Ik rijd 80 bij op de A13 bij Overschie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef Wokkel1982 het volgende:
Het is wel erg zeg de laatste tijd. De benzineprijs stijgt weer een beetje en de eerste huilies lopen al weer te zeiken:"Rij zuiniger, laat je auto uitrollen, rij 80 op de snelweg"![]()
![]()
Laten we gauw al de oppompbare benzine oppompen zodat er weer ruimte is voor de wetenschap om nieuwe technieken te gaan ontwikkelen.![]()
Use the sh*t
Zo'n benzineslurpende Matiz ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:11 schreef Cool_Runner het volgende:
En ik heb vorige week nog een chevrolet aangeschaft![]()
![]()
Of dat het alweer de schuld van de regering is, kwartje van kok er nog bij halen enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:04 schreef The_Mavericks het volgende:
of mensen die zeggen dat shell en esso grote winst hebben
1 op 12,5? en diesel?quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:33 schreef ToxicT het volgende:
Ik schakel lekker bij de 4000 toeren in mijn 2.0HDI diesel peugeot 307.
Volgens het boekje heb ik bij 4000 toeren 90PK en die wil ik er ook uithalen.
En verder een tankpas van de zaak.
Maakt voor de rest niet uit hoe stevig ik door blijf rijden of niet.....ik rij maximaal 1 op 12.5 of zuiniger....heb 'm er nog niet onder gekregen.
En trouwens.....hoe sneller de tank leeg is, des te meer freebees ik krijg!!!![]()
Maar dan wel uitrollen, hè. Anders is het slecht voor de remmen, en slijten je banden sneller.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Of dat het alweer de schuld van de regering is, kwartje van kok er nog bij halen enzo
!
Neem gewoon de bus dan
Erhmm.... je vertelt niet op een forum dat je een 307 met 90pk hebt om daar stoer mee te wezen... tenminste... dat zou ik niet doen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:53 schreef BabeWatcher het volgende:
* verkapt "kijk mij een stoere grote snelle auto hebben" topic
iedereen weet het en toch blijft iedereen maar op dat fossiel Zalm stemmen.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef DABAMaster het volgende:
Tis toch wet van vraag en aanbod?
Veel vraag, weinig kosten
Weinig vraag, veel kosten?
Meer gaan rijden dus
Foutquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Het kan veel simpeler: we kopen een rol tape, plak je kentekenplaten af, volgooien en wegwezen.
(dit is bedoelt als vermaak, niet om echt uit te voeren)
Ah, wat hebben we hier? Een ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:47 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
als je nummerplaat is afgedekt wordt je pomp niet vrijgegeven door de tank station medewerker dus kun je ook niet tanken dus kun je ook niet stelen.
[..]
Nee, iemand die al zijn hele leven achter de balie bij een pompstation werktquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:32 schreef foton het volgende:
[..]
Ah, wat hebben we hier? Een ervaringsdeskundige?![]()
was het maar waar dat ik 48.000 per jaar verdiende met een beetje kassa gedoequote:Op donderdag 21 juli 2005 20:36 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Nee, iemand die al zijn hele leven achter de balie bij een pompstation werkt![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:52 schreef Yildiz het volgende:
Mensen die 100 meter voordat ze thuis zijn hun motor uitzetten, en dan denken dat ze het halen
vervolgens slaat het stuur in het stuurslot en de rembekrachtiging doet het ook niet meer.
boef!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |