote:
juist.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
Jij?
Een meet?
Hopen maar dat het net zo gezellig zal zijn als het op het forum is
En daarna op de grond gaan liggen, nog wat drinken en dan supersnel opstaan terwijl je een klassieke opera citeertquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Je moet ook vooral niet lopen tijdens het zuipen, maar blijven zitten....
Dat werkt stukken beter...
quote:
Kunnen jullie wel, 3 tegen 1quote:
Dat laatste klinkt als een hel.. moge het nooit zover komen..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
juist.
Je bent pas dronken als je niet meer naar het bier kan kruipen, of als je niet meer snapt hoe een biertje eruit ziet
Whehehe ja, en jij hem even helpen tijdens het gesprek met de huisarts (en zijn moeder) door op de achtergrond te schreeuwen dat neuken met condoom altijd beter is...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe gaat Rieneir de huisarts bellen om 11 uur 's ochtends terwijl we de nacht hebben doorgedronken... LOL je huisgenote was zo boos dat ik haar wou palen maar ik was bang dat mijn mojo verneukt zou worden
Sneller op F5 rammen, FireFox gebruiken met tabsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:05 schreef pieter_pontiac het volgende:
Niet zo snel, ik kan het niet meer volgen
Dude give the boy some credit... hij heeft een vriendin die bijna net zo labiel is als iemand andersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Whehehe ja, en jij hem even helpen tijdens het gesprek met de huisarts (en zijn moeder) door op de achtergrond te schreeuwen dat neuken met condoom altijd beter is...
En dat terwijl het ventje nooit sekst...
Dan lig je gewoon te pitten/out te gaan toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
als je niet meer snapt hoe een biertje eruit ziet
Wat is jouw icon hyper eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt als een hel.. moge het nooit zover komen..
Dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja(Meeste ken ik gelukkig al van een andere meet)
Ook alles goed met jou?
Omdat je geen drank gewend bent en je nu tof voelt omdat je bier drinkt en dat je waarnemingsvermogen beinvloedt en je realiteitszin is ook enigszins naar zijn grootje.quote:
blijkbaar wel hequote:
meestal ben je dan in een onleefbare staat idd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan lig je gewoon te pitten/out te gaan toch?
Maar het is niet kitty zelf? Vind die twee altijd nog bij elkaar passen...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude give the boy some credit... hij heeft een vriendin die bijna net zo labiel is als iemand anders
Tuuwk! Positief denken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
Alles okay met mij
Fijne vakantie achter de rug, en nu maar hopen dat het weer hier een beetje goed blijft.
Dat komt door dat gezuip van jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:07 schreef Snqqpy het volgende:
bij mij schijnt de zon
Outgaan is alleen leuk op een lan party en dan met je smoel op een toetsenbord in slaap vallen zodat je vierkantjes op je gezicht hebtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan lig je gewoon te pitten/out te gaan toch?
quote:
Rpp wist het ookquote:
Nee Kitty hoort al bij Elmer vind ik zelfquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Maar het is niet kitty zelf? Vind die twee altijd nog bij elkaar passen...
quote:
Dat kan ik thuis ook....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Outgaan is alleen leuk op een lan party en dan met je smoel op een toetsenbord in slaap vallen zodat je vierkantjes op je gezicht hebt
Hmmm... Is ze net zo labiel als Rieneir zelf dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee Kitty hoort al bij Elmer vind ik zelf
Waar zijn die van afgelopen weekend danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:10 schreef Janetje het volgende:
[..]dat krijg je als je een paar meets hebt gehad, daar foto's van zijn gemaakt en killswitch ze dan in een ava zet...
mijne is ergerquote:
Nee ik denk dat Kitty labieler isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat kan ik thuis ook....
[..]
Hmmm... Is ze net zo labiel als Rieneir zelf dan?
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
blijkbaar wel he
maar we waren in ieder geval zo aardig om je uit je lijden te verlossen zodat je rustig kon slapen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar zijn die van afgelopen weekend dan
Of mogen die van de slaapkamer niet?
Nee die van jou is tof want tetsersquote:
geen foto's van gelukkigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar zijn die van afgelopen weekend dan
Of mogen die van de slaapkamer niet?
graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Ben jullie er dan ook erg dankbaar voor
* In joga houding gaat zitten een mee hummmmmmmmmmmmmptquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk! Positief denken.
*meditatie geluiden maakt
Ja, dat krijg je als je bier drinkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:13 schreef Snqqpy het volgende:
mensen, ik moet pissen (K)
Ga pissen en stop met msn emoticons gebruiken...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:13 schreef Snqqpy het volgende:
mensen, ik moet pissen (K)
Maar rpp zei verder ook nietsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Rpp wist het ook
En ja.. dat ging goed hoor![]()
Dat dacht je toch niet de hele tijd al?quote:
Eens & eenserquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Ga pissen en stop met msn emoticons gebruiken...
Ik kan niet zeggen dat ik dit naar vindquote:
mag ik oe eurst eens neuk'n?quote:
Hij heeft een neger in zijn msnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat dacht je toch niet de hele tijd al?
pixelrukker?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik dit naar vind
Wow, dacht ik even dat ik mijn andere bril op hadquote:
Doe eens lief tegen janetje enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:15 schreef Boer-maat het volgende:
[..]
mag ik oe eurst eens neuk'n?
even kiek'n een gothic wel ok neukt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar rpp zei verder ook niets
Wist alleen dat er 3 een meet hadden, ik kwam al snel op jou en ks en opeens kon het bij niet anders dan dat cerror er ook bij moest zijn
Ah bah...quote:
ghehehehequote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wow, dacht ik even dat ik mijn andere bril op had
Oh kut, ik ben zelf ook een neger...quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:15 schreef Boer-maat het volgende:
[..]
mag ik oe eurst eens neuk'n?
even kiek'n een gothic wel ok neukt.
Jaquote:
Je houdt van hiphop dat maakt je nog geen neger... eerder een wiggerquote:
*Eensch isquote:
Praten met negers en geilen op negerinnen is heel wat anders menquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja
Vind je het erg?
Ik kan anders zeggen dat ik dacht dat het AMD, TLK en zebbie waren
Wat is het ook een lompe boer niet?quote:
Omdat je een vreemde fetish hebt... mag jij al in het keldertje komen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:19 schreef Snqqpy het volgende:
waarom doet wigger me altijd aan seks denken?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja
Vind je het erg?
Ik kan anders zeggen dat ik dacht dat het AMD, TLK en zebbie waren
Maar ik heb ook negerkleren (las ik laatste op Fok!)...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Je houdt van hiphop dat maakt je nog geen neger... eerder een wigger
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:18 schreef Boer-maat het volgende:
[..]
heuj, das woal clara woar oe het over heuft!
Ik wil alleen Janetje niet teleurstellen hoorquote:
WTF?!?!!?! En ik maar denken dat ik steeds met een pratend stuk houtskool stond te lullen bij elke neger die me aansprakquote:
Drink je wel eens bier in een stal?quote:
Zappa?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Maar ik heb ook negerkleren (las ik laatste op Fok!)...
Maar oke, ik ben blank... Ik ben een afstammeling van Zappa...
Nogal...quote:
* Vreugdedansje maaktquote:
das erg lief van je hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wil alleen Janetje niet teleurstellen hoor
Le coq sportif zijn geen negerkleren gastquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Maar ik heb ook negerkleren (las ik laatste op Fok!)...
Maar oke, ik ben blank... Ik ben een afstammeling van Zappa...
Koeienamenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
t zal me aan mn reet roesten hoe die kutkoe heet
*pleister paktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Vreugdedansje maakt
* Op haar bek valt
* cerror vangt janet op en voert d'r Hollandia.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nogal...![]()
*huilend in cerrors armen stort..
Welkom in the realworldquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:20 schreef beelz het volgende:
[..]
WTF?!?!!?! En ik maar denken dat ik steeds met een pratend stuk houtskool stond te lullen bij elke neger die me aansprak
*PS opraaptquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Vreugdedansje maakt
* Op haar bek valt
Hehehe ken je dat tv programma van jaren geleden nog? Sec voor de Buch ofzo... daarin was een keer een heaumeau die wou prikken in een stal met een boerenknul... ik weet niet precies waarom maar ik moest eraan denken en weer keihard lachenquote:
Ik lach er om, er vanuit gaande dat je Zappa niet kent...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Zappa?
Zo noem ik mijn pa altijd als ie tv kijkt
Niet in combinatie met jullie dommiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
das erg lief van je hoormaare amd
Damn dit verklaart ook waarom mijn barbecue gilt als ik de fik erin zetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Welkom in the realworld
Ja, negers zijn zwart
Ik kon er niet om lachenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik lach er om, er vanuit gaande dat je Zappa niet kent...
Is het Allard de neger?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:23 schreef Snqqpy het volgende:
ik heb nu een discussie met iemand
wat que pasa betekend
daar ging ik dan ook wel weer vanuit hoor, zo lomp ben je nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet in combinatie met jullie dommie
* Traantjes wegveegtquote:
Jammie, trekdrop?quote:
wat een pret na je 2e biertje...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:23 schreef Snqqpy het volgende:
ik heb nu een discussie met iemand
wat que pasa betekend
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Damn dit verklaart ook waarom mijn barbecue gilt als ik de fik erin zet
6e.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:24 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
wat een pret na je 2e biertje...
Gij wilt mij dronken voeren?! Gij vuige kerel!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:21 schreef cerror het volgende:
[..]
* cerror vangt janet op en voert d'r Hollandia.
Egyptenaren maken slechte kebabquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:24 schreef Snqqpy het volgende:
nee ik praat nu met adam de egyptenaar
Nee, ken ik niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik lach er om, er vanuit gaande dat je Zappa niet kent...
Dat zou ik jullie idd nooit aandoenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
daar ging ik dan ook wel weer vanuit hoor, zo lomp ben je niet![]()
Verkapt zie-mij-eens-bier-drinken-terwijl-ik-minderjarig-ben-postquote:
waarom dat danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zou ik jullie idd nooit aandoen
Alhoewel cerror?
AMD vraagt steeds om een meet met hem
* pieter_pontiac geeft Janetje Dommelsch, en neemt haar mee, ver weg van alle Hollandia.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gij wilt mij dronken voeren?! Gij vuige kerel!!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Traantjes wegveegt
* p_p lief vind
[..]
Jammie, trekdrop?
aangeven die handelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Verkapt zie-mij-eens-bier-drinken-terwijl-ik-minderjarig-ben-post
ja jullie lokken me uitquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Verkapt zie-mij-eens-bier-drinken-terwijl-ik-minderjarig-ben-post
Zappa is alleen maar de meest invloedrijke muzikant van de 20e eeuw enzo...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:25 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Wil ik hem wel kennen?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Damn dit verklaart ook waarom mijn barbecue gilt als ik de fik erin zet
Moeje aan cerror vragenquote:
Verwittig jij zijn ouders?quote:
Rose fruitella?quote:
Pssst.. snoepje?quote:
]quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Zappa is alleen maar de meest invloedrijke muzikant van de 20e eeuw enzo...
krijg ik het antwoord ook te horen?quote:
Als ik nu in R&P zat had ik gepost dat ik een vegetarier ben en anarexia heb maar dat is niet het geval dus antwoord ik gewoon met een "Ja hoor prima te verhappen"quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar het vlees is verder wel te pruimen?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:26 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
* pieter_pontiac geeft Janetje Dommelsch, en neemt haar mee, ver weg van alle Hollandia.
Heey buurvrouwquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:27 schreef mother-mother het volgende:
gvd , in pub is t nog druk zat , maar onzin![]()
hai allen!![]()
jij kent zappa echt niet of je lult poepquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
]
Is zeker van die neger muziek?
Dat moet ik niet, ik woon niet in het oerwoud
Rock till ya drop
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Zappa is alleen maar de meest invloedrijke muzikant van de 20e eeuw enzo...
Frank Zappa maakt geen negermuziek...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
]
Is zeker van die neger muziek?
Dat moet ik niet, ik woon niet in het oerwoud
Rock till ya drop
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij kent zappa echt niet of je lult poep
quote:
hier is het altijd gezeligquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:27 schreef mother-mother het volgende:
hai allen!![]()
Nou moet je echt oppassen of ik regel persoonlijk een permban voor je jochie...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:28 schreef Snqqpy het volgende:
zappa is geen muziek
Wil jij de 16 nog halen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:28 schreef Snqqpy het volgende:
zappa is geen muziek
Was je bijna Terry Ted Bozzio vergeten... (That cute little drummer... That's riiiiight....)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Frank Zappa maakt geen negermuziek...
Als er ooit een briljanter persoon is geweest in de muziekwereld na Frank Zappa, whoops en ik dan hoor ik dat graag.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
hier is het altijd gezelig
enne nice ava
Een grote rol of een kleintje?quote:
goed, beetje warm hier, en benauwd, daar?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
haiii!
ja was van fot-meet![]()
gaat ie?
Ah je hebt de foto's!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mooi zo , ik verveel me dood , en thx
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een grote rol of een kleintje?
Ja ik weet dat het vierkantjes zijn dus niet echt een rol
goed hoor maar tis koud windy en t regentquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:31 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
goed, beetje warm hier, en benauwd, daar?
nope, wel al zeker 50 keer geluisterdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:31 schreef cerror het volgende:
Hey KS, al bezig geweest met het nummer?
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
nope, wel al zeker 50 keer geluisterd
enne waarom wil AMD een meet met jou
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]groot natuurlijk.. hoe gierig denk je dat ik ben
mooi kan ik de grote versie ff bekijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja!
heb er nog niet veel hoor, maar 1tje staat in userfoto's
is trouwens dezelfde als ava![]()
Kun je 'm niet zelf een blokje om sturen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
goed hoor maar tis koud windy en t regent![]()
en ik moet zo hond nog uitlaten![]()
quote:
Sorry maar na Terry Bozzio live gezien te hebben solo enzo vind ik hem niet meer tof... wel puike muziek om een baab bij te doen...dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Was je bijna Terry Ted Bozzio vergeten... (That cute little drummer... That's riiiiight....)
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:27 schreef mother-mother het volgende:
hai allen!![]()
* cerror gaat het direct checken!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja!
heb er nog niet veel hoor, maar 1tje staat in userfoto's
is trouwens dezelfde als ava![]()
Daar zeurt ie toch telkens weer om?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Das lief
Weet ik veel, gister aan het zuipen geweest dus ik weet niet of je nog geld over had
smoesjesquote:
Ik ga niet weer een TT voor je bedenkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:36 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik wil hem best openen maar ik weet geen TT.
Heb je dat al ooit gedaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ga niet weer een TT voor je bedenken
[BeF] #137 Klein Duimpje en de bakken bier van Pandoraquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:36 schreef onderjas het volgende:
[..]
Je verjaardag knulquote:
jajajajaja, dat weten we onderhandquote:
bier hoort toch in een pub?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:36 schreef onderjas het volgende:
[..]
Later Zappa.quote:
Je ome beelz kan je wel uitleggen wat Zappa isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Later Zappa.
Ga je me nog es uitleggen wat dat is?
Inderdaad; 1tree en een fles wijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
hehe ach weet je het voor de volgende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |